Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace."— Transkript prezentace:

1 Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace

2 Mix marketingové komunikace Reklama Public relations (PR) Podpora prodeje Přímý marketing Osobní prodej Sponzoring Nová média

3 Word-of-mouth Dvoustupňový tok komunikace Tvůrci názorů – Opinion leaders (Lazarsfeld & Katz) Šest stupňů odloučení (Milgram) Teorie vazeb (Dunbar) intimní vztahy 11–12 dobrých známých až 150 „známých“až jedinců = 4950 možných vazeb

4 Customer lifetime value Hodnota sítě zákazníka Dlouhodobé uspokojování potřeb vs. Krátkodobý prodej

5 Segmentace dle Forrester Research

6 Sociální sítě

7 –motivace k opakovaným návštěvám –podpora prodeje –doporučení náhodným kolemjdoucím

8 –mikroblogovací systém –příspěvky dlouhé 140 znaků (tweets) –vzájemné sdílení tweetů –získávání následovníků (followers) –rychlá zpětná vazba –krizová komunikace

9 –největší sociální síť –odlišná tvorba vazeb mezi uživatel –PPC advertisement –rychlá zpětná vazba –krizová komunikace

10 Hyperlokální zpravodajství –zpravodajství a informace z malého regionu –počítající s participací čtenářů –kteří se cítí členy jedné komunity –šířené pomocí internetu

11 Slevové servery –zvýšení zájmu zákazníků –vyprodání zásob –naplnění kapacit –zvýšení cashflow

12 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace."

Podobné prezentace


Reklamy Google