Lektion 4: Wo ich wohne Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
W - FRAGEN W - otázky. W - FRAGEN W - otázky W -FRAGEN WER? WIE? WAS? WO? WOHER? WEM? WANN? WARUM? KDO? JAK? CO? KDE? ODKUD? KOMU? KDY? PROČ?
Advertisements

Označení DUM Fi- DUM Autor
Název materiálu: Předložky se 3. a 4. pádem
Německý jazyk příslovce tázací Wer. Wie. Was. Wo. Warum
Präpositionen Předložky. Auf – na ( vodorovné ploše ) der Tisch Auf Wo – kde 3. pád auf dem Tisch na stole auf einem Tisch na nějakém stole auf meinem.
Předložky se 3.a 4.pádem Německý jazyk Mgr. Monika Bartíková
Německý jazyk příslovce tázací Wer. Wie. Was. Wo. Warum
Německý jazyk příslovce tázací Wer? Wie? Was? Wo? Warum? … nácvik pasivně i aktivně posun myší Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 10: Dreimal über den Urlaub Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.9.A.14_perfektum Datum : Ročník : devátý Vzdělávací.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 7: Im Hotel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_34_Německý jazyk_préteritum, perfektum silných.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_ 34_Německý jazyk_předložky_I. Číslo projektu:
Lektion 6 Verkehrsunfall (cvičební materiál) (cvičební materiál) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Eva Pospíšilová.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Reise nach München Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_06_WIR.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
S CHRITTE 2 L EKTION 11 I N DER S TADT UNTERWEGS Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jičín, 17. listopadu 109 Název materiálu VY_32_INOVACE_VII_Nj3_18 AutorMgr.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_456 Nj/8 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Einheit 1, 3. pád Mgr. Radka Pospíchalová. 3. pád podstatných jmen (člen určitý) 1. pád rod mužský der Baum rod ženský die Küche rod střední das Bild.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Menschen und Häuser TémaSkloňování.
Anotace Materiál je určen pro studijní obory k výuce předmětu německý jazyk, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 6: Unsere Freizeit Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné.
Wohnen VY_32_INOVACE_02-36 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_17 Lokale Präpositionen TEMA:Jazyková.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 14: Meine monatlichen Ausgaben Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_09_NJ9_Préteritum slovesa sein TEMA: Préteritum slovesa sein ČÍSLO.
Němčina pro jazykové školy nově 1 Lektion 15: Skiurlaub in den Alpen Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_30_NJ8_AZ-kvíz-wo,wohin TÉMA: Wo? Wohin? ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_ 32_INOVACE_166_PŘEDLOŽKY SE 3. A 4. PÁDEM, POPIS MÍSTA Název školy Masarykova střední škola zemědělská.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Ein gastronomischer Spaziergang (cvičební materiál)
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
WECHSELPRÄPOSITIONEN
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Digitální učební materiál
Anotace: Německý jazyk pro 9. ročník
  Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mona Drábková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Němčina pro jazykové školy nově 1
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Party
Konjugation der Hilfsverben
Pády podstatných jmen, rod střední, člen neurčitý
Pády podstatných jmen v množném čísle
Pády podstatných jmen, rod střední, člen určitý
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola VY_32_INOVACE_03_NJ_WOHNEN
Němčina pro 8. třídu. Předložky se 3. a 4. pádem
Němčina pro jazykové školy nově 1
Doplňování členů do textu
Používání předložek se 3. nebo 4. pádem
Deutsch mit Max II. Lektion 2
Pády podstatných jmen, rod ženský, člen neurčitý
Interaktivní příklad na dělení proudu v elektrickém obvodu
Transkript prezentace:

Lektion 4: Wo ich wohne Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Reindlová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV). Němčina pro jazykové školy nově 1

Thema: Wo ich wohne PŘIŘAĎ KE SLOVÍČKŮM JEJICH SPRÁVNÝ PŘEKLAD: 1.allesa) pilný 2.der Fernseherb) nájemné 3.fleißigc) okraj 4.die Mieted) všechno 5.der Rande) televizor

Thema: Wo ich wohne SPRÁVNÉ ŘEŠENÍ: 1.d) 2.e) 3.a) 4.b) 5.c)

Thema: Wo ich wohne PŘIŘAĎ KE SLOVÍČKŮM JEJICH SPRÁVNÝ PŘEKLAD: 1.stehena) škola 2.der Winter b) proč 3.warumc) poslouchat 4.die Schuled) stát 5.hörene) zima

Thema: Wo ich wohne SPRÁVNÉ ŘEŠENÍ: 1.d) 2. e) 3. b) 4. a) 5. c)

Thema: Wo ich wohne NAKRESLI PŮDORYS VLASTNÍHO DOMU NEBO BYTU: VYMĚŇ SI PRÁCI SE SPOLUŽÁKEM: PTEJ SE A ODPOVÍDEJ:  Wie viel Zimmer hast du?  Welche Zimmer hast du zu Hause?  Wo liegen die Zimmer?  Was alles hast du in deinem Zimmer?

Thema: Wo ich wohne PŘEDLOŽKY SE 3. a 4. PÁDEM auf - na (vodorovně) an - na (svisle), u, k in - v, do vor - před hinter - za (o místě) über - nad, přes unter - pod neben - vedle zwischen - mezi

Thema: Wo ich wohne PŘEDLOŽKY SE 3. a 4. PÁDEM KDE? – wo? … 3. PÁD KAM? – wohin? … 4. PÁD

Thema: Wo ich wohne DOPLŇ SPRÁVNĚ PŘEDLOŽKU: 1.Der Garten ist (za) dem Haus. 2.Ich bin (ve) der Schule. 3.Das Wohnzimmer liegt (mezi) der Küche und dem Schlafzimmer. 4.Das Fenster ist (vedle) dem Fernseher. 5.Das Auto steht (před) dem Haus.

Thema: Wo ich wohne SPRÁVNÉ ŘEŠENÍ: 1.Der Garten ist hinter dem Haus. 2.Ich bin in der Schule. 3.Das Wohnzimmer liegt zwischen der Küche und dem Schlafzimmer. 4.Das Fenster ist neben dem Fernseher. 5.Das Auto steht vor dem Haus.

Thema: Wo ich wohne PŘELOŽ: 1.v pracovně 2.nad televizor 3.před zahradou 4.pod květinu 5.za obývací pokoj

Thema: Wo ich wohne SPRÁVNÉ ŘEŠENÍ: 1.in dem Arbeitszimmer (im) 2.über den Fernseher 3.vor dem Garten 4.unter die Blume 5.hinter das Wohnzimmer

Thema: Wo ich wohne ZÁPOR NICHT, NEIN NEINne NICHT popírá sloveso Já jsem.Ty děláš. Ich bin. Du machst. Ne, já nejsem.Ty neděláš. Nein, ich bin nicht. Du machst nicht.

Thema: Wo ich wohne PŘEVEĎ DO ZÁPORU: 1.Ich bin im Garten. 2.Das Haus steht hinter der Schule. 3.Das Wohnzimmer haben wir zwischen der Küche und dem Schlafzimmer. 4.Das Fenster ist neben dem Fernseher. 5.Das Auto steht vor dem Haus.

Thema: Wo ich wohne SPRÁVNÉ ŘEŠENÍ: 1.Nein, ich bin nicht im Garten. 2.Nein, das Haus steht nicht hinter der Schule. 3.Nein, das Wohnzimmer haben wir nicht zwischen der Küche und dem Schlafzimmer. 4.Nein, das Fenster ist nicht neben dem Fernseher. 5.Nein, das Auto steht nicht vor dem Haus.

Thema: Wo ich wohne NAPIŠ NĚKOLIK VĚT O SOBĚ A PŘEVEĎ JE DO ZÁPORU: ………………………………

Thema: Wo ich wohne SKLOŇOVÁNÍ TÁZACÍCH ZÁJMEN WER a WAS 1. pádwer (kdo)was (co) 2. pádwessen (čí)- 3. pádwem(komu)- 4. pádwen (koho)was (co)

Thema: Wo ich wohne DOPLŇ: 1. pádwer (kdo)………… 2. pád………….- 3. pád………….- 4. pád………….was (co)

Thema: Wo ich wohne SPRÁVNÉ ŘEŠENÍ: 1. pádwer (kdo)was (co) 2. pádwessen (čí)- 3. pádwem(komu)- 4. pádwen (koho)was (co)

Thema: Wo ich wohne PŘELOŽ: 1.Co je to? 2.Čí je to matka? 3.Komu to dáme? 4.Koho tam hledáš? 5.Kdo kupuje knihu?

Thema: Wo ich wohne SPRÁVNÉ ŘEŠENÍ: 1.Was ist das? 2.Wessen Mutter ist das? 3.Wem geben wir das? 4.Wen suchst du dort? 5.Wer kauft ein Buch?

Thema: Wo ich wohne NAPIŠ 3 TÁZACÍ ZÁJMENA A UŽIJ JE VE VĚTÁCH: ……………………………….

Thema: Wo ich wohne Děkuji za pozornost… Zdroj: HÖPPNEROVÁ,V. Němčina pro jazykové školy nově 1. Plzeň: Fraus, ISBN s.