Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CRM a jeho možné využití

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CRM a jeho možné využití"— Transkript prezentace:

1 CRM a jeho možné využití
Ing. Jaromír Skorkovský, Csc.

2 Základní témata Terminologie
Centralizované a distribuované obchodní DB Důvody používání CRM Obchodní část ERP <->CRM jako součást ERP Karta partnera <->Karta kontaktu Profily a hodnocení Segmentace a kampaně

3 Zjednodušené schéma obchodu s ERP
20000 70% Schůzka Úkol 1 Úkol 2 Úkol p Příležitost ERP n CRM Karta zákazníka Nabídka ERP 2 ERP 1 Produkty Úkol p+1 Úkol p+2 Úkol q Příležitost Finanční odhad obchodu Odhad úspěchu v % Interakce

4 Karta kontaktů a postup činností
Karta kontaktu typu společnost a osoba Karta kontaktů vybrané společnosti Charakteristika kontaktu – profily, technologie,.. Jednání - interakce Připojení obchodní příležitosti a její specifikace Postup fázemi obchodního případu Vytvoření karty zákazníka <-> karta kontaktu pomocí vybrané Nabídka, segmenty, kampaně,…… Hodnocení úspěšnosti

5 Karta kontaktu- společnost (hlavička karty) I

6 Karta kontaktu – osoba (hlavička karty) I

7 Profil kontaktu( společnost) - dotazník

8 Profil kontaktu (osoba) - dotazník

9 Profil typu Paretova analýzy (ABC)
Detaily otázky

10 Karty kontaktů po doplnění profilů
Karta kontaktu (společnost) Karta kontaktu (osoba)

11 První interakce Karta kontaktu (společnost)

12 První interakce Karta kontaktu (společnost)

13 Vytvořená položka protokolu první interakce
Ctrl-F5 Karta kontaktu (společnost)

14 Děkovný dopis generovaný CRM

15 Druhá interakce – ze strany prospektu

16 Druhá interakce – ze strany prospektu

17 Další vytvořené položky protokolu
Ctrl-F5 Karta kontaktu (společnost) Třetí položka po schůzce, Jejíž výsledek je vytvoření příležitosti. Je zde již náklad na cestu Ctrl-F5

18 Vytvoření příležitosti u karty kontaktu
Jedna z obrazovek „wizarda“ při vytváření příležitosti

19 Karta příležitosti

20 Karta příležitosti – řádek příležitosti (část řádku)
Fáze příležitosti

21 Karta příležitosti – přiřazení úkolu
Karta kontaktu (společnost) Karta příležitosti Jedna z obrazovek „wizarda“ při vytváření úkolu

22 Karta příležitosti – přiřazené úkol (aktivity)
Karta kontaktu (společnost)

23 Postup vývoje obchodního případu (příležitosti)

24 Vytvoření zákazníka z karty kontaktu
Karta kontaktu (společnost) Karta zákazníka

25 Karta zákazníka

26 Nabídka přiřazená k příležitosti
Nabídka se dá vytvářet z oblasti Prodeje a pohledávek nebo i z Karty kontaktu Ceny v této prezentaci jsou smyšlené a neodpovídají skutečnosti !

27 Kampaň – nástroj pro získání nových zákazníků
Typ kampaně (akce, cenová úprava,… Cíl kampaně Oslovený segment a metody jeho výběru Hodnocení účinnosti kampaně Příležitosti spojené s kampaní Úkoly spojené s kampaní Aktivace cen, zaslání dopisů nebo mailů,…

28 Karta kampaně

29 Kampaň Segment Vytvoření segmentu

30 Segment – záložka Interakce

31 Segment – záložka Kampaň a evidované segmenty

32 Segment – funkce přidat kontakty

33 Segment – funkce výběr profilu dle dotazníků I

34 Segment – funkce výběr profilu dle dotazníků II

35 Karta kampaně Kampaň Aktivovat/Deaktivovat Prodejní ceny/řádkové slevy na kartách zboží

36 Karta zboží I Prodejní ceny (jednotková cena je 200 Kč)

37 Zjednodušené schéma využívání ERP
DB ERP Transakce - položky Partneři ERP Informace (trendy) Informace Podnik Zprávy Náhledy Rozhodnutí Znalost metod řízení procesů a metrik Klíčová rozhodnutí Klíčová znalost

38 Hotel Savoy kdesi v neznámé zemi před zavedením CRM

39 Klienti plní nadějí přijíždějí do Savoye, po uplatnění CRM metod

40 Nespokojení klienti hotelů, kteří CRM podceňují a tedy i nevyužívají

41 Za pozornost Vám děkuje
Jaromír Skorkovský Alternativní text: „Za pozornost Vám děkuje“ ... Jméno Příjmení funkce nebo „Děkuji za pozornost“


Stáhnout ppt "CRM a jeho možné využití"

Podobné prezentace


Reklamy Google