Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Petr Štoček, SPZ, úvod1 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Petr Štoček, SPZ, úvod1 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3."— Transkript prezentace:

1 Petr Štoček, SPZ, úvod1 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3

2 Petr Štoček, SPZ, úvod2 Úvodní dotazník 1.Co je to za člověka před námi, co o něm vím a co od něho mohu očekávat? 2.Proč tu nyní jsem a co tu budu dělat? 3.Jaké mám kladné a jaké záporné vlastnosti? Umím je pojmenovat? 4.Kdo je to „zákazník“ ? 5.Co je to „cena“ ?

3 Petr Štoček, SPZ, úvod3 Úvodní dotazník 6.Vyberte si jeden textilní produkt, popište jeho vlastnosti a určete jeho přednosti pro uživatele. 7.Vyjmenujte některé výrobce či dovozce textilií a specifikujte jejich program. 8.Co si představuji pod pojmy „klasická textilie“, „módní textilie“ a „textilie budoucnosti“?

4 Petr Štoček, SPZ, úvod4 Ing. Štoček Petr - VŠST Liberec, FT, textilní technologie, obor zušlechťování a netkané textilie, Textilana Liberec, závod 01 Liberec, mistr, kolorista, vedoucí úseku, Swisscolor, s.r.o - agentura firmy Ciba Specialty Chemicals, Inc., account manager, sales manager, 1993 – Ciba Specialty Chemicals Hungary, Ltd. Technical Sales Manager Central Eastern Europe, Textile Effects, od r. 2004

5 Petr Štoček, SPZ, úvod5 Ing. Štoček Petr kontakt: pošta pro pedagoga: předat na sekretariát KHT nebo elektronickou poštou informace pro studenty: na vývěsce KHT nebo elektronickou poštou konzultace po vzájemné dohodě

6 Petr Štoček, SPZ, úvod6 Osoby spolupracující na předmětu: Ing. Radka Pittnerová – VUTS Liberec Regionální kontaktní organizace Liberec (Bc. – TM. a Ing. – ekonomie, Liberec) Ing. René Němeček – Swisscolor Liberec Agentura firmy Ciba Specialty Chemicals v ČR (Bc. – TM., Liberec a Ing. – ekonomie, Brno)

7 Petr Štoček, SPZ, úvod7 Úspěch z předmětu SPZ: 1.Získání zápočtu aktivní účast na cvičeních v termínu odevzdané vypracování samostatných úkolů 2.Složení zkoušky písemná část (test) ústní část (obchodní jednání) zahrnuje též hodnocení samostatných úkolů

8 Petr Štoček, SPZ, úvod8 Osnova předmětu: 1.Úvod do problematiky: - základní přístupy ve formování předmětu SPZ - postavení a vývoj textilního průmyslu -textilní trhy, výrobní a prodejní firmy -postavení českého textilního průmyslu -základní roviny marketingových strategií prodeje textilního zboží

9 Petr Štoček, SPZ, úvod9 Osnova předmětu: 2. Prodej textilního zboží: - specifika textilní výroby z hlediska prodeje - distribuce textilního zboží -organizační zajištění prodeje -tuzemský a zahraniční prodej, EU -obchodní dokumentace

10 Petr Štoček, SPZ, úvod10 Osnova předmětu: 3. Plánování a řízení prodeje textilního zboží: - firemní výrobní, finanční a obchodní politika - plán výroby a obchodu -ochrana trhu -Certifikace, kvalitaticní a ekologické atesty (EU normy, ISO 9001, Eco-tex) -mezinárodní kredit

11 Petr Štoček, SPZ, úvod11 Osnova předmětu: 4. Komunikace a obchodní jednání: - motivy nákupu, prodeje - příprava na obchodní jednání -dotazová technika -prezentace -reakce obchodního partnera -vedení, ukončení a vyhodnocení obchodního jednání

12 Petr Štoček, SPZ, úvod12 Osnova předmětu: 5. Role prodejců a obchodníků s textilem: - úspěch a neúspěch obchodování - osobní kompetence obchodníka -ovlivnění zákazníka a sebe sama -dodržení stanovených cílů při obchodování -GSG actions (Generatic Sales Growth) -CRM (Customer Relationship Management)

13 Petr Štoček, SPZ, úvod13 Osnova předmětu: 6. Cena textilního zboží a cenová jednání: - cena jako psychologický aspekt - důležitá pravidla cenového jednání -řízená nabídka místo cenového boje -jak prodat zdražování -vztah kvalita – užitná hodnota – značka – cena

14 Petr Štoček, SPZ, úvod14 Osnova předmětu: 7. Podpora prodeje textilního zboží: - školení a vzdělávání - výstavy a veletrhy -partnerský vztah mezi účastníky obchodu -podpůrné a investiční programy EU -reklama


Stáhnout ppt "Petr Štoček, SPZ, úvod1 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3."

Podobné prezentace


Reklamy Google