Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207"— Transkript prezentace:

1 HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207 bacuvcik@fmk.utb.cz www.bacuvcik.com

2 Náplň kurzu 1. Hudba, její definice a typologie 2. Hraniční oblasti hudby - muzak, sound art, background music 3. Hudba v persuazivní komunikaci 4. Psychologické aspekty hudby 5. Sociální a komunikační aspekty hudby 6. Sémantické aspekty hudby 7. Hudba v televizní, rozhlasové a internetové reklamě 8. Využití hudby v dalších oblastech marketingové komunikace 9. Hudba v prostoru (letištní haly, supermarkety) 10. Hudba v pracovním procesu BAČUVČÍK, R. Hudba v reklamě GRAAKJAER, JANTZEN. Music in Advertising LUSENKSKY. Sounds Like Branding ZAGER. Writing Music for Television and Radio Commercials FRANĚK, M. Hudební psychologie. Praha: Karolinum, 2005. ISBN 80-246-0965-7. BEK, M. K sociologii české hudebnosti. Praha: KLP, 2003. ISBN 80-85917-99-8. POLEDŇÁK, I. Hudba jako problém estetiky. Praha: Karolinum, 2006. ISBN 80-246-1215-1. Doporučená literatura

3 Zápočet -seminární práce - analýza a diskuse zajímavého případu využití hudby v MK - v čem je to zajímavé, jak to působí (hudební prostředky, estetická stránka věci), čím to přispívá k efektivitě MK + jakákoliv další informace k tomu -výzkum hudby v obchodním prostředí – navštívíte 5 komerčních prostor, ve kterých hraje hudba, a do protokolu zaznamenáte několik parametrů, které se týkají hudby, a svůj dojem z ní -úniková možnost – výzkum, tentokrát kvalitativní na téma literatura a čtení; otázky jsou otevřené a je potřeba na ně odpovědět delším souvislým textem, proto je potřeba, abyste oslovovali pouze lidi, kteří jsou něčeho takového schopní ; čtyři věkové kategorie: -29, 30-39, 40-49, 50+, z každé je potřeba získat aspoň 2 respondenty, celkově je potřeba sehnat 10 respondentů; adresa - http://cteni2014.vyplnto.cz/http://cteni2014.vyplnto.cz/ -Termín: POZOR – poslední únikovou možnost je potřeba udělat do 2.3.2015. Ostatní stačí až k termínu zápočtu (ve zkouškovém).


Stáhnout ppt "HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207"

Podobné prezentace


Reklamy Google