Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Pedagogické kolegium 14. 12. 2005. Osnova 1.Nové akreditaceNové akreditace 2.ReakreditaceReakreditace 3.Ediční plánEdiční plán 4.Přijímací řízení na navazující.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Pedagogické kolegium 14. 12. 2005. Osnova 1.Nové akreditaceNové akreditace 2.ReakreditaceReakreditace 3.Ediční plánEdiční plán 4.Přijímací řízení na navazující."— Transkript prezentace:

1 Pedagogické kolegium 14. 12. 2005

2 Osnova 1.Nové akreditaceNové akreditace 2.ReakreditaceReakreditace 3.Ediční plánEdiční plán 4.Přijímací řízení na navazující magisterské studiumPřijímací řízení na navazující magisterské studium 5.Den otevřených dveříDen otevřených dveří 6.Nabídka školení v lednu 2006Nabídka školení v lednu 2006 7.Informace o průběhu realizace ECTSInformace o průběhu realizace ECTS 8.Informace o vývoji Integrovaného studijního informačního systému (ISIS)Informace o vývoji Integrovaného studijního informačního systému 9.Problémy života v Rajské budověProblémy života v Rajské budově 10.TermínyTermíny 11.Různé

3 Nové akreditace  Akreditace nových předmětů 3MA334 Trendy světové ekonomiky pro manažery 3PS662 Podnikání (anglicky)  Akreditace nové vedlejší specializace 3BP Bezpečnost práce Předměty VS 3BP

4 Reakreditace  3EP Ekonomika průmyslového podniku 3EP Ekonomika průmyslového podniku 3PE412 Manažerská ekonomika 3PE521 Průmyslová politika 3PE563 Řízení rizik ve firmě a finanční inženýrství 3PE663 Řízení rizik ve firmě a finanční inženýrství (anglicky)  3MQ Manager kvality 3MQ Manager kvality 3MA521 Úvod do managementu a legislativní aspekty 3MA522 Systém managementu kvality, environmentu a bezpečnosti 3MA522 Systém managementu kvality, environmentu a bezpečnosti 3MA523 Metody a techniky v managementu I. 3MA524 Metody a techniky v managementu II. 3MA525 Management kvality – případové studie

5 Ediční činnost  2005 rozpočet: 584 000  honoráře: 315 000 (doplněno odměnami z projektu ECTS ve výši 61 000, tj. celkem 376 000 Kč)  dotace: 269 000  2006 katedraKLOGKMKMGKMIEKPKPEKPSŘFPH plán0102119124 vydáno0611110120 katedraKLOGKMKMGKMIEKPKPEKPSŘFPH výukové texty 01001002 skripta040026113 učebnice00000101

6 Přijímací řízení na navazující magisterské studium – pá 13. 1. 2006  přihlášeno 232 uchazečů  pátek 13. 1. 2006 odborný předmět: 10.00 – 11.00 ekonomie: 11.30 – 12.30  personální zajištění nová aula: I. Vostřelová, I. Čechová, P. Boukal, J. Hnilica, H. Kopalová, P. Mikan, H. Mikovcová, H. Scholleová (8.45 – 12.30) posluchárna D: K. Makovcová, M. Hůlová, A. Plášková, H. Kořánová, L. Řezbová skenování výsledků: V. Smrčka, L. Dušková (11.00 – 14.00) archivace: studijní referentky + tutorka (9.00 – 15.00) odborná garance/nahlížení: J. Klečka, J. Srpová, L. Dušková, Z. Džbánková (10.00 – 13.00 a dále po 16. 1. 2006, 9 - 11.30, 13 - 15, na telefonu pro nahlížení RB 410)  zadání testů do út 13. 12. 2005 odborný předmět prostřednictvím V. Smrčky ekonomie Z. Džbánková

7 Den otevřených dveří so 14. 1. 2006  stav registrace na Den otevřených dveří 13. 12. 2005 uchazečůdoprovodcelkem od 9 h7555130 od 11 h5548103 celkem130103233  personální zajištění vystoupení: J. Kleibl, J. Soukup, T. Kubálek, V. Smrčka organizace:  D. Mareš, L. Švecová, B. Volkmerová, L. Řezbová,  K. Krejčíková, V. Smolíková, J. Landa,  K. Kofránková,  H. Dudová, M. Ježková, M. Kořínková, A. Líznerová 9.00 – 10.45 11.00 – 12.45 13.00 – 14.45

8 Nabídka půldenních školení pro zaměstnance  Šablony v MS Word út 10. 1. 2006, 12.45 – 16.00  Adobe Acrobat čt 12. 1. 2006, 12.45 – 16.00  Lotus Notes pro mírně pokročilé (intranet, schůzky, kalendář, úkoly, rezervace) čt 19. 1. 2006, 9.15 – 12.30  registrace u Ing. Volkmerové, která povede školení

9 ECTS  Ukončování předmětů dle akreditace! pouze staré předměty s identem nezačínající číslicí 3 mohou končit zápočtem (např. MG_201, PE_101, PM_101) nové předměty pro studenty plánů C a D končí zkouškou s klasifikací 1 – 4 nové předměty pro studenty plánu E končí zkouškou s klasifikací A – F, Fx  Převod klasifikace A – F (dle akreditace) na klasifikaci 1 – 4: A, B  1 C, D  2 E  3 F  4

10 Statistika registrací a zápisů LS 2004/05ZS 2005/06 Kapacita pro registrace2753024616 Registrace2234824986 Kapacita pro zápis2473026730 Zápis2169723688 Poznámka: Některé předměty nejsou v ECTS děleny na přednášky a cvičení.

11 Příprava ECTS na dalších fakultách  Podpisy garantů 33F101 Marketing a podniková politika – prof. Kislingerová (F1: 4x) 3MA101 Management – doc. Pichanič (F1: 4x) 3MI101 Ekonomie 1 – doc. Breňová (F1: 4x) 3MI111 Hospodářské dějiny – doc. Sirůček (F1: 4x) 3MI402 Ekonomie 2 – doc. Hořejší (F1: 6x)  Změna garanta předmětu 2MO101 (doc. Kubišta  prof. Jeníček)  Podpisy vedoucích kateder za nové PC v RB 436

12 Informace o ISIS  Systém Vysledky import do ISIS  Registrace a zápisy v ISIS od čtvrtka 12. 1. 2006  Centrální databáze asi nebude první dva lednové týdny r. 2006 v provozu  vkládání jen dohodnutého školení referentek asi v 1. nebo 2. lednovém týdnu  Přihlašování na bakalářské zkoušky nepředpokládá se výpadek pro studenty možná výpadek vyhlašování termínů

13 Problémy života v Rajské budově Závěry z jednání s Ing. Horským 1.Nástěnky a úřední deska fakulty Fakulta redukovala požadavek na nástěnky asi na polovinu plochy z Nové budovy. Provoz ukáže, zda redukovaný počet bude dostačující. Nástěnky budou umístěny do stojin (tzv. paravánů) uprostřed chodeb dle návrhu projektanta (šířka 1200 mm, výška 5 x 245 = 1225 mm, tj. plocha 1,4 m2). Upevňování informací bude pomocí magnetů. Nástěnky budou bílé.  12 kusů bude instalováno do úterý 20. 12. 2005  6 kusů bude instalováno do pátku 13. 1. 2006 Úřední deska fakulty před RB 459. Prosklená deska, bílá barva, upevňování informací pomocí magnetů. Šířka asi 2000 mm, výška 1225 mm.  Termín: do pátku 13. 1. 2006

14 Problémy života v Rajské budově Závěry z jednání s Ing. Horským 2.Sušáky na ruce na WC ve 3. a 4. podlaží (celkem 8 WC) Stávající sušáky jsou málo účinné, hlučné a nevhodně umístěné. Pro fakultu by byly ideální papírové ručníky, které by však byly provozně náročné na spotřebu papírových ručníků. Proto bude na zkoušku vyměněn jeden (WC muži – 4. podlaží RB 416 naproti děkanovi u zasedací místnosti FPH) a to pravděpodobně do 20. 12. 2005. 3.Myčky Myčky budou zapojeny do 15. 1. 2006 (RB 439a, RB 315, RB 359a). 4.Zámek do sprch (RB 317 a RB 417) Druhý doplňující zámek včetně jeho instalace objedná fakulta u firmy Techo a zaplatí ze svých prostředků. Předpokládaný termín: začátek ledna 2006. 5.Přebalovací pult Přebalovací pult bude instalován v místnosti se sprchou RB 417 do 31. 1. 2006. 6.Nedodané skřínky Skřínky a doplňky obsažené v projektu nábytku (schéma v pdf) avšak nezahrnuté do objednávky nábytku v rámci stavby (přehled v MS Excelu) budou objednány a dodány do 31. 1. 2006 (skřínky pí Čechové)

15 Problémy života v Rajské budově Závěry z jednání s Ing. Horským 7.Květináče na chodby 3. a 4. nadzemního podlaží do 31. 1. 2006 8.Oprava prahů ve vstupu do místností do 31. 1. 2006 9.Garnýže na záclony pro vybrané pracovníky (děkan, proděkani, vedoucí kateder) Na základě žádanky budou instalovány do 31. 1. 2006. 10.Sezení v atriu Rajské budovy Bude instalováno v rozsahu asi 22 míst (dubová sezení) do 20. 12. 2005. 11.Židle v učebnách Rajské budovy  Reklamovány (problém předání informace mezi IMOS a Techo).  Bude vyřešeno výměnou či opravou židlí (150 židlí) do začátku letního semestru 2005/06.  Rovněž bude posílena kapacita počtu židlí v učebnách (z 24 na 27) do začátku letního semestru 2005/06.

16 Problémy života v Rajské budově Realizováno  instalován stojan na formuláře žádostí do konzultačního koutu u studijních referentek  vybavení zasedacích a zkušebních místností notebooky  instalováno 24 PC v místnosti doktorandů a externistů RB 436  instalováno 19 PC v školící počítačové místnosti RB 437, přístup pro studenty bude pravděpodobně do 18. 12. 2005  vstup na patra hlavní schodiště  pracovní dny 7 – 20: volný, dveře otevřené  v ostatní dobu v době provozu školy: zaměstnanci a externí zaměstnanci: na identifikační kartu studenti a návštěvy: vstup po ohlášení elektronickým vrátníkem východní a severní schodiště  v pracovní dny 7 – 20: zaměstnanci, externí zaměstnanci, studenti VŠE: na identifikační kartu  v ostatní dobu v době provozu školy: pouze zaměstnanci a externí zaměstnanci: na identifikační kartu studenti a návštěvy: musí vejít hlavních schodištěm  výstup možný pro všechny vždy (výjimkou pouze RB 436 a RB 437, kde je třeba identifikovat se kartou i při odchodu z místnosti)

17 Problémy života v Rajské budově Připravuje se  objednána kopírkotiskárna Aficio – dodána bude asi 22. nebo 23. 12. 2005  objednáno číslování skřínek doktorandů a externistů – nalepena budou asi začátkem ledna 2006  objednán vyvolávací systém pro studijní referentky – realizace na konci prosince 2005 a v lednu 2006  objednány nástěnky pro studijní referentky a tutorku – instalovány budou asi začátkem ledna 2006  objednány zámky na sprchy – instalovány budou začátkem ledna 2006  kartový přístup do kopírovacích místností a kuchyněk (uplatňováno do priorit rozpočtu VŠE v r. 2006: 0,55 mil. Kč s poznámkou „Bude řešeno v rámci finančních možností prováděcího rozpočtu NIV a FRDM.“)

18 Termíny  prosinec do út 20.12.2005 Kontrola úvazků kateder za LS 2004/05 a ZS 2005/06 do út 20.12.2005 Kontrola schématu studijního programu se seznamem vyučovaných předmětů st 21.12.2005 09.00 Kolegium děkana (RB 438) čt 22.12.2005 Ukončení výuky v zimním semestru  leden po 2.1.2006 – pá 6.1.2006 Závěrečný tutoriál st 11.1.2006 11.1.2006 10.00 Školení požární ochrany a bezpečnosti a ochrany zdraví pro zaměstnance FPH (RB 101) pá 13.1.2006 Přijímací zkoušky na navazující magisterské studium (nová aula) so 14.1.2006 Den otevřených dveří fakulty  únor st 1. 2. 2006 09.00 Kolegium děkana (RB 438) po 6.2.2006 – pá 10.2.2006 Počáteční tutoriál  březen st 8.3.2006 09.00 Vědecká rada (RB 438)  duben po 3.4.2006 – pá 7.4.2006 Průběžný tutoriál st 26.4.2006 09.00 Vědecká rada (RB 438)  květen po 22.5.2006 – pá 26.5.2006 Závěrečný tutoriál  červen st 14.6.2006 09.00 Vědecká rada (RB 438)


Stáhnout ppt "Pedagogické kolegium 14. 12. 2005. Osnova 1.Nové akreditaceNové akreditace 2.ReakreditaceReakreditace 3.Ediční plánEdiční plán 4.Přijímací řízení na navazující."

Podobné prezentace


Reklamy Google