Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.2862 Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SILNÉ SKLOŇOVÁNÍ PODSTATNÝCH JMEN V JEDNOTNÉM ČÍSLE
Advertisements

OSOBNÍ ZÁJMENA A JEJICH SKLOŇOVÁNÍ
Označení DUM Fi- DUM Autor
Člen určitý a neurčitý, 1. a 4. pád podstatných jmen
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuICT ve výuce Příjemce podpory - škola Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Miroslava Cenková NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_20 Město TEMA:My a svět kolem nás ČÍSLO.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
Lektion 4: Wo ich wohne Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 7: Im Hotel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Deutsch mit Max II. Lektion 3
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ36 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_22_NJ8_ AZ-kvíz,vyber odpověď TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_07 Modalverben TEMA:Jazyková kompetence.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Reise nach München Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_06_WIR.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
S CHRITTE 2 L EKTION 11 I N DER S TADT UNTERWEGS Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Perfekt- Wiederholung.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám" Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY_32_INOVACE_NJ_22.
Dativ von Substantiven 3.pád podstatných jmen Proč se učit 3. pád ?  v německém jazyce se tvary členu mění s daným pádem 1.pád der (ein) die (eine)
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : Ročník :
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ilona Šolcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_NEMCINA_RECOVE_DOVEDNOSTI_17.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaVedlejší.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Určování času VY_22_INOVACE_07_140
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Konjugation der Hilfsverben
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Wohnen
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUM: VY_32_INOVACE_ X _2_06_vazba „es gibt“ Šablona č íslo: X Sada č íslo: 2 Po ř adové č íslo DUM: 06 Autor: Mgr. Radmila Sálová

Anotace: Žáci se seznámí s vazbou „es gibt“, která se v Nj velmi č asto používá O č ekávaný výstup: Podle there´s, there are ji snadn ě ji pochopí Druh u č ebního materiálu: prezentace Typická v ě ková skupina: 13 – 15 let Klí č ová slova: es gibt Pom ů cky a materiál: PC, sešit

Metodické zhodnocení a popis práce s digitálním u č ebním materiálem: Žáci se seznámí s nej č ast ě jším použitím tohoto spojení Nebudou ho zam ěň ovat s tvary slovesa geben Uv ě domí si, že p ř eklad do č eštiny není jednozna č ný a že „es gibt“ se pojí se 4. pádem podstatných jmen č ísla jednotného i množného

geben – dát, dávat ich gebe – dám, dáváš du gibst – dáš, dáváš er, sie es gibt - dává wir geben- dáváme ihr gebt - dáváte sie geben - dávají Sie geben - dáváte Am Tisch sitzt ein Kind. - U stolu sedí dít ě. Es ist klein. - Je malé. Es gibt mir einen Buntstift und ein Papier. - Dává mi pastelku a papír. Es gibt mir auch eine Limonade. - Dává mi také limonádu.

es gibt do č eštiny p ř ekládáme:  je, jsou  existuje, existují  nachází se  máme  vyskytuje se  je (máme) k dispozici apod.

z. B. Heute gibt es eine Party bei uns. - Dnes je u nás ve č írek. Was gibt es zum Mittagessen ? - Co máme k ob ě du? / Co je k ob ě du? Wo gibt es hier eine Galerie ? - Kde se zde nachází n ě jaká galerie? Es gibt keinen Kaffee mehr. - Káva už není.

Porovnej: Deutsch : Englisch : Es gibt... in Deutschland. Es gibt heute... zu essen. Was gibt es heute zu essen? Gibt es hier...? Gibt es denn sowas? Das gibt es doch nicht! There is... in Germany. We are having... today. (to eat) What are we having today? (to eat) Is there... around here? It is possible? That's impossible!

es gibt Auf der Straße gibt es viele Leute.

es gibt Es gibt sieben Ratten auf dem Bild.

es gibt Im Winter gibt es im Gebirge viel Schnee.

Vyjádři vazbou es gibt : Um die Ecke steht eine Schule. In unserer Stadt sind zwei Bahnhöfe. Was haben wir heute zum Abendessen? Wo ist hier ein Café? Sind dort freie Parkplätze? Ist bei euch einen Arzt? Neben dem Hotel steht ein Reisebüro. Wie viele Kinos sind in der Stadt?

Vyjádři vazbou es gibt : Um die Ecke gibt es eine Schule. In unserer Stadt gibt es zwei Bahnhöfe. Was gibt es heute zum Abendessen? Wo gibt es hier ein Café? Gibt es dort freie Parkplätze? Gibt es bei euch einen Arzt? Neben dem Hotel gibt es ein Reisebüro. Wie viele Kinos gibt es in der Stadt?

Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: 8Sh4kAOg/s576/P JPG » Použité zdroje: