Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Outsourcing ano či ne? Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru Božetěch Brablc Vedoucí odboru Support&Networking.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Outsourcing ano či ne? Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru Božetěch Brablc Vedoucí odboru Support&Networking."— Transkript prezentace:

1 Outsourcing ano či ne? Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru Božetěch Brablc Vedoucí odboru Support&Networking

2 Osnova prezentace Proč outsourcing Požadavky na outsrc partnera Aby to dobře fungovalo Outsourcing a ICZ

3 Co je to outsourcing Jeden z nejkomplexnějších a nejvíce komplikovaných smluvních vztahů Správa a podpora podpůrných činností za předem definovaných podmínek

4 Proč outsourcing Redukce a kontrola provozních nákladů Zaměřit pozornost na vlastní produktivní činnost Přístup k moderním technologiím Uvolnění interních zdrojů pro jiné úkoly Nedostatek interních zdrojů

5 Proč outsourcing Zlepšit výkonnost Zjednodušení interních procesů Uvolnění investic pro jiné účely Sdílení rizik Využití stávajících zdrojů

6 Osnova prezentace Proč outsourcing Požadavky na outsrc partnera Aby to dobře fungovalo Outsourcing a ICZ

7 Jak vybrat partnera Záruky kvality služby Reference Pružné podmínky smlouvy Rozsah a množství zdrojů Cena

8 Jak vybrat partnera Služby a možnosti nad rámec domluvené smlouvy Shoda firemní filosofie Existující vztahy Lokace partnera Ostatní

9 Osnova prezentace Proč outsourcing Požadavky na outsrc partnera Aby to dobře fungovalo Outsourcing a ICZ

10 Aby outsourcing dobře fungoval Jak přistoupit k outsourcingu Porozumění firemním cílům Strategická plán a vize Výběr správného partnera Dobře strukturovaná smlouva Otevřená komunikace s IT lidmi Zainteresování MGMT

11 Aby outsourcing dobře fungoval Statement of Work (SOW) Rozhraní pro běžnou komunikaci Způsoby řešení incidentů Pravidelné schůzky a reporty Klíče pro win-win strategii Důvěra a spolehlivost Schopnost reagovat Inovace

12 Aby outsourcing dobře fungoval Kvalita partnera Schopnost udávat směr Firemní kultura Lidé, procesy, zkušenosti Technologický náskok

13 Osnova prezentace Proč outsourcing Požadavky na outsrc partnera Aby to dobře fungovalo Outsourcing a ICZ

14 7x24 Profesionální HelpDesk Víceúrovňový dohled Proaktivní, reaktivní režim Možnost dohledu celého IT prostředí, nebo pouze vyjmenovaných částí

15 Outsourcing a ICZ Pokryto celé území ČR + Slovensko, Polsko Dostatek stále školených odborníků. Profesionalita Kvalita, cena, služby, rychlost

16 Outsourcing a ICZ Různé režimy reakce: Vzdálené akce Výjezdy techniků v definovaném čase Obnovení plné funkčnosti v definovaném čase Převzetí celého IT

17 Outsourcing a ICZ Vše pro spokojenost zákazníka Otevřená řešení založená na standardech Důraz na bezpečnost Rozsáhlé reference Státní správa Komerční sféra

18 Děkuji Vám za pozornost Pro více informací: ICZ a.s. V Olšinách 75, P


Stáhnout ppt "Outsourcing ano či ne? Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru Božetěch Brablc Vedoucí odboru Support&Networking."

Podobné prezentace


Reklamy Google