ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. A. Sabadosh NÁZEV:VY_32_INOVACE_07B_15_Les_couleurs TEMA:Civilisation ČÍSLO.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Co to je ???????? Co to je ? Opice Australopitek Homo habilis
Advertisements

Quelle couleur est-ce? Doplň.
Le lexique de Facebook Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
Pohádka - český jazyk Mgr
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví, popsat předmět, určit barvu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
Jeux des mots Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Les fautes des Tchèques en français Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Homophones, virelangues, tautogrammes
Prévisions météo Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Négation Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Používání barev v kontextu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit se používat barvy ve větách.
Expressions familières Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských.
Logement - révision Francouzština Autor: Mgr. Dagmar Mynářová
Passé composé Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Sur la route Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
AnotaceMateriál tvoří prezentace.Po obvyklém způsobu uvedení a základního procvičení učiva, rozšíříme slovní zásobu, sloveso être. AutorMgr. Olga Medunová.
Qui / Que Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Poser une question Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Article partitif Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Publicité Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Enigmes Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Inscriptions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Panneaux Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Tri des déchets Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví oblečení, popis oblečení - barvy. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
Réalisation: Lenka Manová
Au restaurant Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Magasins Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Images superbes et très émouvantes..., un gamin qui sait parler aux marmottes! Krásné a velmi dojemné obrázky …, kluk, který ví, jak mluvit se svišti!
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr.Anzhela Sabadosh NÁZEV:VY_32_INOVACE_07B_07_Bretagne TEMA:Civilisation ČÍSLO.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Les symboles de la France Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ J´étudie au lycée de commerce Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Quel temps fait-il? Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Anzhela Sabadosh NÁZEV: VY_32_INOVACE_07B_01_ le corps humain TEMA:Civilisation.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Chalupová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_15 Reisen TEMA:My a svět kolem nás.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je fais la cuisine, je vais au resto Autor: Mgr.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr.Anzhela Sabadosh NÁZEV:VY_32_INOVACE_07B_08_Île_de_France TEMA:Civilisation.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ J´aime la nature Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_06 Zu Hause II TEMA:My a svět kolem.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_04 Gesund bleiben TEMA:My a svět.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Anzhela Sabadosh NÁZEV:VY_32_INOVACE_07B_05_Suisse TEMA:Civilisation ČÍSLO.
P ROJET COMMUN SUR L ’ ALIMENTATION EN R ÉPUBLIQUE T CHÈQUE ET EN F RANCE ( – )
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. A.Sabadosh NÁZEV:VY_32_INOVACE_07B_14_Les_métiers TEMA:Civilisation ČÍSLO.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 EU peníze školám CZ.1.07/1.5.00/ Je tiens le dialogue Autor: Mgr. Anna Sekeráková.
Le Lycée Carnot de Dijon Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast La vie en France Datum vytvoření Ročník4.
Les commerces Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření RočníkSekunda,
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Anzhela Sabadosh NÁZEV:VY_32_INOVACE_07B_02_la_boisson TEMA:Civilisation ČÍSLO.
Milan Kundera Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastFrankofonie Datum vytvoření Ročník3., 4. ročník.
Prépositions – pays et villes Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba Datum vytvoření
Téma: Les boissons VY_32_INOVACE_292.
Les homophones Tematická oblast Slovní zásoba Datum vytvoření Ročník
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Téma: À la table VY_32_INOVACE_297.
Charakteristika výukového materiálu
Paříž Paris Mgr. Jiřina Boušková.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Štěpánka Satoriová Název materiálu:
Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
La galette des rois Tematická oblast Život ve Francii Datum vytvoření
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
La météo Tematická oblast Vocabulaire Datum vytvoření Ročník
Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Les activités quotidiennes
francouzský vzdělávací systém le systÈme scolaire en france
francouzský politický systém le systÈme Politique en france
Transkript prezentace:

ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. A. Sabadosh NÁZEV:VY_32_INOVACE_07B_15_Les_couleurs TEMA:Civilisation ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ DATUM TVORBY:

Anotace: Prezentace je určena pro názorný výklad tématu „Barvy“. Obsahuje základní informací o barvach, ukázky a interaktivní úkoly pro žáky. Zde žáci mohou: rozšířit svou slovní zásobu str. 3-7 procvičit slovní zásobu na tabuli s pomoci pera nebo fixy (str.9-11) tvořit věty přiřazovat obrázky k větam str.13 přiřazovat slova k obrázkům str.12 řešit křížovku na str.10 Hodina zamyšlena na 30 min. Tento materiál může být využit k samostatnému studiu žáků. Materiál je určen pro žáky 1. ročníku 4letého a 6letého gymnázia. Prezentace je určena k interaktivní výuce

Jaune Blanc Bleu Rose Rouge Noir

JAUNE BLEU Le jaune est utilisé pour attirer l'attention symbolise:  encourage  libération  harmonie  joyeusement  ouvertement symbolise:  la paix  la confiance  la tradition  le matriarcat

ROUGE symbolise:  énergie  intense  forte  puissance  combinée avec des images de feu  de sang  danger  amour

NOIR BLANC Symbolise:  la couleur de la mort  mépris  décision finale  agressive  la vie déni  néant  négation absolue Symbolise:  vague  incertaine  associé à l'idée de l'innocence et de la pureté  la liberté absolue  de nouveaux commencements

les couleurs mélangés Orange Vert Rose Violet

L´arc en ciel Dans le ciel, on voit 7 couleurs différentes. Mais il y a 8 couleurs. Huitième est noire

Formez et écrivez les couleurs. Urgoe _ _ _ _ _ Cnalb _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Etvre _ _ _ _ _ Najeu _ _ _ _ _ Sero _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Lotiev _ _ _ _ _ _ Roin _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Retrouvez le nom des couleurs. Les lettres qui restent, lisez dans l´ordre et complétez la question. CJAUNEOR MARRONUO LBVVERTU BLIEUREG EAORANGE INLBSTRI GCELNOIR ELTEROSE BLEUCIEL De quelle _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ - _ _ ?

Ajoutez les couleurs. Le drapeau francais est ……., ……., ……... Le drapeau italien est …., ….., …... Le drapeau anglais a le fond …. et une croix ….. et ……... Le drapeau allemand est ….,…..,…... Le drapeau tcheque est …., ….., …...

De quelle couleur sont les animaux? le coq la poulel´oie le canard le dindon le cochon la chevrele cheval le chatle chienle lapinla vache

Formez les phrases: le coq est rouge, gris, brun

Ajoutez les couleurs. _ _ _ _ _ comme un citron. _ _ _ _ _ _ comme un orange. _ _ _ _ comme un kiwi. _ _ _ _ _ comme une tomate. _ _ _ _ _ _ comme des myrtilles.

Citace: Obrázky jsou použité ze sady PowerPoint klipart.