I.Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP Mgr. Markéta Jelínková Large numbers.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektronická učebnice – l
Advertisements

Pro animaci a změnu snímku klikej!
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_110.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_10 Název materiálu: Vyjadřování věku a udávání času Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_04
NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.
Základní a řadové číslovky do 100
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_34.
Množné číslo, Numbers Family Family Life
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Hello.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady32Číslo DUM.
Procvičování učiva anglického jazyka 1.pololetí Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských.
ZÁKLADNÍ ČÍSLOVKY SE UČÍME ZPAMĚTI : ONE.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:
Dates - Learn English with Jennifer
Seznamování se s angl. jazykem – My classroom, numbers
Označení DUM 13 _ 09 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Základní škola Církvice, okres Kutná Hora
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady32Číslo DUM.
Označení DUM 13 _ 14 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Conversation – What´s the time Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ.
Numbers – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
VY_32_INOVACE_275 Numbers Čísla 1-20.
ŘADOVÉ ČÍSLOVKY /ordinal numbers/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_57.
Time in english What´s the time? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu
ANOTACE: Prezentace je určena žákům pátých tříd ke zopakování a rozšíření učiva o určování času v angličtině. Žáci si nejdříve zopakují určování hodin.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_13_London (13) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Jitka Vodrážková Hello, kids! VY_22_INOVACE_1A_29_WHAT_TIME_IS_IT Čas v celých hodinách Vyjádření jednoduchých časových údajů Procvičování,
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): říjen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Ordinal.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_13.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 4 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová a beddrumsa churchrun a guitara colda cinemaa sofa swima streeta.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_32_Číslovky.
VY_22_ INOVACE_ 03_ ANGLICKÝ JAZYK 5 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou NUMBERS Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 3
VY_32_Inovace_ Large numbers Project 3
AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_High numbers
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název DUM: VY_32_INOVACE_XV_15_Numbers
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_15_Čísla Téma: Čísla
Výukový materiál VY_22_INOVACE_36_ Numbers. Part 2
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90,
ZŠ Brno, Řehořova 3 Veselá angličtina 5.-9.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Zdeňka.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Riskuj.
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
VY_22_ INOVACE_ 11_ ANGLICKÝ JAZYK 3
VY_32_INOVACE_11_AJI_HODINY
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
VY_22_INOVACE_1A_26_NUMBERS
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32_INOVACE_Sei_I_04 Numbers Název projektu: OP VK
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Transkript prezentace:

I.Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP Mgr. Markéta Jelínková Large numbers

Čísla se dají jednoduše naučit. Jedna až deset se musíte naučit. Nejsou zde žádná pravidla. one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten Od 11 je to trošku těžší, ale ne zas tolik. První dvě se naučte a od 14 (15 = fifteen) akorát přidáte koncovku -teen.. až do 19. eleven, twelve, thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen Od 20 do 99 se musíte naučit celé desítky a k tomu akorát další číslo z prvních devíti k tomu. 20 twenty, 21 twenty-one, 22 twenty-two Další čísla až do 99 utvoříte podobně. U celých přidáte k základním -ty. 30 thirty, 40 fourty, 50 fifty, 60 sixty, 70 seventy, 80 eighty, 90 ninety Základní číslovky

Slova hundred, thousand a million v číslovkách nedáváme do množného čísla. Po slovíčku hundred používáme v britské angličtině při čtení spojku and one hundred and one one hundred and twenty five hundred and sixty-one nine hundred and ninety-nine a thousand a million a hundred 100 1,000 1,000,000 Connect the words to the numbers:

1,760 - one thousand, seven hundred and sixty 2,009 - two thousand and nine (zde může být AND, neodděluje však tisíce od stovek, ale stovky od desítek) 5,283 - five thousand, two hundred and eighty-three 9,999 - nine thousand, nine hundred and ninety-nine Mezi tisíci a stovkami se spojka AND nikdy nepřidává, tisíce od stovek oddělujeme pouze čárkou a ve výslovnosti krátkou pauzou. 10,000 - ten thousand 15,400 - fifteen thousand, four hundred 99,250 - ninety-nine thousand, two hundred and fifty 568,423 - five hundred and sixty-eight thousand, four hundred and twenty-three 5,631, million, six hundred and thirty-one thousand, two hundred and fifty-four

1. 500, , , , , , ,112 A. fifty-one thousand two hundred and eleven B. five hundred thousand eleven C. fifty thousand twenty-one D. five hundred and eleven thousand E. five hundred and one thousand two hundred G. five thousand three hundred and eleven F. fifty-two thousand one hundred and twelve

Which are correct? Delete the incorrect ones three hundreds three hundred 2. 12,000twelve thousand twelve thousands 3. 6,000,000six millions six million five hundred and four five hundreds four 5. 2,490two thousand four hundred ninety two thousand four hundred and ninety four hundred and eleven four hundreds eleven 7. 5,810five thousand eight hundred and ten five thousand four hundreds and ten

Put in AND. 163 one hundred sixty-three 7,635seven thousand, six hundred thirty-five 41,404forty-one thousand,four hundred four 305three hundred five 9,067nine thousand sixty-seven 2,001two thousand one 830eight hundred thirty 522five hundred twenty-two 3,726three thousand, seven hundred twenty-six 1,740one thousand, seven hundred forty 39,675thirty-nine thousand, six hundred sevety- five 8,020eight thousand twenty

Write the words or the figures. 1. The Japanese Bullet train travels at (262) kilometres an hour. 2. The largest shopping centre in the world is in Canada. It is bigger than one hundred and ten..... football pitches. 3. A Concorde plane flies at (2,333) kilometres an hour. 4. More than six hundred and ten thousand people work for the General Motors car company. 5. The largest hotel in the world is in Las Vegas. It has (5,005) rooms. two thousand three and sixty-two two hundred hundred and thirty- three five thousand and five ,000

6. The River Nile is six thousand, seven hundred and fifty kilometres long. 7. Jeanne Calment from France was (122) years old when she died. 8. Sonja Bata of Canada has over (10,000) pairs of shoes. 9. In 1993 someone paid fifty-two thousand pounds for a rare £1 banknote. 10. The average American drinks (207) litres of Coca-cola a year. 11. Joe Bowen walked across the US on stilts. The journey took days. 12. Ben Nevis is one thousand, three hundred and forty metres high. 6,750 one hundred and twenty-two ten thousand 52,000 two hundred and seven one hundred and fifty-seven 1,340

Read and do the sums. Then write the answers in words __________ __________.. 00 Add five hundred and twenty- three and three hundred and eighteen. The answer is The answer is Add six hundred and twelve and seven hundred and eighty-eight eight hundred and forty-one one thousand, four hundred

__________ __________ 23.. Add two hundred and forty-one and two hundred and forty-one. Add one thousand, eight hundred and twenty- nine and five hundred and thirty-eight. The answer is The answer is two thousand, three hundred and sixty- seven four hundred and eighty-two

Zdroje: Gráf, T. – Peters,S. : Cvičebnice anglické gramatiky. Polyglot 1998 Belán,J. : Průvodce anglickým jazykem. Didaktis 2009 Hutchinson, T. : Project 3. Oxford 2000