Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

1.1. PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "1.1. PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc."— Transkript prezentace:

1 1.1. PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

2 2.2. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK ZÁKLADNÍ LITERATURA Pelsmacker, P.D., Geuens, M., Bergh J.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing ISBN , str. 581 – číst kap.12 Boček, M., Krofiánová, D. et al: POP – in store komunikace, Praha: Grada Publishing ISBN , str.215, kap Tellis J. G.:: Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing,2001.ISBN: , str 602, pro obecnou informaci

3 3.3. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK PODPORA PRODEJE = SALES PROMOTION Soubor aktivit, jimiž zadavatel stimuluje krátkodobé zvýšení prodejů pomocí různých specifických nástrojů, např.: Snížení ceny, Kupony, Vrácení peněz Soutěže Vzorky Vyzkoušení zboží Reklamní a dárkové předměty Známky Prémie Více výrobků za méně peněz – vezmi 3, plať dvě Samolikvidační prémie

4 4.4. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK DVĚ STRATEGIE PODPORY PRODEJE STRATEGIE TLAKU – PUSH STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA ZPROSTŘEDKOVATELE STRATEGIE TAHU – PULL STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA KONEČNÉHO SPOTŘEBITELE

5 5.5. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK DVĚ STRATEGIE PODPORY PRODEJE STRATEGIE TLAKU – PUSH STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA ZPROSTŘEDKOVATELE PRODEJCE, DISTRIBUTORY STRATEGIE TAHU – PULL STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA KONEČNÉHO SPOTŘEBITELE

6 6.6. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

7 7.7. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

8 8.8. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

9 9.9. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

10 10. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

11 11. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

12 12. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

13 13. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

14 14. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

15 15. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

16 16. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

17 17. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

18 18. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

19 19. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

20 20. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

21 21. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

22 22. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

23 23. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

24 24. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

25 25. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

26 26. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

27 27. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

28 28. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

29 29. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

30 30. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK

31 31. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK PROČ VOLIT SP? (upravený Pelsmacker, str. 358) ZAHLCENÍ KOMUNIKACÍ V MASOVÝCH MÉDIÍCH NEDOSTATEČNÁ DIFERENCIACE VÝROBKŮ SÍLA DISTRIBUČNÍCH KANÁLŮ MĚŘITELNOST VÝSLEDKŮ KRÁTKODOBÁ ORIENTACE NÁKUPNÍ ROZHODOVÁNÍ VZNIKÁ V OBCHODĚ SNIŽOVÁNÍ LOAJALITY KE ZNAČCE

32 32. prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., :: PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK DĚKUJI ZA POZORNOST


Stáhnout ppt "1.1. PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc."

Podobné prezentace


Reklamy Google