EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Feelings - collocations Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-22 Šablona: II2 Inovace a zkvalitnění.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Advertisements

Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Adjectives with -ed or -ing VY_32_INOVACE_3C16 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Věra Dundálková.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_19_AJ1G Ročník: IV. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ460 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník2. ročník.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_49.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK443 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: C1 – Verbs – Thinking Číslo vzdělávacího materiálu: ICT13-07 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: House Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-8 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Punishment Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-14 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Computers Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-19 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Food - collocation Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-26 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Personality adjectives Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-19 Šablona: II2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Hands in action Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-10 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Describing and comparing pictures Číslo vzdělávacího materiálu: AJ1-2 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Body Actions Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-05 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Relationships Číslo vzdělávacího materiálu: AJ1 – 28 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes II Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-5 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Mezilidské vztahy (interpersonal relationships) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky.
GE - Vyšší kvalita výuky
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
EU peníze středním školám
EU peníze středním školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Verbs + prepositions, adjectives + prepositions
GE - Vyšší kvalita výuky
GE - Vyšší kvalita výuky
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Digitální učební materiál
Shopping 2. ledna 2014 VY_32_INOVACE_150119
Název vzdělávacího materiálu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_10_25_Future Tenses Going to
Possessive adjectives
Transkript prezentace:

EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Feelings - collocations Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-22 Šablona: II2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků na středních školách. Název sady vzdělávacích materiálů:AJ2 Slovní zásoba v tématech pro úroveň A2 – B1 Autor: Mgr. Marie Zajíčková Datum vytvoření: Garant (kontrola):Mgr. Jaroslava Tůmová Ročník: Nižší gymnázium (kvarta), vyšší gymnázium (kvinta – septima) Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Anglický jazyk Téma: Slovní zásoba Metodika/anotace:Powerpointová prezentace. Přídavná jména spojené s tématem „Pocity“ ve vazbách s předložkou – osvojení a procvičování. Časový rozvrh:45 minut Zdroje: ( Možné uvést v závěru) viz. poslední slide Gymnázium Františka Křižíka a základní škola, s.r.o.

FEELINGS - COLLOCATIONS A2 – B1

Adjectives to study: angryannoyedanxiousbored delighteddepressedexcitedfurious nervousrelaxedsadscared upsetworried

angry Her behaviour really made me angry. Please, don‘t be angry with me.The passengers grew angry about the delay.He felt angry at the injustice of the situation.Please, don‘t be angry with me.

annoyed He got very annoyed with me about my carelessness. Please, don‘t be angry with me. I was annoyed that they hadn‘t turned up. I bet she was annoyed at having to write it out again. I was annoyed with myself.

anxious He seemed anxious about the meeting. Parents are naturally anxious for their children.

bored The children quickly got bored with staying indoors. I was bored to death.

delighted I was delighted with my presents.She was delighted by/at the news of the wedding.I‘d be absolutely delighted to come.I was delighted that you could stay.

depressed She felt very depressed about the future.

excited The children were excited about opening their presents.I‘m really excited at the prospect of working abroad.Don‘t get too excited by the sight of your name in print.The new restaurant is nothing to get excited about.

furious She was absolutely furious at having been deceived. He was furious with himself for letting things get so out of control. I‘m furious that I wasn‘t told about it.

nervous Consumers are very nervous about the future. The horse may be nervous of cars.He had been nervous about inviting us.

relaxed I‘m feeling more relaxed about the future now.

sad We are very sad to hear that you are leaving. I was sad that she had to go.I felt terribly sad about it.

scared She is scared of going out alone.He‘s scared of heights.I‘m scared that I‘m going to fall.

upset There‘s no point getting upset about it. She was upset that he had left without saying goodbye.

worried I‘m not worried about her – she can take care of herself.Doctors are worried about the possible spread of the disease.We‘re not too worried by these results.The police are worried that the man may be armed.Try not to get worried.

How other collocations work? look angryseem angry get angrymake SB angry ANGRY

Complete the following sentences: 1)I‘m really nervous ______ the test tomorrow. 2)There‘s nothing to worry ______. 3)We‘re taking the children camping next weekend. They‘re getting a bit _______ about it. 4)Don‘t be angry ____ her. 5)He got really angry ______ it. 6)I will be __________ to see you again.

Complete the following sentences: 1)I‘m really nervous about the test tomorrow. 2)There‘s nothing to worry about. 3)We‘re taking the children camping next weekend. They‘re getting a bit excited about it. 4)Don‘t be angry at her. 5)He got really angry about it. 6)I will be delighted to see you again.

Speculating Look at the photos below. Describe the people‘s feelings. Use new vocabulary with correct prepositions in sentences and build up a story.

look seem get make angryannoyedanxiousboreddelighteddepressedexcited furiousnervousrelaxedsadscaredupsetworried

look seem get make angryannoyedanxiousboreddelighteddepressedexcited furiousnervousrelaxedsadscaredupsetworried

look seem get make angryannoyedanxiousboreddelighteddepressedexcited furiousnervousrelaxedsadscaredupsetworried

look seem get make angryannoyedanxiousboreddelighteddepressedexcited furiousnervousrelaxedsadscaredupsetworried

Odkazy k obrázkům Slide 2: foto Marie Zajíčková (2013) Slide 22: so-excited-and-i-just-cant-hide-it.htmlhttp://shabbysoul.blogspot.cz/2011/04/i-am- so-excited-and-i-just-cant-hide-it.html Slide 23: when-youre-bored-at-home/ when-youre-bored-at-home/ Slide 24: rational-approach-to-calm-interview-jitters/ rational-approach-to-calm-interview-jitters/ Slide 25: nothing-to-fear-wait-im-scared-shitless/ nothing-to-fear-wait-im-scared-shitless/

Použité materiály Challenges 3, Pearson Longman 2007 Oxford Advanced Learner‘s Dictionary