Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Reklamační řízení Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Reklamační řízení Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik."— Transkript prezentace:

1 Reklamační řízení Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik

2 Reklamační řízení pojem reklamace pravidla uplatnění reklamace (odpovědnosti za vady) –informovat –kde lze uplatnit –vydání písemného potvrzení –reklamační lhůta –dokumentace reklamované věci –úhrada nákladů –doklady o koupi –internetový prodej

3 Kde může spotřebitel zboží reklamovat a co k tomu zapotřebí? možnost uplatnit v jiné prodejně STEJNÉHO provozovatele přítomnost pracovníka pověřeného reklamacemi

4 Lhůta pro vyřízení reklamace Ihned, nejpozději do 30 prac. dní při odborném posouzení do 30 kalendářních dní při nedodržení lhůty je vada posuzována za neodstranitelnou zákon o ochraně spotřebitele

5 Zamítnutí reklamace písemné odůvodnění v případě nesouhlasu možnost písemného kontaktu (dopis - poslední pokus o smír) soudní znalec, soudní žaloba

6 Reklamační řád prodejny, je pro mne závazný? reklamační řád NENÍ pro spotřebitele závazný i v případě podpisu nebo podobného souhlasu

7 Reklamační protokol nutnost písemného potvrzení pozorně číst ujednání možnost stížnosti u ČOI (česká obchodní inspekce)

8 Kde hledat pomoc v zemích EU? síť spotřebitelských center v současné době 26 Evropských spotřebitelských center

9 Zdroje: Sdružení na ochranu spotřebitelů Česká obchodní inspekce


Stáhnout ppt "Reklamační řízení Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik."

Podobné prezentace


Reklamy Google