Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

NSK z pohledu IT a další možnosti……. AQUASOFT, 19.5.2015.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "NSK z pohledu IT a další možnosti……. AQUASOFT, 19.5.2015."— Transkript prezentace:

1 NSK z pohledu IT a další možnosti……. AQUASOFT, 19.5.2015

2  Vzniklo mnoho různých cihel *)  Přišel čas ověřit, zda z nich lze něco postavit  Nové systémy nám poskytují informace o cihlách  o jejich výrobě (NSK)  o jejich prodeji (ISKA)  o jejich uplatnění na stavbě (snad VaP ?)  Z nich se dá zjisti, co a jak je potřeba udělat, aby byl o cihly zájem, a v domech někdo bydlel A co s informacemi uloženými v systémech ? *) cihla = kvalifikační standard  Vzniklo mnoho různých cihel *)  Přišel čas ověřit, zda z nich lze něco postavit  Nové systémy nám poskytují informace o cihlách  o jejich výrobě (NSK)  o jejich prodeji (ISKA)  o jejich uplatnění na stavbě (snad VaP ?)  Z nich se dá zjisti, co a jak je potřeba udělat, aby byl o cihly zájem, a v domech někdo bydlel A co s informacemi uloženými v systémech ? *) cihla = kvalifikační standard

3  Představení ISKA  ISKA AOr – tenký klient pro autorizující orgány  ISKA AOs – tlustý klient pro autorizované osoby  ISKA BI – manažerský BI nástroj  ISKA úložiště – datové úložiště vydaných osvědčení  Jaká data nejdete v ISKA  Co se dá z ISKA vytěžit  Představení ISKA  ISKA AOr – tenký klient pro autorizující orgány  ISKA AOs – tlustý klient pro autorizované osoby  ISKA BI – manažerský BI nástroj  ISKA úložiště – datové úložiště vydaných osvědčení  Jaká data nejdete v ISKA  Co se dá z ISKA vytěžit

4  Klient AOr  Přidělování a správa autorizací  Evidence termínů a výsledků zkoušek (+ opisy Osvědčení)  Kontrola evidovaných dat oproti ZR  Kontrolní činnost  Generování a tisk rozhodnutí – podpora SPŘ  Klient AOs  Správa vlastních autorizací (žádosti, změny)  Evidence uchazečů  Evidence termínů a výsledků zkoušek (vydávání dokumentace, opisy)  Podpora komunikace s Aor  Generování a tisk osvědčení  Jednotné metodické vedení dle legislativy  Klient AOr  Přidělování a správa autorizací  Evidence termínů a výsledků zkoušek (+ opisy Osvědčení)  Kontrola evidovaných dat oproti ZR  Kontrolní činnost  Generování a tisk rozhodnutí – podpora SPŘ  Klient AOs  Správa vlastních autorizací (žádosti, změny)  Evidence uchazečů  Evidence termínů a výsledků zkoušek (vydávání dokumentace, opisy)  Podpora komunikace s Aor  Generování a tisk osvědčení  Jednotné metodické vedení dle legislativy

5  IS NSK  Přebírá  Přebírá údaje standardů a vzory protokolu o průběhu zkoušek  Předává  Předává údaje o AOs podle standardů, termíny zkoušek  EQF  Předává  Předává kvalifikace a odborné způsobilosti  VaP  Předává  Předává inicializaci profilu na VaP pro úspěšné uchazeče  ŽU (další etapa………)  Mohl by a je technicky připraven – Novela ??????  IS NSK  Přebírá  Přebírá údaje standardů a vzory protokolu o průběhu zkoušek  Předává  Předává údaje o AOs podle standardů, termíny zkoušek  EQF  Předává  Předává kvalifikace a odborné způsobilosti  VaP  Předává  Předává inicializaci profilu na VaP pro úspěšné uchazeče  ŽU (další etapa………)  Mohl by a je technicky připraven – Novela ??????

6  Údaje AOs  AOs podle standardů, počtů autorizací  Autorizace podle standardů  Zkoušky podle standardů (úspěšné/neúspěšné)  Termíny zkoušek  Dokumenty typu osvědčení a rozhodnutí  Údaje AOs  AOs podle standardů, počtů autorizací  Autorizace podle standardů  Zkoušky podle standardů (úspěšné/neúspěšné)  Termíny zkoušek  Dokumenty typu osvědčení a rozhodnutí

7 K čemu již kromě evidence dat ISKA dopomohla ?  „Provětrání“ a „ujasnění“ legislativních a metodických předpisů  Metodická a legislativní ujednocení činnosti AOr  Prověření pracovních postupů jak AOr tak i Aos  Počet autorizací celkem – 5 230  Počet platných autorizací – 871  Počet platných kvalifikací celkem – 736  Počet kvalifikací, které měly někdy termín – 169  Počet kvalifikací, které mají aktuálně platný termín – 46  Počet aktuálně vypsaných termínů – 167  Počet termínů celkem – 3 389 Počet vydaných osvědčení (zkoušek se stavem Prospěl) - 11 953  „Provětrání“ a „ujasnění“ legislativních a metodických předpisů  Metodická a legislativní ujednocení činnosti AOr  Prověření pracovních postupů jak AOr tak i Aos  Počet autorizací celkem – 5 230  Počet platných autorizací – 871  Počet platných kvalifikací celkem – 736  Počet kvalifikací, které měly někdy termín – 169  Počet kvalifikací, které mají aktuálně platný termín – 46  Počet aktuálně vypsaných termínů – 167  Počet termínů celkem – 3 389 Počet vydaných osvědčení (zkoušek se stavem Prospěl) - 11 953

8 Co by se dalo z dat ISKA ještě vytěžit ?  Z dat ISKA  Geografické rozložení – AOs, uchazeči, zájem o standardy  Časové rozložení – zájem o termíny, zájem o standardy  Z provozu ISKA  Výstupy z kontrolní činnosti (časté chyby, nedostatky, prohřešky,…)  Slabá místa v metodice, legislativě  A co dál???  Vazba na trh práce?  Vazba na vzdělávání (kurzy)?  eGovernment  ŽU – kvalifikace  Další vzdělání (základní/střední/….) ??????  Z dat ISKA  Geografické rozložení – AOs, uchazeči, zájem o standardy  Časové rozložení – zájem o termíny, zájem o standardy  Z provozu ISKA  Výstupy z kontrolní činnosti (časté chyby, nedostatky, prohřešky,…)  Slabá místa v metodice, legislativě  A co dál???  Vazba na trh práce?  Vazba na vzdělávání (kurzy)?  eGovernment  ŽU – kvalifikace  Další vzdělání (základní/střední/….) ??????


Stáhnout ppt "NSK z pohledu IT a další možnosti……. AQUASOFT, 19.5.2015."

Podobné prezentace


Reklamy Google