Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec 2010 1.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec 2010 1."— Transkript prezentace:

1 MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec

2 Přehled návštěvnosti 2

3 Základní přehled PROSINEC 2010 Návštěvnost webu v porovnání s předchozím měsícem poklesla o 44% v důsledku přerušení podpory. Od 19. prosince má web už jen desítky návštěv denně. Počet stránek na návštěvu se zlepšil o 11%, průměrná doba na webu o 9%. Bounce rate zůstává podobný. 3 Minulý měsíc (Listopad 2010): NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,762:0556,95%77,82% DE ,301:1067,86%91,88% IT ,890:4274,05%97,02% PL ,011:0669,71%88,76% Celková ,091:0869,17%89,36% NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,182:2556,17%71,18% DE ,881:3162,47%90,30% IT ,681:3071,50%85,49% PL ,001:0172,43%87,84% Celková ,311:1469,60%86,80%

4 Základní přehled Měsíční návštěvnost webu a jeho jazykových verzí 4 Pokles návštěvnosti v prosinci souvisí s přerušením podpory.

5 Základní přehled Počet shlédnutých stránek na návštěvu v jednotlivých jazykových verzích 5 Počet stránek na návštěvu dosáhl v prosinci nejlepšího výsledku za celý rok 2010.

6 Základní přehled Míra opuštění webu (bounce rate) 6 Až na polskou verzi se bounce rate v prosinci zlepšil.

7 Základní přehled WWW – EN: Denní návštěvnost 7 WWW – CELKEM (Všechny verze): Denní návštěvnost prosince 1

8 Základní přehled WWW – IT: Denní návštěvnost 8 WWW – DE: Denní návštěvnost prosince 1

9 Základní přehled 9 WWW – PL: Denní návštěvnost prosince 1

10 49% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (listopad 62%, říjen 82%) 40% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google. (listopad 34%, říjen 15%) Zdroje provozu WWW – Celkem (Všechny verze) Top 5 zdrojů: 10 Podíl zdrojů: Top klíčových slov: ?

11 33% návštěv přišlo z Facebooku. (listopad 48%, říjen 41%) 29% návštěv vstoupilo na web přímo. (listopad 10%, říjen 7%) Vzhledem k malým počtům návštěv En verze se do popředí také dostalo organické vyhledávání z Google (13%). Podle hledaných slov (myczechrepublic.eu) však návštěvnost zřejmě nepatří přímo této jazykové verzi, vyhledávač ji jen nabídl jako hlavní pro vstup návštěv hledajících dle názvu webu. 8% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (listopad 21%, říjen 33%) Zdroje provozu WWW – EN Top 5 zdrojů: 11 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:

12 65% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (listopad 62%, říjen 64%) 27% návštěv přišlo z banneru na Google. (listopad 37%, říjen 35%) Zdroje provozu WWW – DE Top 5 zdrojů: 12 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

13 38% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (listopad 64%, říjen 81%, září 84%) 35% návštěv přišlo z banneru na Google. (listopad 31%, říjen 15%, září 14%) Zdroje provozu WWW – IT Top 5 zdrojů: 13 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

14 52% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (listopad 64%, říjen 88%, září 98%) 45% návštěv přivedl banner z Google (listopad 35%, říjen 11%, září 2%) Zdroje provozu WWW – PL Top 5 zdrojů: 14 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

15 V přístupu na web z hlediska lokality stále výrazně vede Polsko (78% návštěv, minulý měsíc 81%), dále pak Německo (10%, minule taktéž) a Itálie (9%, minule 8%). Kvalitní návštěvy jsou především z Velké Británie, 195 návštěv vydrželo na webu v průměru téměř čtyři a půl minuty a na jednu návštěvu připadlo 6,2 stránek. Země návštěv Země návštěv dle státu (Celková návštěvnost webu - všechny země – prosinec 10) Top 10: 15

16 Vložené objekty – VIDEA 16

17 V prosinci byla vložena 4 videa (všechna od uživatelů). Žádné vložené video ani kategorie NP nebyla měněna či odstraňována. Počet vložených videí 17 CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI):

18 Počet vložených videí 18 CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI):

19 Počet vložených videí 19 CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI):

20 Uživatelé vložili 4 videa (všechna v EN verzi) Počet vložených videí UŽIVATELÉ: 20

21 Partneři v prosinci nevložili žádné video. Počet vložených videí PARTNEŘI: 21

22 Počet vložených videí PARTNEŘI: 22

23 Počet vložených videí PARTNEŘI: 23

24 Vložené objekty - FOTOGRAFIE 24

25 V prosinci bylo přidáno 440 fotografií. Na webu je nyní fotek. Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 25

26 Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 26

27 Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 27

28 Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 28

29 Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 29

30 V prosinci vložili uživatelé pouze 1 fotku. Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 30

31 Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 31

32 Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 32

33 Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 33

34 V prosinci partneři vložili 439 fotografií. Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 34

35 Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 35

36 Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 36

37 Vložené objekty - MÍSTA 37

38 V prosinci bylo vloženo 75 nových míst. Celkový počet míst na webu je Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 38

39 Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 39

40 Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 40

41 Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 41

42 Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 42

43 V prosinci stejně jako v listopadu uživatelé nevložili žádné místo. Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 43

44 Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 44

45 Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 45

46 V prosinci partneři vložili 75 nových míst. Počet vložených míst PARTNEŘI: 46

47 Počet vložených míst PARTNEŘI: 47

48 Počet vložených míst PARTNEŘI: 48

49 Počet vložených míst PARTNEŘI: 49

50 Počet vložených míst PARTNEŘI: 50

51 Vložené objekty - BLOGY 51

52 Celkový počet blogů zůstává stále stejný, 71. Z hlediska národního produktu je tabulka shodná ve všech jazykových verzích jako celková tabulka na tomto snímku. Počet vložených blogů PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádný blog 52

53 Vložené objekty - AKCE 53

54 V prosinci nebyly vloženy žádné akce, stav se nemění. Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 54

55 Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 55

56 Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 56

57 Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 57

58 Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 58

59 Počet vložených akcí UŽIVATELÉ: 59

60 Počet vložených akcí PARTNEŘI: 60

61 Počet vložených akcí PARTNEŘI: 61

62 Počet vložených akcí PARTNEŘI: 62

63 Počet vložených akcí PARTNEŘI: 63

64 Počet vložených akcí PARTNEŘI: 64

65 Uživatelé a partneři 65

66 Za měsíc prosinec přibylo 28 nových registrovaných uživatelů a uživatelé získali dalších 1000 bodů, průměr bodů na uživatele vlivem vyššího počtu nováčků poklesl o 9 na 64 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce prosince již bodů. Počet registrovaných uživatelů 66

67 Počet registrovaných partnerů 67 V prosinci se registrovali 2 noví partneři. Žádné nové body však nepřibyly. Průměr bodů na partnera je tak 115 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce prosince 1260 bodů.

68 Závěr 68

69 Návštěvnost webu v porovnání s předchozím měsícem poklesla vlivem přerušení podpory o 44%. Od 19. prosince má web už jen desítky návštěv denně. Počet stránek na návštěvu se zlepšil o 11% (2,31), průměrná doba na webu o 9% (1:14). Bounce rate zůstává podobný (69,6%). 49% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (listopad 62%, říjen 82%), 40% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google (listopad 34%, říjen 15%). V přístupu na web z hlediska lokality stále výrazně vede Polsko (78% návštěv, minulý měsíc 81%), dále pak Německo (10%, minule taktéž) a Itálie (9%, minule 8%). Kvalitní návštěvy jsou především z Velké Británie, 195 návštěv vydrželo na webu v průměru téměř čtyři a půl minuty a na jednu návštěvu připadlo 6,2 stránek. V prosinci byly vloženy 4 videa, 440 fotografií a 75 míst. Počet blogů a akcí zůstal stejný. Celkově je na webu 35 videí, 2953 fotografií, míst, 71 blogů a 119 akcí. Dosud máme 120 registrovaných uživatelů a 11 registrovaných partnerů (toto je počet zaregistrovaných na webu, někteří partneři se neregistrují viz. SHSČMS a obsah je zařazen pod zdrojem CzechTourism). V prosinci se zaregistrovalo 28 uživatelů a 2 partneři. Uživatelé získali za prosinec bodů, průměr bodů na uživatele vlivem vyššího počtu nováčků poklesl o 9 na 64 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce prosince již bodů. Průměr bodů na partnera je 115 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce prosince již 1260 bodů. Závěr 69


Stáhnout ppt "MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec 2010 1."

Podobné prezentace


Reklamy Google