Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PRICE MAGIC Pavel Škařupa. P&GMcKinseyRajfkaInogami 1997201020122014 SKOLA.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PRICE MAGIC Pavel Škařupa. P&GMcKinseyRajfkaInogami 1997201020122014 SKOLA."— Transkript prezentace:

1 PRICE MAGIC Pavel Škařupa

2

3 P&GMcKinseyRajfkaInogami SKOLA

4 grow & build brands inspire invent implement TM

5 ŽIVOT NENÍ ČERNO BÍLÝ

6 NENÍ JEDNA PRAVDA

7 NEJSME STEJNÍ

8 ROZHODUJEME SE RUZNE

9 sophisticated easy performance experience NÁKUPNÍ ARCHETYPY

10 MARKETING DESIGN INOVACE VYTVÁŘÍ HODNOTU

11 sophisticated easy performance experience perfectionists expressionists harmony seekers pragmatists NÁKUPNÍ ARCHETYPY

12 perfectionists

13 expressionists

14 harmony seekers

15 pragmatists

16 NÁKUPNÍ INTENCE STEJNÝ PRODUKT & KONCEPT, RŮZNÉ EXEKUCE Perf.Expr.Harm.Pragm. Base Perf Exp Harm Pragm CÍLOVKA EXEKUCE Source: global consumer goods study

17 “FOCUS NA CENU VEDE DO PEKEL”

18 ANO … TAKY VĚŘÍM ŽE NIŽŠÍ CENA VĚTŠINOU ZVÝŠÍ PRODEJ

19 BUSINESS NENÍ ČERNO BÍLÝ

20 unit sales 2013 profit (mld eur)2,6 162,0005,900,000 2,9 source: annual report

21 source: Connacord, Gartner market share Q4/14 profit share 93% 20.4% 19.9% 7%

22 KOMODITIZOVANÉ TRHY DOŠLY NÁPADY JAK VYTVOŘIT HODNOTU PRO ZÁKAZNÍKA

23 NEJVÍCE KOMODITIZOVANÉ KATEGORIE

24 RETAIL

25 DEKUJI


Stáhnout ppt "PRICE MAGIC Pavel Škařupa. P&GMcKinseyRajfkaInogami 1997201020122014 SKOLA."

Podobné prezentace


Reklamy Google