1 Národní evropské charakteristiky - Entropa – konverzace, diskuze Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0950 Kódování materiáluVY_32_INOVACE_mix2_scj01 Označení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Semaine Franco-Tchèque Týden Francouzko-česká výměna Semaine Franco-Tchèque Týden Francouzko-česká výměna.
Advertisements

Le lexique de Facebook Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
Pohádka - český jazyk Mgr
Expressions avec le verbe ÊTRE Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
PO ŠKOLE DO ŠKOLY Projekt OPVK č. CZ.1.07/1.1.32/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Les fautes des Tchèques en français Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Homophones, virelangues, tautogrammes
Emploi. Pourquoi travailler? besoin (devoir) / désir (vouloir)
Shanghai Shanghai habitants ville importante de Chine Shanghai est située sur la rivière Huang Pu, et se compose donc de deux parties distinctes,
Prague Autor: Mgr. Dagmar Mynářová Francouzština Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
Négation Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Pays francophones Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
PO ŠKOLE DO ŠKOLY Projekt OPVK č. CZ.1.07/1.1.32/ Tento projekt je spolufinancován Evropským Sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Používání barev v kontextu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit se používat barvy ve větách.
Liste de règles Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Expressions familières Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
Razvan, Jeremy, yohan, Matej, Zuzka. 1)Présentation du lycée 2)Les expériences 3)ABK6 et Saint-Gobain 4)L’Hermione et La Rochelle 1)Prohlídka lycea 2)Experimenty.
Logement - révision Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Sur la route Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
AnotaceMateriál tvoří prezentace.Po obvyklém způsobu uvedení a základního procvičení učiva, rozšíříme slovní zásobu, sloveso être. AutorMgr. Olga Medunová.
Qui / Que Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Poser une question Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Article partitif Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Fj_4_188_comparer Marta Bříštělová. AdjectifBON, BONNE La cuisine de ma maman est ……………. Mes filles ne sont pas très ……………………. cuisinières. Ton copin.
Publicité Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Interdictions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Enigmes Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Inscriptions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Panneaux Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Tri des déchets Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví oblečení, popis oblečení - barvy. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
VY_32_INOVACE_5A9 LA BELGIQUE.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Procvičování přívlastňovacích zájmen v jednotném a množném čísle v hovorových tématech. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština.
SUR LA BASE DE LA LECTURE.   il y a = 3 slova  členy, spojky, předložky, zájmena = 1 slovo  1 er = 1 slovo  letopočet 1978 = 0 slov  je suis né.
Au restaurant Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Magasins Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Les symboles de la France Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_mix2_scj17 Označení materiálu scj17_provence1.ppt Název školy Gymnázium Kladno Autor.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ J´étudie au lycée de commerce Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Anzhela Sabadosh NÁZEV: VY_32_INOVACE_07B_01_ le corps humain TEMA:Civilisation.
La Belgique Un des pays francophones. La capitale: Bruxelles La superficie: km² La population: 10 millions Le membre fondateur de l´Union européenne.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
PETIT DÉJEUNER RESTAURANT FRUITS ET LÉGUMES. SNÍDANĚ RESTAURACE OVOCE A ZELENINA.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_mix2_scj05 Označení materiálu scj05_Lucembursko_prezentace Název školy Gymnázium.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je suis passionné de l´art Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
Comment les jeunes passent-ils leur temps libre en République Tchèque?/Jak tráví volný čas mládež v České republice? Rédactrices/Vytvořily: Cécile Saffroy,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ J´habite au premier étage Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Anzhela Sabadosh NÁZEV:VY_32_INOVACE_07B_05_Suisse TEMA:Civilisation ČÍSLO.
Projet Nancy-Brno Alimentation, restauration, hôtellerie Jak se jí ve Francii, jak se jí u nás.
P ROJET COMMUN SUR L ’ ALIMENTATION EN R ÉPUBLIQUE T CHÈQUE ET EN F RANCE ( – )
PRÉSENTATION: Le petit déjeuner, les fruits et légumes, la recette et les restaurants Thibault, Michal, Stáňa, Elise, Dáša, Coline, Marion, Lucie.
Cinéma – konverzace, diskuze Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu VY_32_INOVACE_mix2_scj0 2 Označení materiálu scj0 2 _ cinema _konverzace.pptx.
Alfons Mucha Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFrankofonie Datum vytvoření Ročník3., 4. ročník.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je tiens le dialogue Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
La Joconde Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastŽivot ve Francii Datum vytvoření RočníkKvarta,
Les musées à Paris Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření Ročník3.,
Le Lycée Carnot de Dijon Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast La vie en France Datum vytvoření Ročník4.
Milan Kundera Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFrankofonie Datum vytvoření Ročník3., 4. ročník.
GE - Vyšší kvalita výuky
Les homophones Tematická oblast Slovní zásoba Datum vytvoření Ročník
Číslo v digitálním archivu školy
Réseau des Alliances françaises en République tchèque
La galette des rois Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření
La météo Tematická oblast Vocabulaire Datum vytvoření Ročník
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Les Couches ISO 1 Med amine bouricha Lycée ibn sina Le modèle OSI Open System Interconnection Les Réseaux Le modèle à 7 couches.
Les activités quotidiennes
francouzský vzdělávací systém le systÈme scolaire en france
Transkript prezentace:

1 Národní evropské charakteristiky - Entropa – konverzace, diskuze Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiáluVY_32_INOVACE_mix2_scj01 Označení materiáluscj01_Entropa_konverzace.pptx Název školyGymnázium Kladno AutorPhDr. Tereza Černá Anotace Aktivita je určena pro konverzaci o evropských národních klišé a může být tvořena formou pouhé diskuze nebo powerpointové prezentace, kterou si o dílčích národních stereotypech připraví ve francouzském jazyce žáci. Aktivita je zaměřena na diskuzi o jednotlivých národních charakteristikách a je inspirována Entropou Davida Černého. PředmětFrancouzský jazyk Tematická oblastNárodní evropské charakteristiky TémaNárodní evropské charakteristiky - Entropa Očekávané výstupy Student si utřídí pojmy týkající se evropských národních charakteristik. Zařadí do evropského kontextu dílčí národní charakteristiky, rozumí významu jednotlivých hesel, detailněji se orientuje v tématickém obsahu národních evropských charakteristik. Klíčová slovaNárodní evropské charakteristiky, Entropa Druh učebního materiáluDiskuze Ročník4. Cílová skupinavyšší stupeň osmiletého a čtyřletého gymnázia Ověřeno , Seminář z Francouzské civilizace – O8, 4.B Pokud není uvedeno jinak, uvedený materiál je z vlastních zdrojů autora 1

stéreotypes européens - Entropa Matière: exprimer l´opinion, déffendre l´opinion, manière de voir, de concevoir, de comprendre la société française et européenne d’aujourd’hui Thème: parler des stéreotypes européens, de sa culture et découvrir celles des autres pays en Europe Titre du cours: Entropa – les clichés européens Objectif pédagogique: exprimer et déffendre les points de vues différents, échange des opinions, discussion sur eux Niveau: avancé Durée: 90 minutes Pré-requis:tous les moyens linguistiques toutes les compétences linguistiques Fiche pédagogique

stéreotypes européens - Entropa Matériel nécessaire: projecteur power point lecteur de DVD liste de questions Déroulement: introduire le sujet du cours activer les connaissances antérieures - nomer les clichés français et européens les plus connus, les opinions des apprenants sur eux - motiver les élèves par le thème et l´idée

stéreotypes européens - Entropa - inspiration d´Entropa de David Černý - et aussi les caractéristiques des nations – - discussion – débattre sur les aspects interculturels en générale - les élèves peuvent préparer les présentation en power point sur les clichés éuropéens de base, même français présentation en power point sur les clichés européens et français – les élèves peuvent diviser leurs présentations en clichés européens ou français générals, en clichés sur les hommes et sur les femmes... Ils préparent les caracteristiques connues mais aussi surprenantes. phase de mise en commun des informations recueillies discussion orale collective - les autres peuvent apporter des compléments d'informations comparaison des points de vue entre les élèves

en petit groupe - travail avec la liste de questions – les acteurs des présentations ont préparé quelques questions concernant des informations contenues dans les présentations présentations des réponses discussion sur ce qui a été le plus et le moins surprenant dans les présentations et pourquoi. conclusion des idées et des opinions Activités supplémentaires: écrire un essai sur les clichés éuropéens ou biens tchèques Soutien technologique: lecteur de DVD, grand écran, ordinateur connecté à l´Internet stéreotypes européens - Entropa

Photos de la classe

stéreotypes européens - Entropa Photos de la classe

stéreotypes européens - Entropa Photos de la classe