ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_01 Personalpronomen im Akkusativ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OSOBNÍ ZÁJMENA A JEJICH SKLOŇOVÁNÍ
Advertisements

ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana
Zápor nicht, kein, nichts
6. LEKCE (6. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Miroslava Cenková NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_20 Město TEMA:My a svět kolem nás ČÍSLO.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_168 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_06 deshalb-Satz TEMA:Jazyková kompetence.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schritte 2 Lektion 13 Kleidung Autor: Ing. XY.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_11_Konjunktionen_IA TEMA:Jazyková kompetence.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_08_Negation TEMA:Jazyková kompetence.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_04 Personalpronomen im Dativ TEMA:Jazyková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Chalupová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_15 Reisen TEMA:My a svět kolem nás.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_156_Gesundheit Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_18 Präteritum (haben, sein) TEMA:Jazyková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_03 Einkaufen TEMA:My a svět kolem.
Einkaufen VY_32_INOVACE_02-34 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.14_zapor_pods tatnych_jmen_kein Datum: Ročník:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_20 Konjunktiv II TEMA:Jazyková kompetence.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_13_34_Německý jazyk_podstatná jména Číslo projektu:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Chalupová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_16 Umwelt TEMA:My a svět kolem nás.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_08 Dresden TEMA:Reálie německy mluvících.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_07 Modalverben TEMA:Jazyková kompetence.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_05 Imperativ TEMA:Jazyková kompetence.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_06 Zu Hause II TEMA:My a svět kolem.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Personalpronomen Autor.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_04 Gesund bleiben TEMA:My a svět.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Perfekt- Wiederholung.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_17_Jahreszeiten_Wetter TEMA:My a svět.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_NJ_22.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : Ročník :
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_09_Perfekt_I. TEMA:Jazyková kompetence.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Chalupová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_09 Österreich TEMA:Reálie německy.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_17 Lokale Präpositionen TEMA:Jazyková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_03 Ordinalzahlen TEMA:Jazyková kompetence.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_13_Berufswahl TEMA:My a svět kolem nás.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_04 Berühmte deutsche Persönlichkeiten.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Vy_32_Inovace_58_4. pád pods. jmen Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Martina Katzerová.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_457Nj/7 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Wiederholung 1.-3.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_05 Geschichte Deutschlands TEMA:Reálie.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_01 Haushalt TEMA:Der Mensch in der.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_14_Zu_Hause_III TEMA:My a svět kolem.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_12_Konjunktionen_IB TEMA:Jazyková kompetence.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_02 Trennbare Verben TEMA:Jazyková.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Němčina pro jazykové školy nově 1
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 4
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Deutsch mit Max II. Lektion 2
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Osobní zájmena v čísle množném
Předložky se 3. pádem Mgr. Lenka Kudrnová.
Transkript prezentace:

ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_01 Personalpronomen im Akkusativ TEMA:Jazyková kompetence ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ DATUM TVORBY:

Tento materiál byl vytvořen pro žáky 1. ročníku šestiletého gymnázia přibližně na jednu vyučovací hodinu. Materiál obsahuje výklad nové gramatiky Osobní zájmena se čtvrtým pádem, řadu cvičení na procvičení včetně řešení, kde si žáci zopakují, osvojí a seznámí s novou slovní zásobou. Cíl vzdělávání: Žáci používají správně první i čtvrtý pád osobních zájmen a slovní zásobu. Žáci řeší cvičení na tabuli a digitálním perem či fixem dopisují řešení. Žáky můžeme rozdělit do skupin nebo mohou řešit jednotlivé úlohy samostatně nebo frontálně. Materiál je určen k interaktivní výuce.

 Das ist für mich.  Das ist für dich.  Das ist für ihn.  Das ist für sie.  Das ist für es. Ergänze die Tabelle: Personalpronomen im Akkusativ Nominativichduersiees AkkusativunseuchSie,sie

Viele Verben wollen immer den Akkusativ! z.B. kaufen, mögen, brauchen, haben, essen, trinken, hören, besuchen, finden, fragen, malen, lesen, kochen, machen, suchen, treffen, usw.  Ich brauche eine Schere.  Ich suche ein Heft.  Ich habe keinen Bruder.  Ich treffe meine Freunde.

 Ergänzen Sie das Nomen durch ein Pronomen (ihn – es – sie) 1. Wie findest du die Hose? Ich finde ……………………… Wie findest du den Ring? Ich finde ……………………….. 3. Wie findest du das T-Shirt? Ich finde …………………….. 4. Wie findest die Schuhe? Ich finde …………………… ich ⇨ mich du ⇨ dich er ⇨ ihn sie ⇨ sie es ⇨ es wir ⇨ uns ihr ⇨ euch sie ⇨ sie Sie ⇨ Sie toll, schön, lustig, cool ☺ toll, schön, lustig, cool ☺ langweilig, hässlich, doof, uncool

 Wie findest du das Buch? Ich finde ______ langweilig.  Wie findest du die Blumen? Ich finde ______ schön.  Wie findest du den iPod? Ich finde ______ cool.  Wie findest du die Uhr? Ich finde ______ lustig.  Wie findest du die Tasche? Ich finde ______ hässlich.  Wie findest du das Kleid? Ich finde ______ toll. Ergänze:

Setze in die Lücken die passenden Personalpronomen ein! Bea und Sabine brauchen einen Kugelschreiber. ______ brauchen ______. Der Mann kauft das Buch. ______ kauft ______. Die Frau sucht eine Schere. ______ sucht _______. Das Kind hat einen Hund. ______ hat ______. Bastian, Bea und ich brauchen ein Lineal. ______ brauchen ______. Der Lehrer hat das Klassenbuch. ______ hat ______.

Beantworten Sie die Fragen nach dem Muster!  Trinkst du den Orangensaft? - Nein, ich trinke ihn nicht.  Macht der Koch die Pizza?  Kauft Mark das Auto?  Isst du das Fleisch?  Eva, schreibst du die Hausaufgaben?  Lesen die Schüler die Bücher?  Hörst du die Band,,Wir sind Helden“?  Brauchst du den Bleistift?

 Ergänzen Sie das Nomen durch ein Pronomen (ihn – es – sie) 1. Wie findest du die Hose? Ich finde sie hässlich. 2. Wie findest du den Ring? Ich finde ihn cool. 3. Wie findest du das T-Shirt? Ich finde es langweilig. 4. Wie findest die Schuhe? Ich finde sie uncool. ich ⇨ mich du ⇨ dich er ⇨ ihn sie ⇨ sie es ⇨ es wir ⇨ uns ihr ⇨ euch sie ⇨ sie Sie ⇨ Sie toll, schön, lustig, cool ☺ toll, schön, lustig, cool ☺ langweilig, hässlich, doof, uncool

 Wie findest du das Buch? Ich finde es langweilig.  Wie findest du die Blumen? Ich finde sie schön.  Wie findest du den iPod? Ich finde ihn cool.  Wie findest du die Uhr? Ich finde sie lustig.  Wie findest du die Tasche? Ich finde sie hässlich.  Wie findest du das Kleid? Ich finde es toll. Ergänze:

Setze in die Lücken die passenden Personalpronomen ein! Bea und Sabine brauchen einen Kugelschreiber. Sie brauchen ihn. Der Mann kauft das Buch. Er kauft es. Die Frau sucht eine Schere. Sie sucht sie. Das Kind hat einen Hund. Es hat ihn. Bastian, Bea und ich brauchen ein Lineal. Wir brauchen es. Der Lehrer hat das Klassenbuch. Es hat es.

Beantworten Sie die Fragen nach dem Muster!  Trinkst du den Orangensaft? - Nein, ich trinke ihn nicht.  Macht der Koch die Pizza? – Nein, er macht sie nicht.  Kauft Mark das Auto? – Nein, er kauft es nicht.  Isst du das Fleisch? – Nein, ich esse es nicht.  Eva, schreibst du die Hausaufgaben? – Nein, ich schreibe sie nicht.  Lesen die Schüler die Bücher? – Nein, sie lesen sie nicht.  Hörst du die Band,,Wir sind Helden“? – Nein, ich höre sie nicht.  Brauchst du den Bleistift? – Nein, ich brauche ihn nicht.

 Použité obrázky jsou ze souboru Klipart ( )  NEUNER, Gerhard a kol. deutsch.com 1. Německo: Hueber, 2008, ISBN