Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Počítačové hry a animace

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Počítačové hry a animace"— Transkript prezentace:

1 Počítačové hry a animace
Cvičení 1

2 Úvod https://cent.felk.cvut.cz/predmety/39PHA/
https://service.felk.cvut.cz/courses/A7B39PHA/ https://service.felk.cvut.cz/courses/Y39PHA/ PHA mail:

3 Úvod II. XNA framework Semestrální úloha = týmový projekt C# XBOX 360
Windows 7 Phone Semestrální úloha = týmový projekt Koncept Web Design document a Proof-of-concept Beta verze Finální verze

4 Tým cvičících Vedoucí: Michal Hapala Michal Lukáč Tomáš Barák
Jarda Mach Tomáš Nikodým a možná přijde i kouzelník (Michal Benátský)

5 Týmy Projekt – ucelený herní projekt Role
Typ: First person shooter, RPG, Strategie, Adventura, Logická, Arkáda… Features: NPC / Nepřátelé, 2D/3D, Animace, Skriptování, Multiplayer… Role Vedoucí týmu, Programátor UI / GFX / AI, Grafik, Web designér, Zvukař, Level designér …

6 Inspirace

7 Týmy 4-členné týmy Každý tým bude mít přiděleného jednoho cvičícího jako mentora. Týmy budou používat pro synchronizaci (verzovací systém SVN), odevzdávání a webovou prezentaci systém Trac. Body členů týmu jsou ekvivalentní bodům celého týmu Neúčast člena týmu na dvou a více milestonech je podnětem pro neudělení zápočtu. Kontrola bude probíhat např. podle týmových reportů nebo hesla…

8 “Nemáš commit, nemáš zápočet!"

9 Odevzdávání Termín odevzdání milestonu/reportu je vždy do začátku cvičení v daném týdnu. Odevzdání všech částí je povinné! Reporty i milestony budou obsahovat přibližnou hodinovou dotaci. Je povinné přidat i screenshoty z aktuální verze aplikace.

10 Osnova cvičení Úvod do předmětu, XNA 1: Úvod do XNA, Game Loop, 2D GUI, Input XNA 2: Transformace, Camera, Viewport, 3D Modely Milestone 0 - Koncept XNA 3: AI, Logika, Triggery a skriptování Milestone 1: Web projektu a role v týmu XNA 4: Kolize,BVH, Raycasting, Picking, Culling XNA 5: Animace, Kostra, Skinning Report 1 Milestone 2: Prezentace proof-of-koncept a design dokumentu XNA 6: Úvod do shaderů XNA 7 Deferred rendering Report 2 XNA 8: Rezerva CryEngine 3 Report 3 XNA a Windows Phone 7 Milestone 3: Prezentace beta verze konzultace Milestone 4: Odevzdání programu a dokumentace Milestone 5: Finální prezentace, Zápočet

11 Reporty Reporty jsou zde pro kontrolu postupu práce na semestrálním projektu v mezičasech mezi milestony. Očekává se rozsah slov. Report nebude přijat pokud nebude jasně vidět postup kupředu.

12 Bodování Semestrální projekt 70b Test 10b Zkouška 20b
0b Koncept 5b Web projektu + role v týmu 9b Reporty 1,2 a 3 15b Design dokument + proof-of-concept + prezentace 15b Beta verze + prezentace 26b Finalní prezentace + aplikace + dokumentace Test 10b Zkouška 20b Finální prezentace před porotou složenou z profesionálů nejlepší tým: automatické A bez zkoušky

13 Zápočet a známka Min. 40b z průběhu semestru pro zápočet 90-100b A
80-89b B 70-79b C 60-69b D 50-59b E

14 Imagine Cup Imagine Cup Student Competition http://imaginecup.com/
Tento rok konečně bez daného tématu, yay! Create a game on your favorite gaming platform: Windows (PC or touchscreen), Windows Phone, Xbox Indie Games, or Kinect SDK. Embrace your love of gaming and show us what you can do.

15 jiné platformy ...

16 Cryengine3 Engine Crysis 2 Free licence SDK Sandbox 3.0 Game DLL kód
What you see is what you play Pokročilý editor materiálů, animací, terénu Skriptování pomocí vizuálního Flowgraphu Game DLL kód možnost upravit si „pravidla“ hry přístup ke všem sub-systémům Cryengine3 – animace, fyzika, renderer engine pro FPS možné upravit na např. adventuru, strategii atp.

17 Unity

18 Rozdělení do týmů Web: sekce Týmy – link na google docs
Vytvořit tým o 4 členech Zapsat se jako nezařazený se specializací

19 Milestone 0: Koncept Hrubý návrh hry
Základní myšlenka Zpracování Herní systém Ovládání Poslat na PHA mail do


Stáhnout ppt "Počítačové hry a animace"

Podobné prezentace


Reklamy Google