Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

DOTAZNÍKY A STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ Využití průzkumu spokojenosti uživatelů pro strategii rozvoje Městské knihovny v Třinci Martina Wolna Praha, Goethe Institut.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "DOTAZNÍKY A STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ Využití průzkumu spokojenosti uživatelů pro strategii rozvoje Městské knihovny v Třinci Martina Wolna Praha, Goethe Institut."— Transkript prezentace:

1 DOTAZNÍKY A STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ Využití průzkumu spokojenosti uživatelů pro strategii rozvoje Městské knihovny v Třinci Martina Wolna Praha, Goethe Institut

2 Knihovna na cestě I v nepříznivých podmínkách musí knihovna rozvíjet své činnosti Nutnost strategického plánu (ať už budova bude či ne) Pro rozvoj činnosti i jako pilíř pro projektovou dokumentaci 2

3 Strategické plánování Strategické záměry přizpůsobit potřebám a zájmům uživatelů  Ale uživatelé ne vždy vědí, co všechno si mohou od knihovny přát! ;-) Docílit co nejlepší kvality služeb si žádá zohlednit všechny skutečnosti 3

4 Strategické plánování Strategický cíl –Chceme se stát komunitním, informačním, vzdělávacím a relaxačním centrem pro region Třinecka a Jablunkovska. Hlavní prioritní osy UŽIVATELKNIHOVNÍK UŽIVATEL & KNIHOVNÍK aneb bez osvíceného knihovníka není šťastný uživatel 4

5 Strategické plánování Největší „bolístka“ knihovny ?  neumíme se nabídnout a prodat  5

6 Dotazník spokojenosti Využili jsme on-line dotazníky knihovny v Ústí n. Orlicí Výsledky k 31.3., shodně s finalizací strategického plánu Tištěná verze pro návštěvníky knihovny Doladění strategických cílů 6

7 Využití dotazníkového průzkumu 1.Ujasnění si strategických cílů  zapracování podnětů respondentů 2.Stanovení dílčích úkolů 7

8 Body SP vs. dotazování V SP byly upraveny či přidány jednotlivé cíle a dílčí cíle v souladu s výsledky dotazování. 8

9 Body SP vs. dotazování –Knihovní fond –Čítárna –Dostupnost knihovny –Prostory (i zrcadlo chybí ) 9

10 Body SP vs. dotazování –Vzdělávací programy –Profesionalita zaměstnanců –Lepší nabídka služeb –Anonymita služeb internetu! 10

11 Body SP vs. dotazování –Komunikace (PR) –Marketing –Vzdělávání uživatelů, aby uměli ovládat uživatelské prostředí knihovny a inf. centra 11

12 Závěry Známe své lidi lépe než oni nás Zjišťovat nedostatky je jednodušší Názory cílové skupiny vítáme všude, kde je to produktivní Marketing a komunikace Zpětná vazba 12

13 DĚKUJI ZA POZORNOST Martina Wolna Městská knihovna Třinec 13


Stáhnout ppt "DOTAZNÍKY A STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ Využití průzkumu spokojenosti uživatelů pro strategii rozvoje Městské knihovny v Třinci Martina Wolna Praha, Goethe Institut."

Podobné prezentace


Reklamy Google