Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_409_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_409_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383."— Transkript prezentace:

1 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_409_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383

2 Název vzdělávacího materiáluDělení se zbytkem 4, 5, opakování Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_409_3TR_M Číslo šablonyIII/2 AutorJana Siederová, Mgr. Ročník3. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVPMatematika TémaDělení se zbytkem 4, 5, opakování Očekávaný výstupŽák si procvičuje příklady, hledá nejblíže menší násobky, procvičuje, násobení, dělení Anotace (způsob použití)Inovovaný výukový materiál slouží k seznámení žáků s dělením se zbytkem do 50 Datum vytvořeníKvěten 2013 Druh výukového materiáluPrezentace v PowerPointu Klíčová slovaProcvičuje, vyhledává, doplňuje, řeší, řadí Rozvíjené klíčové kompetenceKompetence k učení a k řešení problémů Použitá literatura a zdrojeVlastní CZ.1.07/1.4.00/21.3526 – EU Peníze školám METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU 2

3 Vyjmenuj všechny násobky 4 40 5 50 4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50 3

4 Procvičuj násobení, dělení 4, 5 2. 53. 416 : 445 : 5 6. 47. 515 : 532 : 4 1. 58. 424 : 430 : 5 2. 43. 510 : 520 : 4 6. 51. 4 8 : 4 5 : 5 7. 44. 450 : 536 : 4 4

5 Procvičuj násobení, dělení 4, 5 2. 5 = 10 3. 4 = 12 16 : 4 = 445 : 5 = 9 6. 4 = 12 7. 5 = 35 15 : 5 = 332 : 4 = 8 1. 5 = 5 8. 4 = 32 24 : 4 = 630 : 5 = 6 2. 4 = 8 3. 5 = 15 10 : 5 = 220 : 4 = 5 6. 5 = 30 1. 4 = 4 8 : 4 = 2 5 : 5 = 1 7. 4 = 28 4. 4 = 16 50 : 5 =10 36 : 4 = 9 5

6 Hledej nejblíže menší násobky 4  35 : 4 = 5 : 4 =  17 : 4 =   29 : 4 = 26 : 4 = 6 4 38 3510 26 13 29 41 21 17 5

7 35 : 4 = 8 zb. 3 5 : 4 = 1 zb. 1 17 : 4 = 4 zb. 1 29 : 4 = 7 zb. 1 26 : 4 = 6 zb. 2  12 20 8  36 40 7 38 10 13 41 21

8  Hledej nejblíže menší násobek 5 a počítej   37 : 5 =   7 : 5 =  12 : 5 =   48 : 5 = 32 : 5 =  27 : 5 = 8 12 48 37 32 7 18 41 5 27 23

9  37 : 5 = 7 zb. 2 7 : 5 = 1 zb. 2  12 : 5 = 2 zb. 2 48 : 5 = 9 zb. 3 32 : 5 = 6 zb. 2 27 : 5 = 5 zb. 2   20 15  40 9 18 41 23

10 Procvičuj 16 : 3 = 11 : 2 = 19 : 4 = 24 : 5 = 27 : 4 =32 : 5 = 49 : 5 = 49 : 4 =33 : 3 = 17 : 2 = 28 : 3 = 38 : 4 = 13 : 5 = 25 : 3 = 26 : 3 = 21 : 2 = 13 : 5 = 15 : 2 = 10

11 16 : 3 = 5 zb. 1 11 : 2 = 5 zb. 1 19 : 4 = 4 zb. 3 24 : 5 = 4 zb. 4 27 : 4 = 6 zb. 3 32 : 5 = 6 zb. 2 49 : 5 = 9 zb. 4 49 : 4 = 10 zb.9 33 : 3= 10 zb. 3 17 : 2 = 8 zb. 1 28 : 3 = 9 zb. 138 : 4 = 9 zb. 2 13 : 5 = 3 zb. 3 25 : 3 = 7 zb. 426 : 3 = 8 zb. 2 21 : 2 = 10 zb.1 13 : 5 = 2 zb. 315 : 2 = 6 zb. 3 11

12 1. Násobky 4, 5 2. Násobení, dělení 3. Nejblíže menší násobek 4 4. Nejblíže menší násobek 5 5. Vyřeš příklady 12


Stáhnout ppt "Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_409_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383."

Podobné prezentace


Reklamy Google