Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů."— Transkript prezentace:

1 Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů

2 Všeobecný zájem P1 – Professional interest G1 – General interest Speciální zájem E1 – Educational Interest S1 – Special Interest Povolání a kariéra Zábava a rozvoj

3 Professional Interest Odborné časopisy, důležité pro marketing Typ B2B, B2C Informace využitelné v jednotlivých odvětvích a profesích Poskytuje informace jinak složitě dostupné Vydávání časopisů je nákladné U popularizačních časopisů – veřejnoprávní časopisy – věnují se muzeím, kultuře Řadíme sem časopisy profesních svazů a asociací, firemní tiskoviny Časopisy poradenské Cílovou skupinou jsou – tvůrci odborných řešení, výrobci a producenti spotřebního zboží B2B – poskytují informace podnikatelského charakteru B2C – časopisy obchodních řetězců s nabídkou zboží

4 General Interest Zastoupeny novinami – celostátní i regionální, časopisy Těžiště je v celospolečenských informacích, zábavě a životním stylu Z hlediska realizovaných prodaných výtisků a dopadem na cílové skupiny – nejsilnější typologická skupina

5 Educational Interest Školní a mimoškolní vzdělávání, zvyšování profesní kvalifikace Vědecké časopisy, inženýrské a pedagogické časopisy Nízkonákladová periodika Malý dosah v marketingové komunikaci

6 Special Interest Zaměření na konvenční i nekonvenční záliby, koníčky, hobby, aktivity pro volný čas Z hlediska prodaných nákladů a cílového ovlivňování – vyhledávaná marketingová a inzerentní kategorie 1400 – 1500 titulů

7 Zásady výběru média Typ média Obsahový záběr a typologické skupiny Typ cílové čtenářské skupiny Typ akce Výše finančních prostředků


Stáhnout ppt "Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů."

Podobné prezentace


Reklamy Google