Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak prezentovat Dana Hlaváčková. Zásady prezentování ● cílem prezentace není jen INFORMOVAT, ale také PŘESVĚDČIT ● prezentace musí být JASNÁ, STRUČNÁ,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak prezentovat Dana Hlaváčková. Zásady prezentování ● cílem prezentace není jen INFORMOVAT, ale také PŘESVĚDČIT ● prezentace musí být JASNÁ, STRUČNÁ,"— Transkript prezentace:

1 Jak prezentovat Dana Hlaváčková

2 Zásady prezentování ● cílem prezentace není jen INFORMOVAT, ale také PŘESVĚDČIT ● prezentace musí být JASNÁ, STRUČNÁ, ZAJÍMAVÁ, PŘESVĚDČIVÁ ● čím KRATŠÍ prezentace, tím DELŠÍ čas na její přípravu ● 1 min prezentace = 30 min přípravy ● při prezentaci vás musí být VIDĚT a SLYŠET

3 Strategický plán ● výběr tématu ● název prezentace – stručný, výstižný, nápaditý ● analýza publika – kdo, stáří, úroveň vzdělání, počet lidí ● postoj – k sobě, k tématu, k instituci ● analýza místa – velikost, akustika, technické vybavení

4 Obsah prezentace ● Úvod, stať, závěr ● 3 x Ř řekni, co řekneš, řekni to, řekni, co jsi řekl ● SIMONA SItuace MOžnosti NÁvrhy ● logická návaznost snímků

5 Principy ● VYPOUŠTĚNÍ ● pozor na INFORMAČNÍ LAVINU ● technika nemůže nahradit vaši OSOBNOST ● orientace na posluchače, ZRAKOVÝ KONTAKT – M-W technika ● nevysvětlovat ZNÁMÉ, vysvětlit NEZNÁMÉ ● HLASITOST ● SPISOVNÁ ČEŠTINA

6 Grafika ● vhodné pozadí a písmo ● výběr barev, kontrast pozadí a písma ● stručný text ● vložit – obrázek, tabulka, graf, kresba, schéma, hypertextový odkaz ● animace – na snímku, mezi snímky ● úvodní a závěrečný snímek ● JEDNODUCHOST

7 Prezentace ● neverbální komunikace – postoj, gesta ● hlas ● tréma – nestresujte sami sebe ● plynulost – nerušte sami sebe, nenechte se vyrušit ● užijte si prezentaci ● diskuze ● PŘIROZENOST

8 Hodně štěstí při prezentaci


Stáhnout ppt "Jak prezentovat Dana Hlaváčková. Zásady prezentování ● cílem prezentace není jen INFORMOVAT, ale také PŘESVĚDČIT ● prezentace musí být JASNÁ, STRUČNÁ,"

Podobné prezentace


Reklamy Google