Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Poznámky k průzkumu. 1. Zadání Produkt Provést průzkum v Baumarketech – OBI, Bauhaus, Hornbach, Baumax ) Provést kategorizace produktu zahradní techniky.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Poznámky k průzkumu. 1. Zadání Produkt Provést průzkum v Baumarketech – OBI, Bauhaus, Hornbach, Baumax ) Provést kategorizace produktu zahradní techniky."— Transkript prezentace:

1 Poznámky k průzkumu

2 1. Zadání Produkt Provést průzkum v Baumarketech – OBI, Bauhaus, Hornbach, Baumax ) Provést kategorizace produktu zahradní techniky Podrobné rozčlenění zahradních sekaček –Podle značek –Podle pohonu výkonné jednotky –Podle záběrů apod.

3 Provést marketingový průzkum Spokojenost zákazníků se zahradními sekačkami –Které značky preferují –Jak jsou spokojení –Jaké oceňují přednosti – kvalita provedení, údržba, servis apod. Za tím účelem vypracovat dotazník Oslovit respondenty

4 Příklad kategorizace zahradní techniky 1.Zahradní technika 1.Řetězové pily 2.Elektrické nůžky 3.Sekačky na trávu 4.Traktory 5.Vertikutátory 6.Vysavače listí apod.

5 Členění - zahradní sekačky 1.Sekačky ruční-vyžínače, křovinořezy 1.Podle pohonu výkonné jednotky 1.Elektrické 2.Motorové – benzinové 3.Akmulátorové 2.Podle značky 1.Gardena 2.Mountfield atd. 2.Pojízdné sekačky 1.Ručně vedené 2.Samojízdné – traktory sekací

6 Pojízdné sekačky ručně vedené 1.Podle druhu pohonu Elektrické Motorové – benzínové Akmulátorové 2.Podle šíře záběru 3.Podle značky

7 2. CENA Zpracování cenové analýzy zahradních sekaček – navázat na výsledky skupiny „Produkt“ –Cenové rozpětí sekaček –Kategorizace sekaček podle ceny –Cenové srovnání sekaček mezi Baumarkety –Apod. Zpracování marketingového průzkumu – ceny tzn. Spokojenost zákazníků s cenou –Dotazníkové šetření

8 3. Propagace Jaký se používá propagační mix u zahradních sekaček – v jedn. Baumarketech –Letáky –Televizní reklama –Katalogy –Vnitřní reklama apod.

9 Zpracování reklamní analýzy Dotazníkové šetření se zaměřením např: –Účinnost reklamních prvků –Účinnost konkrétních reklamních podnětů Zda klíčové podněty jsou integrovány do těch prvků reklamy, které přitahují nejvíce pozornost Zda přesně vyjadřuje důležité vlastnosti produktu resp. značky –Spokojenost zákazníků s propagačním mixem apod.

10 4. Místo Charakterizovat místo prodeje resp. umístění Baumarketu –Z pohledu regionu resp. města –Z pohledu umístění v Baumarketu – v které části, rozložení apod. Udělat průzkum nákupu zahr.sek. tj. –Zda nakupují v baumarketech –Zda nakupují ve specializovaných prodejnách

11 5. LIDÉ Postavení lidského faktoru při prodeji zahr.techniky v jedn.Baumarketech –Role zaměstnanců –Chování zaměstnanců –Odívání –Komunikace apod. Marketingový výzkum na spokojenost zákazníků s obsluhou – dotazníkové šetření


Stáhnout ppt "Poznámky k průzkumu. 1. Zadání Produkt Provést průzkum v Baumarketech – OBI, Bauhaus, Hornbach, Baumax ) Provést kategorizace produktu zahradní techniky."

Podobné prezentace


Reklamy Google