Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Pro-obchodní inovace v životním pojištění od března 2015 Tým Allianz Březen 2015.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Pro-obchodní inovace v životním pojištění od března 2015 Tým Allianz Březen 2015."— Transkript prezentace:

1 Pro-obchodní inovace v životním pojištění od března 2015 Tým Allianz Březen 2015

2 Shrnutí: Allin - zjednodušení sjednání Pojišťovna Allianz považuje životní pojištění za strategicky důležitou oblast a věnuje maximální pozornost při zavedení pro- obchodních změn s cílem zvýšit hodnotovou nabídku v životním pojištění pro všechny distribuční kanály. Od března 2015 dochází k 1. fázi implementace pro-klientských změn v klíčových oblastech: oceňování ŽP, likvidace ŽP, uživatelsky příjemnější proces sjednání a zavedení principů jednoduché komunikace klientům / získatelům. 2. fázi inovací v ŽP intenzivně připravujeme na květen 2015, kdy budou představeny i pro-obchodní úpravy v produktech, představíme aplikaci Allex pro jednoduché zadávání ŽP změn a mnohé další novinky na podporu ŽP. Oceňování - ŽP Likvidace - ŽP Kontakty na provoz Komunikace ŽP Slide 3-4 Slide 5 Slide 6-7 Slide 8 Slide 9-10 Slide 11 Obsah: Aktivity na podporu ŽP v r. 2015

3 Allin: zjednodušení sjednání pojistky Analyzátor pro každou pojištěnou osobu vč. doporučení pojistných částek! 1. Použití analyzátoru je volitelné ! 2.2. Automatický přenos částek do nabídky pojištění! 4.4. Změna pořadí záložek: nejprve údaje pro výpočet pojistného, necenotvorné údaje (např. adresa, RČ, číslo OP, …) až následně 3.3. Spuštěno

4 Allin: zjednodušení sjednání pojistky Zpřehlednění připojištění: rozdělení na Základní vs. Doplňková! 5. Nová záložka „Veřejné přísliby“: stručný popis + platnost 6.6. Spuštěno „Rytmus 5.0_nový“: V případě, že máte rozpracovanou nabídku, otevře se Vám ještě ve starém designu.

5 Pro-klientské změny v oceňování ŽP Od března 2015 zavádíme nově pro-klientské změny při přijímání ŽP pojistek do pojištění. Mezi hlavní novinky patří: o nebude vyžadována lékařská zpráva u klientů nad 60+, kteří mají čistý zdravotní dotazník. o nebude vyžadována lékařská zpráva u smluv, kde je potřeba lékařská prohlídka, pokud se klient neléčí u odborného lékaře nebo není sledován pro nějaké onemocnění. o nebudou uplatňovány výluky na loketní klouby a zánártní a záprstní kůstky, pokud nejsou trvalé následky o nově bude v intervencích uveden důvod výpovědi připojištění / pojistné smlouvy o rovnou z taxace bude přijímáno vyjmenovaných 22 zdrav. potíží (nemocí), pokud nebudou kombinované s dalšími zdrav. potížemi či vysokými poj. částkami o pokud má klient hypotéku, bude benevolentnější posouzení finančního rizika u poj. částky na smrt. Tato informace musí být na od. oceňování sdělena - individuální řešení. o u VIP klientů (vysoká propojištěnost klienta, ↓ŠP, ↑objem pojistného) bude možné individuální „přeposouzení“ např. některých výluk, přirážek či snížení poj. částek. Zatím je vždy na individuálním posouzení a jako v předchozím případě platí, že je potřeba info o „VIP“ zaslat na odd. oceňování. o pokud bude zaslán dopis na klienta se žádostí o doložení nálezu, půjde vždy jako příloha intervence pro informaci pečovateli Spuštěno !

6 Pro-klientské změny v likvidaci ŽP V rámci likvidace ŽP se nově „změkčují“ a zjednodušují pravidla ve prospěch klienta. Změny jdou napříč celou metodikou, mezi ty nejdůležitější patří: U PŘIPOJIŠTĚNÍ DENNÍHO ODŠKODNÉHO: a) Povinností pojištěného je: o Bezodkladné nahlášení škody a to nejpozději 1 měsíc po ukončení léčení. o Vyhledání lékaře do 10 dní od úrazu Porušení povinnosti opravňuje likvidaci ke snížení pojistného plnění. NOVĚ : Snížení pojistného plnění nebude plošně uplatňováno, klient bude na porušení povinnosti pouze upozorněn v závěrečném dopise. b) Produkty cca do r (např. Program Budoucnost, Mladá rodina) o Podmínkou vzniku nároku na pojistné plnění za úraz je vystavení pracovní neschopnosti. NOVĚ : Doklad o pracovní neschopnosti nebude vyžadován. c) Výpis ze zdravotní pojišťovny NOVĚ : Bude vyžadován pouze u úrazů měkkých tkání kolene (ne zlomeniny) v prvním roce trvání pojištění. d) Sjednání denní dávky u dětí nad limit 500,- Kč o U 1 škody dítěte bude plnění vyplaceno v plné výši dle sjednané denní dávky. V závěrečném dopise informace o úpravě denní dávky. 1. Spuštěno !

7 Pro-klientské změny v likvidaci ŽP e) Doložení lékařských zpráv k úrazům: o Povinnosti pojištěného je prokázat minimální 8 denní dobu léčení, a to doložením zprávy z prvního a následného ošetřeni / kontroly. NOVĚ: o u oceňovacích položek nad 29 dní je požadovaná pouze zpráva z prvního ošetření úrazu k tomu, aby mohlo být vyplaceno plnění dle příslušné oceňovací tabulky o ‎ u oceňovacích položek nižších jak 29 dní je nutné i nadále doložit zprávu z prvního i následného ošetřeni f) Sjednocení degrese na 28 dnů: o Dosud odlišná degrese u jednotlivých produktů 35 nebo 28 dní v prvním roce nebo po celou dobu pojištěni NOVĚ: Jednotná degrese 28 dní pouze v prvním roce pojištění u všech produktů, kterých se degrese historicky týkala. PŘIPOJIŠTĚNÍ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI: a) Povinností pojištěného je nahlášení škody a to nejpozději 3 dny po uplynutí odkladné doby o Porušení povinnosti opravňuje likvidaci k pojistnému plnění až po dni nahlášení škody. NOVĚ : Toto omezení nebude plošně uplatňováno, klient bude na porušení povinnosti pouze upozorněn v závěrečném dopise. b) Výpis ze zdravotní pojišťovny NOVĚ : Nebude plošně vyžadován. Pouze u škod s podezřením na pojistný podvod či účelové sjednání. ! Pozn. Vše výše uvedené neplatí, pokud bude podepření na pojistný podvod, případně účelové sjednání smlouvy! 2.2. Spuštěno !

8 Důležité kontakty na provoz ŽP Oceňování ŽP: o - odpověď do 24 hodin ve všední o Tel.: přímá plovoucí linka Taxace a změny ŽP: o - předán ke zpracování do 24 o Tel. taxace: přímá plovoucí linka o Tel. změny: přímá plovoucí linka Likvidace pojištění osob: o Škoda s již přiděleným likvidátorem: na likvidátora: o Škoda bez přiděleného likvidátora: o Tel.: vedoucí týmu likvidace pojištění osob o Tel.: manažera likvidace pojištění osob o Likvidace zodpovídá dotazy pouze k existujícím škodám. Dotazy k výkladu pojistných podmínek prosíme směrovat na produktové oddělení

9 Zjednodušení ŽP komunikace o U hlavních ŽP rizik jsme připravili „obchodní pomůcku“ ve formě karet pro obch. zástupce a trenéry. o Cílem je vysvětlit každé riziko max. ve 3 větách. Distribuce do obchodu v průběhu března Spuštěno

10 Zjednodušení ŽP komunikace 7 největších výhod ŽP 2.2. Spuštěno

11 Důležité aktivity na podporu ŽP v r AktivitaTermín Allex: 1 místo pro realizaci změn ŽP / NŽP, do konce roku 80% on-line změn Zpracování restantu ve správě smluv ŽP Pro-klientská likvidace ŽP Dynamické tisky ŽP / tisk jen potřebných polí, úspora papíru / Pro-obchodní změny v ŽP produktech do 12 / / 2015 od 2 / 2015 od 10 / 2015 od 6 / Pro-klientské oceňování ŽPod 8 / 2015 Odpovídá Jaroslav Bezus Hana Páleníková Martin Podávka Jaroslav Bezus

12 VÁŽÍME SI VAŠEHO OBCHODNÍHO PŘÍNOSU PRO ALLIANZ !


Stáhnout ppt "Pro-obchodní inovace v životním pojištění od března 2015 Tým Allianz Březen 2015."

Podobné prezentace


Reklamy Google