Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Dopravní průzkum Petr Chocholouš. Zadání - analyzovat hustotu ( počet vozidel) dopravního proudu na zadané komunikaci - vypracovat tištěnou podobu zprávy.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Dopravní průzkum Petr Chocholouš. Zadání - analyzovat hustotu ( počet vozidel) dopravního proudu na zadané komunikaci - vypracovat tištěnou podobu zprávy."— Transkript prezentace:

1 Dopravní průzkum Petr Chocholouš

2 Zadání - analyzovat hustotu ( počet vozidel) dopravního proudu na zadané komunikaci - vypracovat tištěnou podobu zprávy - vypracovat prezentaci - zhotovit webové stránky obsahující informace a výsledky na dané téma Zadaná oblast: Praha Suchdol, Kamýcká, profil za benzinou směr z Prahy

3 Sledovaná komunikace základní mapka

4 Letecký snímek

5 Fotografie ze sledované komunikace směr z Prahysměr do Prahy

6 Charakteristika lokality Čerpací stanice je umístěná na konci Suchdola – Praha 6 směrem na Horoměřice z Prahy. Nedaleko je umístěná zastávka MHD autobusu číslo 147. Celý úsek je rovný s dobrým rozhledem a nabízí snadné předjíždění. Na místě průzkumu by v budoucnu měl v této lokalitě vyrůst dopravní tunel, který bude součásti Pražského okruhu. Stále však není jasné jaká varianta bude provedena. Jsou dvě varianty(severní S a jižní J viz.mapka) jak vybudovat pokračování okruhu kolem Prahy. Tato stavba má označení 518 (Ruzyně – Suchdol). Zahájení výstavby se zatím předpokládá na rok 2008, plánovaná cena je 16,9 mld. korun. Úsek by měl mít délku 9,4 km. okruhu

7 Varianty řešení dokončení městského okruhu Fialová: Severní varianta (Ss) Zelená:Jižní varianta (J)

8 Součástí této stavby má být i dvojpatrový most přes řeku Vltavu a dva tunely. Trasa stavby 518 (Ruzyně – Suchdol) SOKP ve variantě J je zahrnuta do schváleného územního plánu hlavního města Prahy. Problémem další přípravy je odpor občanských sdružení a některých městských částí Prahy 6 a Prahy 8 proti vedení trasy ve variantě J.

9 Vlastní průzkum Dopravní průzkum byl prováděn na silnici č.241 při výjezdu z Prahy směr Horoměřice a Únětice. Průzkum byl prováděn od 6:00 do 22:00 hodin což splňuje podmínku normálního pracovního dne. Průzkum byl prováděn 4 pozorovateli, 2 na každý směr. Vyhodnocovali jsme počet a druh vozidel projetých za každou 1 hodinu. Rozlišovali jsme 6 základních druhů vozidel (osobní automobily, lehké nákladní automobily, těžké nákladní automobily, autobusy, motocykly a cyklisty)

10 Vyhodnocení získaných dat Směr z Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod. Získané hodnoty:

11 Směr z Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod.

12 Směr do Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod. Získané hodnoty:

13 Směr do Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod.

14 Závěr Sledovaný úsek se nachází již v obci a proto zde platí 50 km rychlost. Řidiči však tuto rychlost nedodržují protože se nachází na rovném a přehledném úseku. Odbočování vozidel načerpací stanici provoz nijak výrazně neovlivňuje. V budoucnu se této lokality nevíce dotkne plánovaná výstavba Pražského okruhu. Komunikace patří k méně zatíženým v Praze. Nejvyšší hustotu je zde možno pozorovat v ranních hodinách kdy se lidé dostávají do práce (7:00-8:00) a odpoledne kdy se naopak vrací z práce domů(17:00- 18:00). Návrh řešení: Zejména zpomalení provozu pomocí optických zpomalovacích prvků nebo použití radaru. Další možností je umístění příčného prahu ale toto řešení bych zde nedoporučoval.


Stáhnout ppt "Dopravní průzkum Petr Chocholouš. Zadání - analyzovat hustotu ( počet vozidel) dopravního proudu na zadané komunikaci - vypracovat tištěnou podobu zprávy."

Podobné prezentace


Reklamy Google