Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Alena Vaňková 2008 2008 Dvoupodlažní pantograf DESIRO.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Alena Vaňková 2008 2008 Dvoupodlažní pantograf DESIRO."— Transkript prezentace:

1 Alena Vaňková Dvoupodlažní pantograf DESIRO

2 Jeho veličenstvo mezi pantografy - dvoupatrové Desiro Oficiální název soupravy je málo sexy - dvoupatrová elektrická jednotka Desiro RABe 514. V by jí cestující nazývali docela obyčejně - poschoďový pantograf. V zličínském závodě Siemens Kolejová vozidla s.r.o. (SKV) mu říkají krátce S-Bahn podle linek, na kterých je souprava nasazena. Oficiální název soupravy je málo sexy - dvoupatrová elektrická jednotka Desiro RABe 514. V Česku by jí cestující nazývali docela obyčejně - poschoďový pantograf. V zličínském závodě Siemens Kolejová vozidla s.r.o. (SKV) mu říkají krátce S-Bahn podle linek, na kterých je souprava nasazena.

3 Jednotka Desiro RABe 514 jezdí v okolí švýcarského Curychu na linkách zmíněného S-Bahnu a rodí se v pražském Zličíně. Abychom byli úplně přesní, na výrobě se podílí také švýcarský partner projektu - společnost Stadler. V pražském SKV ji umí vyrobit celou, spolupráce je dána přáním odběratele. V této kategorii vlaků se na obou koncích jednotky nachází čelní vozy, mezi nimi jsou vložené vozy a jedná se o tzv. nerozpojitelnou soupravu, Tato souprava nemá lokomotivu, ale čelní hnací vozy. Český ekvivalent City Elefant je kratší (3 vozy) a hlavně má zcela odlišnou konstrukci, která je navíc mnohem starší.

4

5 V okolí Curychu se na příměstských linkách prohání vlaky vyrobené převážně v Česku. A jejich vlastnosti umožňují ještě lépe dodržovat švýcarský jízdní řád.

6 Představy zákazníka Na počátku byla představa zákazníka - stejná délka jako u používaného vratného vlaku s lokomotivou Re450 (100m), ale větší přepravní kapacita. A také možnost spřažení nejen se stejnou jednotkou, ale také možnost smíšeného provozu s vratným vlakem a lokomotivou Re450. Podle těchto požadavků vyvinul Siemens dvoupodlažní elektrickou jednotku (DTZ), která se skládá ze čtyř vozů, které jsou navzájem spojeny pomocí krátkých spřáhel do pevných, nedělitelných jednotek Na počátku byla představa zákazníka - stejná délka jako u používaného vratného vlaku s lokomotivou Re450 (100m), ale větší přepravní kapacita. A také možnost spřažení nejen se stejnou jednotkou, ale také možnost smíšeného provozu s vratným vlakem a lokomotivou Re450. Podle těchto požadavků vyvinul Siemens dvoupodlažní elektrickou jednotku (DTZ), která se skládá ze čtyř vozů, které jsou navzájem spojeny pomocí krátkých spřáhel do pevných, nedělitelných jednotek

7 Dveře mají ochranu proti přivření s citlivostí na psí vodítko Majitelé psů ocení bezpečnostní systém dveří, konkrétně ochranu proti přivření s citlivostí na psí vodítko. Pokud váš pes se nechtěně ocitne na opačné straně dveří, než jste vy a strojvedoucí dá zavřít dveře, nenastane pro vás katastrofa. Dveře se opět otevřou a vy můžete chybu napravit. S otevřenými dveřmi se dvoupatrák nemůže rozjet. Samozřejmostí je ochrana proti přivření dveřmi, jakou znáte např. z pražského metra. Majitelé psů ocení bezpečnostní systém dveří, konkrétně ochranu proti přivření s citlivostí na psí vodítko. Pokud váš pes se nechtěně ocitne na opačné straně dveří, než jste vy a strojvedoucí dá zavřít dveře, nenastane pro vás katastrofa. Dveře se opět otevřou a vy můžete chybu napravit. S otevřenými dveřmi se dvoupatrák nemůže rozjet. Samozřejmostí je ochrana proti přivření dveřmi, jakou znáte např. z pražského metra.

8 První třída

9 Druhá třída


Stáhnout ppt "Alena Vaňková 2008 2008 Dvoupodlažní pantograf DESIRO."

Podobné prezentace


Reklamy Google