Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0969 Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová
Advertisements

ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Občanský průkaz - občanská výchova Jarmila Brnická - ZŠ - Antonínská 3, Brno Metodické pokyny pro učitele Předmět: občanská výchova Jazyk: NJ.
Stadtverkehr - Verkehrsmittel
Odlučitelné a neodlučitelné předpony
Vztahy v rodině - Jaroslava Bajgarová - ZŠ Hněvotín Metodické pokyny pro učitele Předmět: rodinná výchova Jazyk: NJ Jazyková úroveň: A1 Rok: 2010.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuICT ve výuce Příjemce podpory - škola Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Wie waren deine Ferien in diesem Jahr?
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Tschechische Massenmedien Autor: Mgr. Kostiuková N.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 8 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Possessivpronomen Autor.
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
R E I S E N PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.02 Číslo projektu:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
Einkaufen VY_32_INOVACE_02-34 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_10_SCHWEIZ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_1_PIT_18_IM_RESTAURANT.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Egon Erwin Kisch Autor.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ49 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_1_PIT_16_PRÁCE_S_TEXTEM.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Übungen - Reisen Autor.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Chalupová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_16 Umwelt TEMA:My a svět kolem nás.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Personalpronomen Autor.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Präpositionen – den.
Německý jazyk – Gramatické jevy
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
S CHRITTE 2 L EKTION 11 I N DER S TADT UNTERWEGS Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Perfekt- Wiederholung.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Adjektive Autor Mgr.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu.
P RAG - DIE H AUPTSTADT T SCHECHIENS PhDr.Taťána Tonová.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Karla Střílková Název: VY_32_INOVACE_NJ Téma: Zahlen auf den Fotos Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SŠ a VOŠ České Budějovice Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední škola a.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_1_PIT_14_PRÁCE_S_TEXTEM.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_1_PIT_17_STUNDENPLAN.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Wiederholung 1.-3.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_01 Haushalt TEMA:Der Mensch in der.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_14_Zu_Hause_III TEMA:My a svět kolem.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_3_FIG_03_BULGARIA.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Im Restaurant - konverzační cvičení VY_32_INOVACE_02-27 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_4_8E_HOU_07_UMWELTSCHUTZ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_02_BERLIN_VSTUP.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_03_STOLPERS.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Německý jazyk – Cvičení na podporu konverzace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek. Autor:. Mgr
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK:
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TEMATICKÝ CELEK
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_ INOVACE_12- 10
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor Mgr. Ester Pitrunová, DiS. Tematický okruh In der Stadt Ročník 1. ročník čtyřletého gymnázia, úroveň A1/A2 Datum tvorby AnotacePráce s textem – Orientierung - am Flughafen Metodický pokynPrezentace slouží jako průvodce hodinou německého jazyka, která je vedena vyučujícím. Lze ji také částečně využít k samostudiu. Možnosti využití: promítání, práce jednotlivců u PC s uvedenými internetovými odkazy, vytištění pracovního listu. Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL

Text 1 - Übersichtsplan Terminal 1 und 2 Damit man sich überall gut zurechtfindet: In Terminal 1 befinden sich die Flugsteige A, B, C und Z sowie ein Übergang zu den Fern- und Regionalbahnhöfen und dem Busbahnhof. In Terminal 2 fliegen Sie ab Flugsteig D oder E. Beide Terminals liegen nur wenige Minuten per ShuttlebusShuttlebus oder SkyLine voneinander entfernt.SkyLine Fragen zum Text: 1. Was findet man in Terminal 1? 2. Wie kommst du zu Fern- und Regionalbahnhöfen und dem Busbahnhof? 3. Von welchen Flugsteigen kann man in Terminal 2 abfliegen? 4. Mit welchen Verkehrsmitteln kannst du von Terminal 1 zu Terminal 2 fahren?

Text 2 - An- und Abfahrtsplan Unmittelbar am Frankfurter Kreuz gelegen ist der Flughafen Frankfurt besonders autofahrerfreundlich: Über die Autobahnen A 3 und A 5 erreichen Sie den Airport einfach und direkt. Fragen zum Text: 1. Wie fährt man konkret zum Flughafen Frankfurt? 2. Was verstehst du unter dem Wort „autofahrerfreundlich“ – wie kann man also zum Flughafen Frankfurt kommen?

_abfahrt.html 2. Mündliche Übung: 1. Du fährst mit dem Auto aus Kassel. Vor der Flughafenshalle wartet deine Cousine auf dich. Du sollst sie abholen. Wie kommst du zur Flughafenshalle? 2. Du parkst in der Tiefgarage im Parkhaus P1. Du möchtest nach Kelterbach fahren. Wie kommst du dahin?

Text 3 – Parkplan Mit rund Parkplätzen am Frankfurter Flughafen stehen jederzeit ausreichend Parkmöglichkeiten in unseren Terminalparkhäusern sowie auf unserem Holiday Parkplatz zur Verfügung. Fragen zum Text: 1. Wie viel Parkplätze kann man am Frankfurter Flughafen nutzen? 2. Was verstehst du unter „es steht zur Verfügung“ und wie arbeitet man mit dieser Fügung in dem Satz?

 der Flugsteig der Flugsteig  der Übergang zu der Übergang zu  erreichen erreichen  einfach einfach  direkt direkt  ausreichend ausreichend  voneinander entfernt voneinander entfernt  zur Verfügung stehen zur Verfügung stehen

Metodický pokyn Práce s texty: 1.Každý text přečtou jednotliví žáci nahlas. Pak si ho ještě jednou přečtou pro sebe potichu. 2.Žáci zodpoví dotazy pod články. Pokud jim v porozumění brání nějaké slovo – učitel jej německy vysvětlí – např. na nějaké situaci nebo použije synonymický tvar. 3. Pomocí hypertextového odkazu se žáci pokusí německy vysvětlit slova „Shuttlebus“ a „SkylLine“. (Text 1) 3. Pokud by vyšel čas, můžou se žáci pokusit vyjádřit každou větu jinak. Práce s konverzačními cvičeními: 1.Učitel nechá žáky prohlédnout si jednotlivé plány letiště, aby se nejprve dobře zorientovali. 2.Žáci odpovídají na otázky pod textem – tedy v 1. os. j. č. – je možné také odpovědět písemně do sešitů. Práce se slovní zásobou: 1. Žáci si opíší novou slovní zásobu, a tím si ji také zopakují. 2. Díky hypertextovým odkazům na slovní zásobu si mohou žáci zaznamenat její další možné využití. Cíl hodiny – především komunikace s přesahem na praktický, každodenní život a situace.

 airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0.html, airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0.html  airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0/terminal_1_t erminal2.html, airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0/terminal_1_t erminal2.html  airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0/an- _abfahrt.html, airport.de/content/frankfurt_airport/de/anreise/lageplaene0/an- _abfahrt.html