Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Moduly jako prostředek inovace v integraci výuky moderní fyziky a chemie reg. č.: CZ.1.07/2.2.00/28.0182 Porada 26.8.2013.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Moduly jako prostředek inovace v integraci výuky moderní fyziky a chemie reg. č.: CZ.1.07/2.2.00/28.0182 Porada 26.8.2013."— Transkript prezentace:

1 Moduly jako prostředek inovace v integraci výuky moderní fyziky a chemie reg. č.: CZ.1.07/2.2.00/ Porada

2 Program porady Informace o stavu další MZ Seznámení s výkaznictvím pro MZ Specifikace trvalých úkolů pro výkaznictví Stav plnění projektu Stanovení odpovědnosti za plnění ukazatelů KA Realizační plán do konce roku 2013 Projektová výuka – vazby na Noc Vědců, OpenGarden apod.

3

4 5 kroků, které je třeba vždy respektovat ODEVZDAT VE SLOŽCE JS Stručný zápis práce s cílovou skupinou Pozvánka, příp. užité studijní materiály Prezenční arch Evaluační dotazníky Fotodokumentace https://sites.google.com/site/modulfyzika/home/mohlo-by-se-hodit Zde je možné stáhnout

5

6

7 Evaluační dotazník

8 ODKAZY na úložiště fotodokumentací https://plus.google.com/photos/ /albums?banner=pwa https://picasaweb.google.com/ https://is.muni.cz/auth/el/1441/jaro2012/FY2MP_FPZR/MFyCh/ / Název akce – datum – shoda s prezenčkou

9 Cíle projektu: Hlavní cíl je inovace bakalářského a magisterského studia FY se zaměřením na vzdělávání a rozvíjeni spolupráce mezi partnerskými vysokými školami. Dílčí cíle: 1.výběr moderních partií Fy, kde lze využit integrovaného přístupu; 2.příprava výukových modulů 3.příprava studijních materiálů (metod.zpracování tématu a příprava podkladů pro studenty, návrh a zapracování praktických činnosti) 4. proškolení cílové skupiny- zařazení uvedených modulů do výuky FY (transformace uvedených modulů do kontextu přípravy učitelů); 5. posílené jazykových kompetenci studentů - využití zkušenosti zahraničních lektorů; 6. evaluace všech materiálů.

10 Stav plnění klíčových aktivit k dnešnímu datu: KA1 Modularizace (90%) KA2 Klima a koloběhy látek (65%) KA3 Fotokatalyticky aktivní povrchy (85%) KA7 Jak funguje věda (60%) KA8 Projektová výuka (10%) KA9 Proškolování cílové skupiny (10%) KA10 Zahraniční a jiní lektoři (25%) Označení záležitostí: typ A (vysoce naléhavé a důležité úkoly) typ B (důležité, ale méně naléhavé úkoly) typ C (velice naléhavé, ale méně důležité). typ O (málo důležité i málo naléhavé úkoly) ! Naléhavé – 14 dní

11 Zajistí Miléř, Svobodová, Navrátil C B

12 ! B Zajistí Hollan

13 B A B Zajistí Miléř, Hollan C B

14 B A Zajistí Navrátil

15 B A B Zajistí: Svobodová, Černý C Zajistí Novotný, Černý, Svobodová

16 Noc vědců, Open Garden aj. A-B C Zajistí Hollan, Svobodová, Miléř, Černý

17 A-B Zajistí všichni

18 B Zajistí Novotný, Černý C

19

20 Realizační plán do konce roku 2013 Realizační tabulka T é ma ú koluodpovědnost za plněn í term í n dokončen í Vazby na dal ší ú koly pozn á mky


Stáhnout ppt "Moduly jako prostředek inovace v integraci výuky moderní fyziky a chemie reg. č.: CZ.1.07/2.2.00/28.0182 Porada 26.8.2013."

Podobné prezentace


Reklamy Google