Anotace Cílem této prezentace je zopakovat již známou slovní zásobu a fráze na téma „Planning a party“ a dále seznámit žáky s novou slovní zásobou a zároveň.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady31Číslo DUM.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady39Číslo DUM.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_20_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Anotace: prezentace je určena pro žáky pátého ročníku materiál slouží k procvičení tématu nakupování měny – nejpoužívanější měny a jejich označení čtení.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK444 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
School By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / After Hours 06B6 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníListopad.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK447 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady31Číslo DUM.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-21-Jídlo a nápoje Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-1.PT-06-Rodina a přátelé Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_166.ANJ.12 Formal and informal letters - Elementary.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 10 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Giving advice. At the doctor´s Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba a gramatika Datum.
Reported speech Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba a gramatika Datum vytvoření14.
Relative clauses Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba a gramatika Datum vytvoření25.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Mezilidské vztahy (interpersonal relationships) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Maturitní ústní zkouška Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
What do you have to think about when planning something?
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
Digitální učební materiál
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
INVITATION Pozvání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuszková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Autor: Mgr. Kateřina Suková
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Anotace Cílem této prezentace je zopakovat již známou slovní zásobu a fráze na téma „Planning a party“ a dále seznámit žáky s novou slovní zásobou a zároveň ji procvičit v konkrétních situacích. V první části se žáci pomocí hlasitého čtení seznámí s různými aktivitami při přípravě a organizování večírku. Dále anglicky ve dvojicích diskutují o vhodném pořadí těchto aktivit, poté si pořadí kontrolují podle tabule, kde jeden student digitálním perem očísluje pořadí aktivit. Žáci mohou sami přidat další aktivity, které doplňují opět písemně na tabuli. Druhým úkolem je sestavit co nejdelší nákupní seznam, nejprve ve dvojicích, potom opět na tabuli s využitím digitálního pera, a to formou brainstormingu (ze známé slovní zásoby, popř. s použitím elektronického slovníku). Ve třetí části si žáci nejprve samostatně prostudují a zároveň se snaží zapamatovat si fráze a věty ze vzorového dialogu, které následně seřadí podle logické návaznosti. Variantou je opět použití digitálního pera. Pro kontrolu lze použít klíč, který následuje. Poslední část obsahuje dvě zadání pro samostatné procvičení situací ve dvojicích, popř. menších skupinách. DUM je určen žákům 3. a 4. ročníků čtyřletých gymnázií, a to nejlépe jako příprava na čtvrtou část ústní státní maturity. Materiál je určen pro interaktivní výuku.

PLANNING, ARRANGING A PARTY

1. Look at the list of activities which should be done while arranging and preparing a party. If necessary, use a dictionary. sending out the invitations planning a menu and a list of drinks preparing some games and activities 1. choosing a party time and place making a birthday cake shopping for food and drinks making the invitations preparing, cooking the food

praparing the party area – tables, chairs, decorations arranging music / DJ / playlist arranging some help, a kitchen hand etc. making a guest list shopping for fireworks, decorations, plastic cups, cutlery, plates, candles etc. buying presents Discuss with your partner, number the possible order of the activities (according to the example), add some more if possible

2. Now work with your partner and make the shopping list for food and drinks as long as you can. Use a dictionary if necessary. Then write the list on the board.

3. Study these phrases, try to remember as much as possible, then put the sentences to the correct order to make a dialogue I think our garden would be the best place. That sounds great! It was really funny when we last played Activities! And what shall we eat and drink? Well, as usual, a couple of our classmates, our cheerleading teammates and of course our boyfriends. Could you help me to make the invitations? Sure, have you got any idea? OK. So, we can meet tomorrow and arrange some more details, if you like. I know, that´s why I´d like to put it off till next Saturday.

Don´t worry, I´ll make it. Shall I prepare some games, too? OK, no problem. And who would you like to invite? You´re right but the weather forecast for this weekend looks bad Well, Jane, shall we agree on the place and time of the birthday party? Well, if it´s in the garden, then the best idea is some barbecue, isn´t it? And that also means a lot of beer! I don´t think fireworks is a good idea, our dog might be scared, you know! But some decorations would be fine. Wow, it sounds great! Shall I help you? I´ve already made some and it was really delicious! And how about some fireworks and decorations? Yes, that´s it! And a lot of crisps! And I´m going to make a birthday cake. My first ever!

Key for the dialogue 1.Well, Jane, shall we agree on the place and time of the birthday party? 2.Sure, have you got any idea? 3.I think our garden would be the best place. 4.You´re right but the weather forecast for this weekend looks bad. 5.I know, that´s why I´d like to put it off till next Saturday. 6.OK, no problem. And who would you like to invite? 7.Well, as usual, a couple of our classmates, our cheerleading teammates and of course our boyfriends. Could you help me to make the invitations? 8.Don´t worry, I´ll make it. Shall I prepare some games, too?

9. That sounds great! It was really funny when we last played Activities! And what shall we eat and drink? 10. Well, if it´s in the garden, then the best idea is some barbecue, isn´t it? And that also means a lot of beer! 11. Yes, that´s it! And a lot of crisps! And I´m going to make a birthday cake. My first ever! 12. Wow, it sounds great! Shall I help you? I´ve already made some and it was really delicious! And how about some fireworks and decorations? 13. I don´t think fireworks is a good idea, our dog might be scared, you know! But some decorations would be fine. 14. OK. So, we can meet tomorrow and arrange some more details, if you like.

4. Practise these situations with your partner: 1.Your boyfriend/girlfriend is going to celebrate his/her birthday soon. You want to arrange a party for him/her with your English speaking friend. Talk about the details of it. 2.Your English teacher has asked you to arrange with your classmate a party for a group of English students coming to your country for a week. Talk about all the details of the party.

Použité zdroje: - archiv autorky Slide 3 : AUTOR NEUVEDEN. office.microsoft.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: cz/images/results.aspx?qu=oslava&ex=2#ai:MP | cz/images/results.aspx?qu=oslava&ex=2#ai:MP | AUTOR NEUVEDEN. office.microsoft.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: cz/images/results.aspx?qu=oslava&ex=2#ai:MP | cz/images/results.aspx?qu=oslava&ex=2#ai:MP | Slide 4: AUTOR NEUVEDEN. office.microsoft.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: cz/images/results.aspx?qu=dort&ex=1#ai:MC |mt:1| Slide 6: AUTOR NEUVEDEN. office.microsoft.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: cz/images/results.aspx?qu=n%C3%A1kupy&ex=1#ai:MP | AUTOR NEUVEDEN. office.microsoft.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: cz/images/results.aspx?qu=j%C3%ADdlo&ex=2#ai:MP |mt:2| AUTOR NEUVEDEN. office.microsoft.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: cz/images/results.aspx?qu=pit%C3%AD&ex=2#ai:MP |mt:2