SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 ENGLISH SPEAKING COUNTRIES Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/34.0154.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Týden Evropy Velká Británie Great Britain.
Advertisements

AUSTRALIA – people and nationalities, states and territories, political system, economy Autor je výhradním tvůrcem materiálu. Datum vytvoření: Datum vytvoření:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: AJ170 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Australia NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Znojmo, Václavské nám. 8 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině London VY_22_INOVACE_08 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Ročník: 1. – 4. ročník Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_CM Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NázevAustralia - History Předmět, ročník Seminář z anglického jazyka, septima Tematická oblast Reálie anglicky mluvících zemí I. AnotaceJedná se o prezentaci.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
The exercises to the topic Great Britain with solution.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NázevAustralia – Basic facts Předmět, ročník Seminář z anglického jazyka, septima Tematická oblast Reálie anglicky mluvících zemí I. AnotaceJedná se o.
UK – location and borders, climate, geography Autor: Autor: Ing. Vladimír Havlík Autor je výhradním tvůrcem materiálu. Datum vytvoření: Datum vytvoření:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Immigration and multiculturalism Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
CANADA Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: AJ164 NÁZEV VZDĚLÁVACÍHO MATERIÁLU: Great Britain, The United Kingdom NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Znojmo, Václavské nám. 8 ČÍSLO PROJEKTU:
CANADA 2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt.
2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň Sport Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.2.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor: Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
INTEGRATED RESCUE SYSTEM Střední průmyslová škola Hranice Mgr. Radka Vorlová 02_Integrated Rescue System CZ.1.07/1.5.00/
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 COVER LETTER Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 BRITISH vs. AMERICAN ENGLISH (presentation) Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Vít Klimeš Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_REALIE_19.
The U.K. Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_IVA_DVORAKOVA_THE _U.K._09 Název školyStřední škola služeb, obchodu a gastronomie.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.2.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_Angličtina 9.ročník TEMA: Test revision, London –
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 17 TEMA: ANGLIČTINA ČÍSLO PROJEKTU:
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 TYPES OF BUSINESS LETTERS Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
Střední hotelová škola, s.r.o. Floriánské náměstí 350, Kladno
CZECH BANK HOLIDAYS MAY, JULY
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
The Political system of the USA and the UK
Religion Tematická oblast Angličtina: The UK Datum vytvoření Ročník
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
ENGLISH IN THE WORLD - varieties, accents
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
ENGLISH SPEAKING COUNTRIES
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
AUTOR: Lenka Hrnčířová
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk
The United States of America: PLACES OF INTEREST
Téma hodiny: English speaking countries – Australia 4.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů MY COUNTRY
Autor: Mgr. Kateřina Suková
CANADA (presentation)
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Autor: Miroslava Sedlmajerová
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
UNITED KINGDOM OF GREAT BRITAIN AND NORTHERN IRELAND.
Transkript prezentace:

SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 ENGLISH SPEAKING COUNTRIES Autor: Mgr. Kateřina Suková EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/

SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Tematický okruhAnglicky mluvící země AnotaceTento DUM jednoduchou a srozumitelnou formou přibližuje studentům 3. ročníků OA, EL, TL a STA anglicky mluvící země a rozmístění angličtiny ve světě. Metodický pokynInteraktivní prezentace. Slouží jako výkladový materiál. Vede k většímu motivování studentů především díky své názornosti (fotografie). V druhé části DUMu jsou interaktivní opakovací cvičení. Druh materiálu prezentace, procvičení Datum tvorby Číslo materiálu VY_32_INOVACE_Su1_1

SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 ENGLISH SPEAKING COUNTRIES English has been spread all around the world very quickly lately. The approximate number of its speakers divided according how the language is used is the following: English spoken as…: 1.mother tongue = about 375 million of people -for example: the USA, the UK, Canada, Australia, Ireland, Barbados… 2. official language (sometimes also as a mother tongue) = 300 million of people -for example: India, Pakistan, Ghana, Malta, Jamaica, Nigeria, Kenya, Cameroon, Zimbabwe, the South African Republic, the Netherlands, Dominica, Philippines… - in those countries the speakers of English are usually bilingual countries where English is spoken as an official language or mother tongue EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ HOW MANY PEOPLE SPEAK ENGLISH IN THE WORLD?

SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy foreign language = about 700 million of people -people who study English at school -for example: the Czech Republic, Germany, Finland, Ukraine, France… percentage of people speaking English in the world (mother tongue, official language, foreign language) EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/

SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 There are many reasons why English is spoken as an official language even in the countries where it is not a mother tongue. * Historical reason -lots of countries are former colonies of Great Britain (India, Pakistan, Congo…) -They used to be (or still are) under the British rule, and their culture was influenced by the English language (history, politics, economics, education, entertainment…) * Intellectual reason -most books are available primarily in English -in the field of information technology English is mostly used * Economic reason -the USA is the world economic superpower  English is dominant in economics EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ WHY DO SO MANY COUNTRIES SPEAK ENGLISH AS AN OFFICIAL LANGUAGE?

SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 * Entertainment reason - English is used in film industry, PC games, newspapers, magazines, advertising, popular music… * Easier communication -in some countries there are too many regional dialects or even languages  that is the reason why English is used as an official language in offices, politics, economics -mainly countries in Africa (South Africa) * Origin of English -English is a Germanic language, it means it is interrelated to many European languages -many words were taken from Latin, French, Arabic… -English is relatively a simple language EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/

SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 ENGLISH SPEAKING COUNTRIES – revision 1.Identify the English speaking countries: riageni – sracgadama – diranle – ciamaja – pipneiliphs – lamta – leschelyes – ngokngoh – diani – cori toreup – hamasba – listraaau – ritiuamus – nyaek – wanastob – stanikap – dacnaa – gaahn – jifi – oocreman – gobato nda dadinirt 2. Choose the correct country for each capital city: 1)Canberra a. Canada b. Northern Ireland c. Australia 2)Kingston a. South Africa b. Jamaica c. New Zealand 3)Wellington a. New Zealand b. Scotland c. Australia 4)Belfast a. Madagascar b. Northern Ireland c. Australia 5)Dublin a. Jamaica b. Northern Ireland c. Ireland 6)Canberra a. Canada b. Northern Ireland c. Australia 7)New Delhi a. Kenya b. Ghana c. India 8)Ottawa a. Botswana b. Canada c. Seychelles EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/

SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy ) Washington D.C. a. the USA b. Great Britain c. New Zealand 10) Edinburgh a. Wales b. Scotland c. Ireland 11) Islamabad a. Congo b. Botswana c. Pakistan 12) Nairobi a. Botswana b. South Africa c. Kenya 13) Antananarivo a. Madagascar b. Argentina c. Jamaica 14) Cardiff a. England b. Northern Ireland c. Wales 16) Cape Town a. New Zealand b. South Africa c. Australia 17) Belfast a. Northern Ireland b. Malta c. Pakistan 3.Fill in the gaps in the following sentences: 1.English is spoken as a _______ _______ in the United Kingdom. 2.About _______ million of people speak English as their first language. 3.The Czech students learn English as their _______ language. There almost _______ million of people in the world who speak English the same way. 4.English is spoken as an _______ language in lots of _______ British colonies. 5.Lots of English words are taken from _______, _______, or _______. EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/

SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Použité zdroje 1 AUTOR NEUVEDEN. cnrsociety [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: 2 AUTOR NEUVEDEN. wikitravel [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Obrázky z galerie Microsoft Office.