Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

10 Důvodů pro zakázání reklamy Milan Ježek. Segmentace Kritéria popisná Positioning Targeting Příčinná kritéria Preference Psychografická krytéria Strategie.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "10 Důvodů pro zakázání reklamy Milan Ježek. Segmentace Kritéria popisná Positioning Targeting Příčinná kritéria Preference Psychografická krytéria Strategie."— Transkript prezentace:

1 10 Důvodů pro zakázání reklamy Milan Ježek

2 Segmentace Kritéria popisná Positioning Targeting Příčinná kritéria Preference Psychografická krytéria Strategie Distribuce Etnocentrizmus Zákazník ProduktDesing Normy Faktory odlišení Konkurence Marketing Zvyklosti Spotřební chování Rituály Hodnoty Merchandising Vyjednávací síla dodavatelů Promotion Hardselling Face monitoring Coverage Zprostředko vatelé Kulturní odlišnost Sociální instituce Vnímání a postoje Balení Značka sponzorství etnikum příležitosti Zacílení Uvědomění vývoj Politické proměnné estetika Eco-labeling Životní cyklus výrobku Cena Televizní reklama Využití příležitostí Ekologie Place Transfery Joint venture Pronikání na trh Licence Marketing Vtipnost Originalita Televizní reklama

3  Aby byla televizní reklama úspěšná, musí mít potencionální zákazník možnost jí shlédnout.  Existuje řada televizních reklam, které svým obsahem a myšlenkou mohou vyvolat v různých zemích odlišné reakce.

4 1. Sexuální podtext 2. Propagace agresivity 3. Vulgarismy 4. Propagování terorismu 5. Předpojatost vůči homosexualitě 6. Namíření proti dětem 7. Propagování rasismu 8. Zesměšňování tradic 9. Ochrana životního prostředí 10. Nekalá soutěž

5  Společnost: Ihr Optiker  Produkt: Oční brýle  Zakázána v Německu

6  Společnost: BC Lions  Produkt: Americký fotbal  Zakázána v USA

7  Společnost: Soesman Language Institute  Služba: Jazyková škola  Tvůrce reklamy: PMSvW-Young and Rubican  Zakázána v Holandsku

8  Společnost: Volkswagen  Produkt: Volkswagen Polo.  Originalita, důraz na kvalitu a vlastnosti  Zakázána v Německu

9  Společnost: Pepsi  Produkt: Pepsi next  Zakázána v USA

10  Společnost: ZaZoo  Produkt: Kondomy  Zakázána ve Velké Británii

11  Společnost: Coloreria  Produkt: Prací prášek  Zakázána v Itálii

12  Společnost: Pepsi  Produkt: Pepsi  Zakázána v Jižní Korei

13  Společnost: Ministerstvo životního prostředí  Produkt: dotační program Zelená úsporám  Zakázána v ČR  Povolena upravená verze

14  Společnost: Pepsi  Produkt: Pepsi  Zakázána v Rumunsku  Povoleno v USA

15


Stáhnout ppt "10 Důvodů pro zakázání reklamy Milan Ježek. Segmentace Kritéria popisná Positioning Targeting Příčinná kritéria Preference Psychografická krytéria Strategie."

Podobné prezentace


Reklamy Google