Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

 B_EM Electronic Marketing Pavel VŠFS Vývoj Online Aplikací včetně definice klíčových metrik.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: " B_EM Electronic Marketing Pavel VŠFS Vývoj Online Aplikací včetně definice klíčových metrik."— Transkript prezentace:

1  B_EM Electronic Marketing Pavel Kotyza @ VŠFS Vývoj Online Aplikací včetně definice klíčových metrik

2 Where to start?

3 Marketing bez peněz  Blog  Příspěvky pro podporu SEO  Témata na blogování  Guest blogging  Nástroje pro tvorbu obsahu online  Aktivity na fóru  Přidejte se na Twitter a/nebo Facebook  Pitchujte svůj příběh  Rozjeďte affiliate program

4 Online Produktová Strategie Marketingu  Poznejte vaše zákazníky  Co vlastně klienti pořebuji a chtějí?  Proč vaši zákazníci nakupují právě u vás?  Co zákazníci očekávají nebo potřebují po nákupu?  Nabízejte unikátní produkt s přidanou hodnotou  Buďte užasní aby vás doporučovali dál

5 Online Produktová Strategie Marketingu

6  Jděte do extrému s aspekty vašeho produktu  Cena  Design  Služby  Za hranice tradičního produktu  Změna cílového segmentu

7 Jak nastavit internetové cíle marketingu  Vytvořte si marketingovou hodnotu  Spuštění reklamy je náklad. Budování značky, které lidé věří je hodnota. – Seth Godin 1. Budování reputace a značky 2. Budování vašeho mail-listu / kontaktů - povolených 3. Budování vztahu s lidmi v daném seznamu

8 3 cesty jak zvýšit online prodeje  1. Zvýšit počet klientů  2. Zvýšit průměrnou cenu objednávky  3. Zvýšit počet opakovaných objednávek

9 1. Zvýšit počet klientů  Řešte realné problémy  Buďte unikátní  Řiďte odpovídající traffic  Zdarma a placený  Zvyšujte konverzi  Používejte referral/affiliate program Toto je nejdražší část zvyšování prodeje!

10 2. Zvýšte průměrnou cenu objednávky  Víte jaká je nejvíce výdělečná otázka v historii?  X-sell, up-sell, kontextuální prodeje  Historicky otestováné pravidlo 60x60 říká:  Zákazníci nakoupí v up-sell strategii v 60% času v hodnotě až 60% původní ceny výrobku.

11 2. Zvýšte průměrnou cenu objednávky  Množstevní slevy  Nabídka upgradu  Bundlování  Doplňkový produkt zdarma  Delší úvazek smlouvy  Prodloužená záruka  Dodatečné služby  Zrachlené doručení

12 Příklad – GoDaddy.com 1. Další dodatečné domény (.net,.info etc), 2. Domény, které jste hledali dříve 3. Varianty domén, které by se vám mohli hodit 4. Prémiové domény / aukce 5. Specifické domény pro státy/aktivity 6. Nakupte více jak 5 domén a máte na všechny slevu 7. Pop-up banner s “get 3″ dodatečných rozšíření výhodně 8. Email plan

13 3. Zvýšit počet opakovaných objednávek  Je levnější udržet zákazníka než získat nového  Nabídněte speciální akce a připomínejte se pravidelně s vaší nabídkou  Nabídněte poštovní na rok zdarma – udržení zákazníka  Nabídka slevových kupónů s objednávkou  Uložení zákaznických údajů vč. kreditní karty (1-click order)  Skvělá Customer experience  Služby jsou nový prodejní kanál

14 Věrnost zákazníků  Mějte společné hodnoty ještě před interakcí  Stojíte si za něčím? Podporujete něco zajímavého?  Společné hodnoty vedou k loajalitě/věrnosti  Jsou lidé věrní společnostem nebo tomu za čím si stojí?  Buďte reální nepřetvařujte se

15 Optimalizce konverze  Optmalizace konverze je metoda ladění webové prezentace nebo landing page s cílem konvertovat více návštěvníků webu v zákazníky. Čím vyšší konverzní poměr %, tím více nákupů, registrací, předplatných atp. získáte.  Jaký konverzní poměr je dostatečný?

16 Metody konvezního testování  A/B Testing  Multivariantní testing  Strukturovaný přístup  Měřit  Analyzovat  Testovat  Optimalizovat  LIFT

17 Jak podpořit konverzní poměr I  Kvalitní produktové obrázky  Skvělý popis produktu  Produktová videa  Úpravy na míru / Kustomizace / Personalizace  Platby za dopravu jsou zabiják konverzí  Live chat  Nabídka více platebních metod

18 Jak podpořit konverzní poměr II  Jasný indikátor postupu objednávky  Zobrazování kontaktních informací  Nejistota důvěryhodnosti obchodu – P.O.Box  Komunikujte hodnoty vašich produktů pro klienty  Výborné vyhledávání u vás na webu  Větší výběr vyžaduje lepší filtry/kategorie - VotočVohoz  Krátké formuláře

19 Jak podpořit konverzní poměr III  Propagujte /remarketing obsahu košíku  Zjednodušte vkládání info o kreditce  Registrace za pozadí nákupu  Tlačítko s hodnotou 300 000 000 USD  Hodnocení produktů od zákazníků / Product reviews  Up-sell, ale pozor kde  Jasné velké CTA  Neošiďte testování na uživatelích

20 Lead Generation  Sběr / Zisk emailu  Budování vztahu  Dejte uživatelům hodnotu před žádáním o email  Opakujte krok 3 co nejvíce  Prodávejte skvělé produkty

21 Seznam: Zvyšování prodejů online  Vyvořte si nákupní persóny  Přivádějte si hodnotné návtěvníky (traffic) se správným očekáváním  Vytvořte si skvělý design  Mějte perfektní value proposition  Porozumějte nákupním fázím  Odstraňte “třecí” plochy  Zaměřte se na čistotu procesů  Zbavte se rušivých prvků  Zapojte návštěvníky  Přidejte “urgentnost”  Následujte standardy použitelnosti

22 Zero Moment of Truth http://www.youtube.com/watch?v=PzNbPLD-V2Y&feature=share&list=PL0F2E69154DCB83E9

23 Tak a to je konec  Díky za pozornost

24 Tahák


Stáhnout ppt " B_EM Electronic Marketing Pavel VŠFS Vývoj Online Aplikací včetně definice klíčových metrik."

Podobné prezentace


Reklamy Google