Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod https://cent.felk.cvut.cz/predmety/39PHA/ https://service.felk.cvut.cz/courses/A7B39PHA/ https://service.felk.cvut.cz/courses/Y39PHA/

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod https://cent.felk.cvut.cz/predmety/39PHA/ https://service.felk.cvut.cz/courses/A7B39PHA/ https://service.felk.cvut.cz/courses/Y39PHA/"— Transkript prezentace:

1 Počítačové hry a animace Cvičení 1

2 (2) Úvod https://cent.felk.cvut.cz/predmety/39PHA/ https://service.felk.cvut.cz/courses/A7B39PHA/ https://service.felk.cvut.cz/courses/Y39PHA/ PHA mail:

3 (3) Úvod II. XNA framework –C# –XBOX 360 –Windows 7 Phone Semestrální úloha = týmový projekt –Koncept –Web –Design document a Proof-of-concept –Beta verze –Finální verze

4 (4) Tým cvičících Vedoucí: Michal Hapala Michal Lukáč Tomáš Barák Jarda Mach Tomáš Nikodým a možná přijde i kouzelník (Michal Benátský)

5 (5) Týmy Projekt – ucelený herní projekt –Typ: First person shooter, RPG, Strategie, Adventura, Logická, Arkáda… –Features: NPC / Nepřátelé, 2D/3D, Animace, Skriptování, Multiplayer… Role –Vedoucí týmu, Programátor UI / GFX / AI, Grafik, Web designér, Zvukař, Level designér …

6 Inspirace … (6)

7 Týmy 4-členné týmy Každý tým bude mít přiděleného jednoho cvičícího jako mentora. Týmy budou používat pro synchronizaci (verzovací systém SVN), odevzdávání a webovou prezentaci systém Trac. Body členů týmu jsou ekvivalentní bodům celého týmu Neúčast člena týmu na dvou a více milestonech je podnětem pro neudělení zápočtu. Kontrola bude probíhat např. podle týmových reportů nebo hesla… (7)

8 “Nemáš commit, nemáš zápočet!" (8)

9 Odevzdávání Termín odevzdání milestonu/reportu je vždy do začátku cvičení v daném týdnu. Odevzdání všech částí je povinné! Reporty i milestony budou obsahovat přibližnou hodinovou dotaci. Je povinné přidat i screenshoty z aktuální verze aplikace. (9)

10 (10) Osnova cvičení 1. Úvod do předmětu, XNA 1: Úvod do XNA, Game Loop, 2D GUI, Input 2. XNA 2: Transformace, Camera, Viewport, 3D Modely Milestone 0 - Koncept 3. XNA 3: AI, Logika, Triggery a skriptování Milestone 1: Web projektu a role v týmu 4. XNA 4: Kolize,BVH, Raycasting, Picking, Culling 5. XNA 5: Animace, Kostra, Skinning Report 1 6. Milestone 2: Prezentace proof-of- koncept a design dokumentu 7. XNA 6: Úvod do shaderů 8. XNA 7 Deferred rendering Report 2 9. XNA 8: Rezerva 10. CryEngine 3 Report XNA a Windows Phone Milestone 3: Prezentace beta verze 13. konzultace Milestone 4: Odevzdání programu a dokumentace 14. Milestone 5: Finální prezentace, Zápočet

11 Reporty Reporty jsou zde pro kontrolu postupu práce na semestrálním projektu v mezičasech mezi milestony. Očekává se rozsah slov. Report nebude přijat pokud nebude jasně vidět postup kupředu. (11)

12 (12) Bodování Semestrální projekt70b –0bKoncept –5bWeb projektu + role v týmu –9bReporty 1,2 a 3 –15bDesign dokument + proof-of-concept + prezentace –15bBeta verze + prezentace –26bFinalní prezentace + aplikace + dokumentace Test10b Zkouška20b Finální prezentace před porotou složenou z profesionálů –nejlepší tým: automatické A bez zkoušky

13 (13) Zápočet a známka Min. 40b z průběhu semestru pro zápočet bA 80-89bB 70-79bC 60-69bD 50-59bE

14 (14) Imagine Cup Imagine Cup Student Competition –Tento rok konečně bez daného tématu, yay! –Create a game on your favorite gaming platform: Windows (PC or touchscreen), Windows Phone, Xbox Indie Games, or Kinect SDK. Embrace your love of gaming and show us what you can do.

15 (15) jiné platformy...

16 (16) Cryengine3 Engine Crysis 2 Free licence –SDK Sandbox 3.0 What you see is what you play Pokročilý editor materiálů, animací, terénu Skriptování pomocí vizuálního Flowgraphu –Game DLL kód možnost upravit si „pravidla“ hry přístup ke všem sub-systémům Cryengine3 – animace, fyzika, renderer engine pro FPS možné upravit na např. adventuru, strategii atp.

17 Unity (17)

18 Rozdělení do týmů Web: sekce Týmy – link na google docs –Vytvořit tým o 4 členech –Zapsat se jako nezařazený se specializací (18)

19 (19) Milestone 0: Koncept Hrubý návrh hry –Základní myšlenka –Zpracování –Herní systém –Ovládání Poslat na PHA mail do


Stáhnout ppt "Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod https://cent.felk.cvut.cz/predmety/39PHA/ https://service.felk.cvut.cz/courses/A7B39PHA/ https://service.felk.cvut.cz/courses/Y39PHA/"

Podobné prezentace


Reklamy Google