Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0374 Inovace vzdělávacích metod EU.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0374 Inovace vzdělávacích metod EU."— Transkript prezentace:

1 Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU - OP VK Číslo a název klíčové aktivityII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků na středních školách Autor Věra Soušková Číslo materiálu VY_22_INOVACE_ANJ_1S3U_SO_29_30 Název Relationships, Feelings and Emotions Druh učebního materiálu Prezentace PowerPoint Předmět Anglický jazyk Ročník 1. roč. SŠ, 3.roč. SOU Tématický celek Konverzace: People Anotace Výkladová prezentace je zaměřená na rozšíření slovní zásoby v oblasti pocitů a charakteristiky lidí. Podněcuje žáky k diskusi, k vyjadřování vlastních názorů ohledně sportu. Metodický pokyn Prezentace s využitím dataprojektoru na 45 minut. Instrukce přímo na jednotlivých snímcích. Součástí je klíč ke cvičením. Klíčová slova Relationships, feelings, emotions Očekávaný výstup Žáci si osvojí slovní zásobu v oblasti charakterových vlastností osob– na jejím základě si procvičí ústní projev- vyjadřují své názory, diskutují na dané téma. Datum vytvoření

2 RELATIONSHIPS, FEELINGS and EMOTIONS

3 ODD ONE OUT. 1.Circle the correct word which is different from the others in each row and explain why. 2. replace each odd-one-out with a word below which matches the other words in meaning. rude_friendly_happy_afraid_messy_honest_angry_sad_tired_arrogant patientcrossfuriousannoyed terrifiedamusedscaredfrightened outgoingsociablefed upcommunicative cheekyimpertinentfussydisrespectful conceitedmodestbig-headedself-important obedientuntidychaoticdisorganised tactlesssincerefrankstraightforward delightedthrilledmoodycheerful calmmiserablegloomyheartbroken wearyexhaustedconfusedworn-out

4 patientcrossfuriousannoyedangry terrifiedamusedscaredfrightenedafraid outgoingsociablefed upcommunicativefriendly cheekyImpertinentfussydisrespectfulrude conceitedmodestbig-headedself-importantarrogant obedientuntidychaoticdisorganisedmessy tactlesssincerefrankstraightforwardhonest delightedthrilledmoodycheerfulhappy calmmiserablegloomyheartbrokensad wearyexhaustedconfusedworn-outtired KEY: rude_friendly_happy_afraid_messy_honest_angry_sad_tired_arrogant

5 POSITIVE OR NEGATIVE? Mark the following sentences P or N depending on whether they describe positive or negative relationships/feelings. 1. Joan is totally crazy about Peter. 2. Jack has gone off Rita a bit. 3. Michael absolutely adores Jenny. 4. Sam is completely fed up with Fred. 5. Peggy is rather fond of Anthony. 6. Alfred is quite keen on Jane. 7. Nathan really fancies Linda. 8. Matt doesn‘t seem to get on with Will very well. 9. Lorna thinks Ted is a pain in the neck. 10. Tina can‘t stand Rosie. 1. P 2. N 3. P 4. N 5. P 6. P 7. P 8. N 9. N 10. N

6 PRESENTATION. Speak about an argument you have had with a friend or a family member. Use the following questions to help you: Who was the argument with? What was the argument about? Who started it? How did you solve it? Describe you relationship with the person.

7 Zdroje: Belán, Juraj. Vocabulary practice. TAVA Grafical,s.r.o.,Brno, ISBN s. 80, 81.


Stáhnout ppt "Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0374 Inovace vzdělávacích metod EU."

Podobné prezentace


Reklamy Google