NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/34.1073 NÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_3B_06_Nature 2 TÉMA SADY :

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Canary parrot turtle hamster guinea pig kitten puppy rabbit tropical fish white mouse Lesson 12 – new vocabulary Animals.
Advertisements

Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_104 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Mládě VY_22_INOVACE_22 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Practice Vocabulary and your MEMORY and your MEMORY.
animals Přiřazuj zvířata Má čtyři nohy a bučí. hen cow cock Vyber zvíře a klikni na obdélníček.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Animals Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iveta Pietrová. CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.02/Pv trees and shrubs.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Female, male VY_22_INOVACE_24 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.08 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 08 Název materiálu:Domestic animals Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací.
Elektronická učebnice - I
prezentace je určena pro žáky pátého ročníku materiál slouží k osvojení si slovní zásoby týkající se farmy – zvířata, louka, pole... připomenutí si vazby.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Colour animals II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Colour animals I Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
In the zoo Autor: Mgr. Alžběta Fojtů Předmět Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7k_4 Téma: My pets – reading comprehension,
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_21_May_Day.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 11 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_3B_09_Food and drink 1 TÉMA.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Food - collocation Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-26 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Anglický jazyk – slovní zásoba Autor: Mgr. Vlasta Skořepová VY_32_INOVACE_19_Zvířata – rébus 1 Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 01 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_84_FARMING Název školyMasarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola, Opava,
ANIMALS DO YOU KNOW THESE ANIMALS?.  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE  ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ  projekt v rámci vzdělávacího.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiáluvy_32_INOVACE_bio_evo03 Označení materiáluevo03_The distribution of plants_vocabulary Název školyGymnázium.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_ Angličtina 6. a 7.ročník TEMA: Animals world ČÍSLO.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_ Angličtina 6. a 7.ročník TEMA: Animals – What do.
Anotace - Animals Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina Očekávaný výstup - Plynulé.
VY_32_INOVACE_16 Aj Animals 3.4.tř. Name:. Let´s play with animals. Go on. Pokračuj.
Název vzdělávacího materiálu
Anglický jazyk – slovní zásoba Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace
Rodina (Family) B2 Tematická oblast
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2A_19
EASTER AUTOR: Miroslava Jarkulišová
Anglický jazyk – slovní zásoba Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
My Favourite Animal Škola
THE ANIMAL KINGDOM CLASSIFICATION Part 2
THE ANIMAL KINGDOM CLASSIFICATION (Part 1)
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Super pets Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí
WILD ANIMALS.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kluky, okr. Písek
Procvičování anglických slovíček
Animals VY_22_INOVACE_01_26
V následujících slidech se objeví zvířata
Food 9. února 2013 VY_32_INOVACE_150212
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY Základní škola Kolín V., Mnichovická 62 Autor
PEXESO NAŠE ZVÍŘATA anglicky
Černý Petr naše zvířata − anglicky
VY_22_ INOVACE_ 35_ ANGLICKÝ JAZYK 3
Zvířata - Animals Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_21_ZVÍŘATA - ANIMALS_HULEJOVÁ Jazyk a.
kokk NÁZEV ŠKOLY: ZŠ speciální Litvínov, Šafaříkova 991, okr. Most
VY_32_INOVACE_Kup_I_13 ZVÍŘATA Název projektu: OP VK
Předmět: Anglický jazyk
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Název materiálu: Animal classification
Ecosystems, discussion
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_3B_06_Nature 2 TÉMA SADY : Anglický jazyk ROČNÍK : 3., 4. ročník/septima, oktáva DATUM VZNIKU : březen 2013 AUTOR : Mgr. Petra Dušánková

ANOTACE Materiál je určen pro přípravu žáků k ústní maturitní zkoušce z anglického jazyka. Žáci si osvojí slovní zásobu a fráze týkající se tématu Nature (příroda – zvířata a rostliny). V části Animals nejprve žáci tvoří zvířecí „rodiny“ z nabídnuté slovní zásoby (řešení na snímku 5), přiřazují živočichy do skupin ryb, savců, hmyz, plazů, ptáků (řešení na snímku 7), dále překládají názvy živočichů do češtiny a spojují s obrázky (řešení na snímku 9) a nakonec k nabídnutým částem těla hledají příklady živočichů (řešení na následujícím snímku) V části Plants pracují se slovníky a hledají příklady stromů, lesních plodů, květin, obilovin (řešení na snímku 13) Na závěr si v krátkém testu ověří slovní zásobu podle obrázků (max.10 bodů – řešení na snímku 16) Časová náročnost – 45 minut.

NATURE 2

ANIMALS FIND 10 ANIMAL FAMILIES: Cow, he-goat, cock, piglet, duckling, gander, horse, sheep, ram, kid, ox, tom-cat, sow, mare, hen, kitten, bitch, lamb, drake, goose, Puss in Boots, shepherd, bull, foal, pig, puppy, she-goat, chicken, duck, gosling, cat, dog, calf, Donald

1.Cow – bull – calf – ox 2.She-goat – he-goat – kid 3.Sheep – ram – lamb – shepherd 4.Bitch – dog – puppy 5.Cat – tom-cat – kitten – Puss in the Boots 6.Hen – cock – chicken 7.Sow – pig – piglet 8.Duck – drake – duckling – Donald 9.Goose – gander – gosling 10.Mare – horse – foal

MATCH THE ANIMALS TO THE GROUPS THEY BELONG TO: Donkey, pigeon, ladybird, hedgehog, rat, shark, owl, viper, badger, hawk, crow, flea, horse-fly, tortoise, vulture, grasshopper, mole, nightingale, python, maybeetle, hare, trout, pheasant, eel, pike, lizard, FISH MAMMALS INSECTS REPTILES (AMPHIBIANS) BIRDS

Fish – shark, trout, eel, pike Mammals – donkey, hedgehog, rat, badger, mole, hare Insects – ladybird, flea, horse-fly, grasshopper, maybeetle Reptiles – viper, tortoise, lizard, python Birds – pigeon, owl, hawk, crow, vulture, nightingale, pheasant

TRANSLATE AND MATCH WITH THE PICTURES IF POSSIBLE Tit chamois snail crab earthworm falcon caterpillar dragonfly tick firefly magpie skylark seagull stag buck octopus jelly fish shrimp louse

Tit – sýkorka Chamois – kamzík Snail – hlemýžď Crab – krab Earthworm – žížala Falcon – sokol Caterpillar – housenka Dragonfly – vážka Tick – klíště Firefly – světluška Magpie – vlaštovka Skylark – skřivan Seagull – racek Stag – jelen Buck – srnec Octopus – chobotnice Jelly fish – medúza Shrimp – kreveta Louse (pl. lice) - veš

WHICH ANIMALS HAVE THE FOLLOWING PARTS OF A BODY? GIVE 1-2 EXAMPLES: claw hoof trunk tail fur horn antlers feathers

WHICH ANIMALS HAVE THE FOLLOWING PARTS OF A BODY? claw e.g. tigers, lion hoof horses, zebras trunk elephants tail foxes, beavers fur bears, linxes horn rhinos, bulls antlers reindeers, elks feathersostriches, peacocks

PLANTS USE YOUR DICTIONARIES TO GIVE EXAMPLES: 1.Trees – coniferous/ leafy 2.Berries – 3.Flowers – 4.Grains –

1.Trees – coniferous – fir, spruce, pine, yew, larch leafy – oak, maple, linden, willow, chestnut, hazel, birch 2. Berries – strawberry, raspberry, blackberry, blueberry, cranberry, gooseberry, currant 3. Flowers – rose, tulip, dandelion, poppy, daffodil, primrose, lily-of-the-valley, violet, daisy, carnation 4. Grains – wheat, rye, barley, oats, maize

VOCABULARY TEST: 10 POINTS

Solution: 1. octopus2. stag3. gooseberry 4. pine5. dandelion6. ladybird 7. donkey8. viper9. owl 10. chestnut

Zdroje: Ilustrace