Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_409_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_409_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383."— Transkript prezentace:

1 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_409_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383

2 Název vzdělávacího materiáluDělení se zbytkem 4, 5, opakování Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_409_3TR_M Číslo šablonyIII/2 AutorJana Siederová, Mgr. Ročník3. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVPMatematika TémaDělení se zbytkem 4, 5, opakování Očekávaný výstupŽák si procvičuje příklady, hledá nejblíže menší násobky, procvičuje, násobení, dělení Anotace (způsob použití)Inovovaný výukový materiál slouží k seznámení žáků s dělením se zbytkem do 50 Datum vytvořeníKvěten 2013 Druh výukového materiáluPrezentace v PowerPointu Klíčová slovaProcvičuje, vyhledává, doplňuje, řeší, řadí Rozvíjené klíčové kompetenceKompetence k učení a k řešení problémů Použitá literatura a zdrojeVlastní CZ.1.07/1.4.00/ – EU Peníze školám METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU 2

3 Vyjmenuj všechny násobky , 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50 3

4 Procvičuj násobení, dělení 4, : 445 : : 532 : : 430 : : 520 : : 4 5 : : 536 : 4 4

5 Procvičuj násobení, dělení 4, = = : 4 = 445 : 5 = = = : 5 = 332 : 4 = = = : 4 = 630 : 5 = = = : 5 = 220 : 4 = = = 4 8 : 4 = 2 5 : 5 = = = : 5 =10 36 : 4 = 9 5

6 Hledej nejblíže menší násobky 4  35 : 4 = 5 : 4 =  17 : 4 =   29 : 4 = 26 : 4 =

7 35 : 4 = 8 zb. 3 5 : 4 = 1 zb : 4 = 4 zb : 4 = 7 zb : 4 = 6 zb. 2  

8  Hledej nejblíže menší násobek 5 a počítej   37 : 5 =   7 : 5 =  12 : 5 =   48 : 5 = 32 : 5 =  27 : 5 =

9  37 : 5 = 7 zb. 2 7 : 5 = 1 zb. 2  12 : 5 = 2 zb : 5 = 9 zb : 5 = 6 zb : 5 = 5 zb. 2   

10 Procvičuj 16 : 3 = 11 : 2 = 19 : 4 = 24 : 5 = 27 : 4 =32 : 5 = 49 : 5 = 49 : 4 =33 : 3 = 17 : 2 = 28 : 3 = 38 : 4 = 13 : 5 = 25 : 3 = 26 : 3 = 21 : 2 = 13 : 5 = 15 : 2 = 10

11 16 : 3 = 5 zb : 2 = 5 zb : 4 = 4 zb : 5 = 4 zb : 4 = 6 zb : 5 = 6 zb : 5 = 9 zb : 4 = 10 zb.9 33 : 3= 10 zb : 2 = 8 zb : 3 = 9 zb. 138 : 4 = 9 zb : 5 = 3 zb : 3 = 7 zb. 426 : 3 = 8 zb : 2 = 10 zb.1 13 : 5 = 2 zb. 315 : 2 = 6 zb. 3 11

12 1. Násobky 4, 5 2. Násobení, dělení 3. Nejblíže menší násobek 4 4. Nejblíže menší násobek 5 5. Vyřeš příklady 12


Stáhnout ppt "Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_409_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383."

Podobné prezentace


Reklamy Google