Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Public relations www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Public relations www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2."— Transkript prezentace:

1 Public relations Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP II Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhPublic relations Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum

2 Definujte PR Pro nápovědu klikněte sem

3 Jako PR označujeme ty formy komunikace managementu, které organizaci pomáhají přizpůsobit se jejímu okolí, měnit je nebo udržet, a to se zřetelem k dosažení cílů organizace.

4 Jaká je účinnost PR? Pro nápovědu klikněte sem

5 Tak jako např. reklama je PR složitým prvkem v procesu komunikačních aktivit. Efektivnost činnosti závisí na dokonalém formulování cíle, kreativním zpracování komunikovaného sdělení a na pečlivé volbě efektivních komunikačních kanálů.

6 Peter Behrens tvrdil, že jedinečnost je důležitá při úspěšném podnikání. O jakou součást PR se jedná? Pro nápovědu klikněte sem

7 Jde o identitu organizace Význam CI – vede k sounáležitosti vnitřní i vnější veřejnosti s organizací. Myšlenka fenoménu CI se objevila poč. 20. stol. – Proces vnímání skutečnosti, je identifikací někoho či něčeho. – Je procesem solidarizace, být identifikován = součást většího celku. – Totožnost = trvalá vlastnost.

8 Za otce PR se většinou považuje …………………. doplňte jeho celé jméno Jeho názorem bylo, že veřejné mínění musí mít vedle své ničivé síly schopnost vytvářet pozitivní názory a umět je správně nasměrovat. Američan Ivy Lee Pro nápovědu klikněte

9 Znáte ještě další významné osobnosti, které se zabývaly PR? Pro nápovědu klikněte sem

10 Například: Marcus Tullius Cicero ( př. n. l.) – communis opinio 18. stol. J. J. Rousseau – opinion public; Ivy Lee – praktické používání PR Zdeněk Chmel – humanic PR Václav Svoboda – současné PR (teorie, praxe)

11 Použité zdroje SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009, 239 s. ISBN VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2007, 184 s. Manažer. ISBN „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Klára Masařová.“


Stáhnout ppt "Public relations www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2."

Podobné prezentace


Reklamy Google