EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Advertisements

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: House Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-8 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Punishment Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-14 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: C1 – Verbs – Communication Číslo vzdělávacího materiálu: ICT13-08 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Sport Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-6 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Food - collocation Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-26 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_80 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_5_London (5) Téma: 4C_Aj 7.tř.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Personality adjectives Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-19 Šablona: II2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Hands in action Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-10 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Jílková Název materiálu: VY_22_INOVACE_AJ.5.Jíl.29_Timetable Datum:
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Quantities Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-11 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Describing and comparing pictures Číslo vzdělávacího materiálu: AJ1-2 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_174.ANJ.12 Reported speech – Nepřímá řeč v AJ.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Feelings - collocations Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-22 Šablona: II2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Make and Do Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-24 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_Aj.9.ročník.08_first_conditional Název: First conditional Vzdělávací.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu World of Art quiz Autor.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor: Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_77 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Relative clauses Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba a gramatika Datum vytvoření25.
Jídlo(Food, Meals) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina: ústní zkouška Datum vytvoření
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes II Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-5 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění.
Word order Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice, příspěvková organizace Litoměřice, Komenského 3 Autor: Pavel Vágai.
Present simple He goes to school every day. She gets up at 6 o´clock.
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Angličtina: Oliver Cromwell
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Object pronouns Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Verbs + prepositions, adjectives + prepositions
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název vzdělávacího materiálu
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín
Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Budoucí čas s WILL What will our future look like in five years.
Název vzdělávacího materiálu
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název vzdělávacího materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
She has got blond hair, green eyes and freckles.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
LIFE IN THE COUNTRY X LIFE IN THE CITY.
Digitální učební materiál
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Autor: Mgr. Kateřina Suková
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Angličtina: William I Tematická oblast
The Czech Republic.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Transkript prezentace:

EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků na středních školách. Název sady vzdělávacích materiálů:AJ2 Slovní zásoba v tématech pro úroveň A2 – B1 Autor: Mgr. Marie Zajíčková Datum vytvoření: Garant (kontrola):Mgr. Jaroslava Tůmová Ročník: Nižší gymnázium (tercie - kvinta), 2. – 3. ročník SŠ Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Anglický jazyk Téma: Slovní zásoba Metodika/anotace:Powerpointová prezentace. Slovní zásoba k tématu „Umění“ – osvojení a procvičování. Časový rozvrh:30 minut Zdroje: ( Možné uvést v závěru) viz. poslední slide Gymnázium Františka Křižíka a základní škola, s.r.o.

A2 – B1 ART

PAINTING watercoloursportraitlandscapes still lifeabstractoils

Use the words to complete the sentences below:

1.Probably the most famous ________ in the world is the Mona Lisa in the Louvre. 2.Van Gogh was famous for his ___________ of the countryside around Arles in the south of France. 3.Picasso‘s early work was representational, but he soon developed an interest in ________ art. 4.Many ___________ paintings contain a bowl of fruit and a bottle. 5.If you use ___________ it is easier to correct a mistake than if you use ____________. watercoloursstill lifeportraitabstractlandscapesoils

1.Probably the most famous portrait in the world is the Mona Lisa in the Louvre. 2.Van Gogh was famous for his landscapes of the countryside around Arles in the south of France. 3.Picasso‘s early work was representational, but he soon developed an interest in abstract art. 4.Many still life paintings contain a bowl of fruit and a bottle. 5.If you use oils it is easier to correct a mistake than if you use watercolours. watercoloursstill lifeportraitabstractlandscapesoils

What type of painting are these pictures? What is in the pictures? A B

An artist can also be called a painter. A painter can also be the person who paints your house. So, all artists are painters, but not all painters are artists!

exhibitioncriticsgallery collectorspaintingsartist PUTTING ON AN EXHIBITION Use these words to complete the text below:

My sister‘s an ______. Her _________ are quite unusual but people seem to like them. Until recetly she just exhibited her work in local bars and restaurants but last week a _______ in London contacted her to say they wanted to put on an __________ of her work. The art _______ from all the national newspapers will be there, so she‘s hoping she might get some publicity. There‘ll probably be quite a few private __________ there too, so she might make some money for a change! exhibitioncriticsgallerycollectorspaintingsartist

My sister‘s an artist. Her paintings are quite unusual but people seem to like them. Until recetly she just exhibited her work in local bars and restaurants but last week a gallery in London contacted her to say they wanted to put on an exhibition of her work. The art critics from all the national newspapers will be there, so she‘s hoping she might get some publicity. There‘ll probably be quite a few private collectors there too, so she might make some money for a change! exhibitioncriticsgallerycollectorspaintingsartist

ceramicsmosaicbust statuemuralsculpture OTHER CREATIVE WORKS Match the following words with the pictures:

STATUECERAMICSSCULPTURE BUSTMURALMOSAIC

What do you think about this art?

DISCUSS What kind of art do you like? Can you paint/draw well? Have you ever been to a gallery/an exhibition?

Odkazy k obrázkům Slide 2: sts sts Slide 7: nikolai-shuryginhttp://webneel.com/25-hyper-realistic-oil-portraits-and-still-life-paintings- nikolai-shurygin Slide 13, 14: alexander-great-photo Slide 15: moderniho-umeni-1je-/zpr_archiv.aspx?c=A110524_104743_kavarna_chuhttp://zpravy.idnes.cz/v-saint-etienne-se-vyplati-navstivit-tamejsi-muzeum- moderniho-umeni-1je-/zpr_archiv.aspx?c=A110524_104743_kavarna_chu Slide 16: Slide 17:

Použité materiály Gough, Chris (2002). English Vocabulary Organiser. Heinle Cengage Learning. Oxford Advanced Learner‘s Dictionary