Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní parametry projektu FINANČNÍ PLÁN COLWAY INTERNATIONAL.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní parametry projektu FINANČNÍ PLÁN COLWAY INTERNATIONAL."— Transkript prezentace:

1 Základní parametry projektu FINANČNÍ PLÁN COLWAY INTERNATIONAL

2 Druhý marketingový plán Colway START- 26 dubna 2015! Základní pojmy

3 Druhý marketingový plán Colway Klient Osoba nakupující produkty COLWAY INTERNATIONAL beze slev. Kupuje bezprostředně od Vás. Na prezentacích. Během neformálních setkání/ „domácí návštěvy”, individuální setkání/. Stálý klient obsluhovaný tradičním způsobem. Objednává si přes z Vámi vedeného portálu na e-shopu. Klient registrovaný – má založené konto v COLWAY INTERNATIONAL. Klient neregistrovaný. Objednávky E-Klienta jsou vždy počítány DO OBRATU PARTNERA.

4 Druhý marketingový plán Colway Partner Partnery jsou všichni členové plánu / mimo klienty/. Vydělává 40 % z objednávek klientů. Vlastní e-shop /přístupný přes LOGIN a HESLO/. Roční poplatek: 199,00 PLN. 39,90 PLN – při nákupu odpovídajícímu výši 50 PB (provizních bodů). Partner získává právo na slevy a marže objednávek klientů ve výši 40 % z ceny

5 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway Virtuální kancelář /VK/ Vlastníte svůj internetový obchod. Spravujete si informace, které souvisí s Vaším byznysem – CRM. Počet klientů. Počet Partnerů. Nábor. Konverze. Aktivita. Neaktivní. Průměr objednávek. Tvoříte vlastní kampaně a marketingové akce. Soutěže. Akce. Hodnocení. Uznání. Internetový přístup chráněný přístupovm jménem (loginem) a heslem.

6 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway Prodejní místo /PM/ Ke všem produktům jsou předepsány: Maloobchodní ceny. Ceny pro Partnery. Hodnota PB. Početní jednotka, pro kterou jsou sčítány obraty s cílem načtení provizí.

7 START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway Provizní bod /PB/ Přepočet na PLN probíhá podle vnitřního kurzu Colway International Hodnota PB může být regulována. Početní jednotka, sloužící k výpočtu provizí pro Partnery.

8 Drugi Plan Finansowy Colway v START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway Účetní období /ÚO/ Zúčtovací období činí 7 dní. Začíná vždy v sobotu v 0:00. Končí v pátek ve 23:59:59, středoevropského času. Období, za které následuje součet obratů a vyúčtování provizí.

9 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway Partner je AKTIVNÍ, pokud učiní obrat v hodnotě min. 50 PB během jednoho účetního týdne. Aktivita je uznávána ještě další 4 následující týdny, počínajíc od týdne, v němž byl uskutečněn obrat odpovídající min 50 PB. AKTIVITA 1 týden aktivity 2 týden aktivity 3 týden aktivity 4 týden aktivity V tomto týdnu je potřeba získat 50 PB pro udržení stálé aktivity V tomto týdnu bylo získáno 50 PB Minimální obrat, jaký by měl Partner uskutečnit, aby získal nárok na provize a další výhody.

10 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway Roční poplatek V rámci poplatku získáváte: Přístup ke svému e-shopu. Balíček tištěných materiálů – zasíláme na adresu Partnera. Po registraci konta PARTNER máte 30 dní pro platbu. Bývá automaticky dopočítána do nákupního košíku s první objednávkou. Pokud platbu neprovedete, Váš status automaticky změníme na „KLIENT”. KLIENT může svůj status kdykoli změnit na partnerské byznys konto. Tehdy má opět 30 dnů na platbu poplatku. Investice placená jednou za 12 měsíců za byzys konto a výhody PARTNERA.

11 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway KOMPONENTY OHODNOCENÍ 1.Marže 2.Prémie za první objednávky (Startovní) 3.Byznys prémie 4.Generační provize 5.Nadprovize Suma ohodnocení RYCHLÝ START PASIVNÍ PŘÍJEM

12 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway STARTOVNÍ PRÉMIE – ZA RYCHLÝ START MARŽE Rozdíl mezi cenou KLIENTA a cenou PARTNERA Prémie za první objednávku 10 % bodové hodnoty první objednávky Vašeho Partnera, kterého jste uvedli VYŽADOVÁNA AKTIVITA Byznys Prémie 20 PB – pokud Vámi uvedený Partner dosáhne na status Byznys Partnera VYŽADOVÁNA AKTIVITA BP SP Marže SP

13 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway ÚROVEŇ – stupeň na karierní dráze dosažený v souladu s tabulkou PG. PŘÍJMOVÁ ÚROVEŇ – Dosahovaná na základě aktuálně splňovaných kriterií. Všechny provize jsou založeny na příjmové úrovni. DOSAŽENÁ ÚROVEŇ – nejvyšší kdykoli dosažená pozice, nezávislá na aktuální příjmové úrovni. Pro reprezentační účely. Opravňuje k přístupu k některým výhodám. PASIVNÍ PŘÍJEM Generační provize ÚROVNĚ

14 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway GENERAČNÍ PROVIZE A ÚROVNĚ ZÁKLADNÍ POJMY Kriterium obratu – suma vlastního obratu spolu s generační strukturou za 3 POSLEDNÍ UZAVŘENÁ ÚČETNÍ OBDOBÍ a právě probíhajícího ÚO. Kriterium strukturální – bezprostředně či za prostřednictví získané minimálně vyžadované či vyšší množství Partnerů v dané úrovni /nebo vyšší/, na RŮZNÝCH VĚTVÍCH GENERAČNÍ STRUKTURY. Generace BP – Další generace Partnerů, které se vyznačují přítomností Byznys Partnerů, postupem směrem dolů po linii doporučování. Obraty jsou tořeny nákupy KLIENTŮ i Partnerů a jsou sumovány jako generační obraty, až do úrovně dalšího Byznys Partnera.

15 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway Byznys partner je Partner, který splňuje celkem dvě podmínky: 1.Je aktivní 2.Má alespoň 2 osobně uvedené aktivní Partnery – v odlišných větvích generační struktury. Aktivní PARTNER -> BYZNYS PARTNER Aktivní PARTNER Byznys Partner

16 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway GENERAČNÍ PROVIZE Generaci rozlišujeme díky přítomnosti Partnera na provizní úrovni Byznys Partnera, nebo vyšší, směrem do hloubky náborové linie. GENERAČNÍ STRUKTURA SE MŮŽE NEOMEZENĚ ROZVÍJET DO ŠÍŘKY I DO HLOUBKY

17 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway ÚROVEŇBPMGLVDDVPPIP Obraty PB3 000 PB8 000 PB PB PB PB PB Struktura2 x AP3 x BP3 x MG2 x L2 x VD2 x D2 x VP 13%5% 6% 23%4% 5% 33% 4% 43% 4% 53% GENERAČNÍ PROVIZE A ÚROVNĚ

18 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway Byznys Partner  GENERAČNÍ PROVIZE 1.3% 2.3%  NADPROVIZE – 5 % Jakožto Byznys Partnerovi se Vám tvoří pasivní příjem z obratu Vaší skupiny. Minimálně 2 aktivní bezprostředně uvedení Partneři v odlišných větvích struktury  SLEVA 40%  VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP  PASIVNÍ PŘÍJEM  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1  ČISTÝ PŘÍJEM: 100 EURO

19 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway MANAGER  GENERAČNÍ PROVIZE 1.5% 2.4% 3.3% Minimálně 2 aktivní Partneři v odlišných větvích struktury  SLEVA 40%  VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP  PASIVNÍ PŘÍJEM  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1  ADRESA u V DOMÉNĚ  ČISTÝ PŘÍJEM: 250 EURO Obrat za 4 týdny = 1000 PB  NADPROVIZE – 5 %

20 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway LEADER  GENERAČNÍ PROVIZE 1.5% 2.4% 3.3% 4.3% Minimum 3 aktivní Byznys Partnery v odlišných větvích struktury  SLEVA 40%  VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP  PASIVNÍ PŘÍJEM  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1  ADRESA u V DOMÉNĚ:  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 2  PRŮMĚRNÝ ČISTÝ PŘÍJEM: 700 EURO Obrat za 4 týdny = 3000 PB  NADPROVIZE – 5 %

21 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway VICE DIRECTOR  GENERAČNÍ PROVIZE 1.5% 2.4% 3.3% 4.3% 5.3% Minimum 3 aktivní MANAŽERY v odlišných větvích struktury  SLEVA 40%  VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP  PASIVNÍ PŘÍJEM  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1  ADRESA u V DOMÉNĚ:  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 2  PROGRAM DOPLŇKOVÝCH VÝHOD  PRŮMĚRNÝ ČISTÝ PŘÍJEM: 1300 EURO Obrat za 4 týdny = 8000 PB  NADPROVIZE – 5 %

22 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway DIRECTOR  GENERAČNÍ PROVIZE 1.5% 2.4% 3.3% 4.3% 5.3% 6.3% Minimum 2 aktivní na úrovni LEADER v odlišných větvích struktury  SLEVA 40%  VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP  PASIVNÍ PŘÍJEM  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1  ADRESA u V DOMÉNĚ:  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 2  PROGRAM DOPLŇKOVÝCH VÝHOD  BYZNYS KONFERENCE  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 3  PRŮMĚRNÝ ČISTÝ PŘÍJEM: 2500 EURO Obrat za 4 týdny = PB  NADPROVIZE – 5 %

23 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketiNgový plán Colway VICE PRESIDENT  GENERAČNÍ PROVIZE 1.6% 2.5% 3.3% 4.3% 5.3% 6.3% 7.3% Minimum 2 aktivní na úrovni VICE DIRECTOR v odlišných větvích struktury  SLEVA 40%  VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP  PASIVNÍ PŘÍJEM  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1  ADRESA u V DOMÉNĚ:  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 2  PROGRAM DOPLŇKOVÝCH VÝHOD  BYZNYS KONFERENCE  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 3  AUTOMOBILOVÝ PROGRAM  DŮCHODOVÝ PROGRAM  PRŮMĚRNÝ ČISTÝ PŘÍJEM NETTO: 7000 EURO Obrat za 4 týdny = PB  NADPROVIZE – 5 %

24 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway PRESIDENT  GENERAČNÍ PROVIZE 1.6% 2.5% 3.3% 4.3% 5.3% 6.3% 7.3% 8.3% Minimum 2 aktivní na úrovni DIRECTOR v odlišných větvích struktury  SLEVA 40%  VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP  PASIVNÍ PŘÍJEM  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1  ADRESA u V DOMÉNĚ:  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 2  PROGRAM DOPLŇKOVÝCH VÝHOD  BYZNYS KONFERENCE  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 3  AUTOMOBILOVÝ PROGRAM  DŮCHODOVÝ PROGRAM  PROGRAM AKCIONÁŘ COLWAY INTERNATIONAL SA  PRŮMĚRNÝ ČISTÝ PŘÍJEM: EURO Obrat za 4 týdny = PB  NADPROVIZE – 5 %

25 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway INTERNATIONAL PRESIDENT  GENERAČNÍ PROVIZE 1.6% 2.5% 3.3% 4.3% 5.3% 6.3% 7.3% 8.3% 9.3% Minimum 2 aktivní VICE PRESIDENTY v odlišných větvích struktury  SLEVA 40%  VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP  PASIVNÍ PŘÍJEM  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1  ADRESA u V DOMÉNĚ:  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 2  PROGRAM DOPLŇKOVÝCH VÝHOD  BYZNYS KONFERENCE  COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 3  AUTOMOBILOVÝ PROGRAM  DŮCHODOVÝ PROGRAM  PROGRAM AKCIONÁŘ COLWAY INTERNATIONAL SA  ČLENSTVÍ V DOZORČÍ RADĚ COLWAY INTERNATIONAL  PRŮMĚRNÝ ČISTÝ PŘÍJEM: EURO Obrat za 4 týdny = PB  NADPROVIZE – 5 %

26 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway HYBRIDNÍ SYSTÉM Systém spolupráce. Propojení odlišných částí a složek do jednoho celku. Jednotlivé složky zpravidla fungují i samostatně. Při samostatném fungování mohou být vzájemnou alternativou.

27 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway HYBRIDNÍ PLÁN Generační plánStrom nadprovizí Nadprovize – 5% Generační provize – 3-6%

28 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway NADPROVIZE Strana LEVÁStrana PRAVÁ Základ provize x 5% Saldo slabší strany PŘEBYTEK pro přenos Max dvojnásobek slabší strany

29 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway NADPROVIZE Vypočítává se z obratu všech Klientů i Partnerů ve Vašem stromu NADPROVIZÍ. NP činí 5% hodnoty obratu v bodech. Vypočítává se jak za stranu slabší, tak i za silnější. Obrat celé slabší strany musí činit minimálně 200 PB. Pokud je suma obratu slabší strany menší než 200 PB, saldo přechází v celku do následujícího ÚO. PODMÍNKOU je zachování AKTIVITY.

30 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway NADPROVIZE Bývá vypočítáván z celého obratu slabší strany a z obratu strany silnější, do výše dvojnásobku obratu strany slabší. Přebytek obratu silnější strany nad dvojnásobkem obratu slabší strany rovněž nepropadá. Přechází na následující ÚO.

31 Drugi Plan Finansowy Colway v START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway NADPROVIZE ROZVOJ STROMU STROM NADPROVIZÍ se skládá z Klientů a Partnerů uložených dle párového pravidla. V počáteční fázi jsou na Stromě Nadprovizí jen 2 prázdná místa: LEVÉ PRAVÉ Utváříte dvě skupiny (TÝMY): LEVÝ PRAVÝ

32 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway ROZVOJ STROMU ČEKÁRNA Každá Vámi registrovaná osoba se dostává do ČEKÁRNY. Vybíráte místo ve stromě a umístíte na něj novou osobu. Abyste to učinili, klikněte na prázdné místo, což způsobí zobrazení seznamu osob v čekárně. Kliknutím na jméno konkrétní osoby ji umístíte do dané pozice. Od momentu registrace této osoby v systému na to máte celkem 7 dní!

33 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway NADPROVIZE MANUÁLNÍ ROZVOJ STROMU Vyberte místo na STROMĚ a umístěte na něj novou osobu… Abyste to učinili, klikněte jednoduše na prázdné místo, což způsobí zobrazení seznamu osob v čekárně. Kliknutím na jméno konkrétní osoby ji umístíte do dané pozice. Na umístění této osoby na stromě v systému máte 7 dní od data registrace.

34 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway NADPROVIZE AUTOMATICKÝ ROZVOJ STROMU Pokud nebude v průběhu 7 dnů osoba z čekárny umístěna v konkrétním, vybraném místě Stromu, systém to učiní automaticky, v souladu s Vámi nastavenými preferencemi. Existují 3 možnosti automatického přidělování pozic: LEVÁ STRANA – levý okraj v dolní pozici stromu. PRAVÁ STRANA – pravý okraj v dolní pozici stromu. SLABŠÍ STRANA – okrajová, dolní pozice stromu, na té straně / L nebo P/, kde se v dané chvíli nachází méně osob. /Tuto vlastnost lze předem nastavit v systému. Můžete ji měnit v souladu s vlastními preferencemi/.

35 Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015! Druhý marketingový plán Colway Colway International To nejdůležitější… Reálný a stabilní pasivní příjem. Standardní systém školení věnovaných každé z úrovní. Odstupňovaný a dynamický finanční plán. Lepší finanční tok – týdenní účtování. Průběžné a ihned splatné postupy a úrovně. Standardní automobilový program. Zahraniční konference – standardní kvalifikační systém.


Stáhnout ppt "Základní parametry projektu FINANČNÍ PLÁN COLWAY INTERNATIONAL."

Podobné prezentace


Reklamy Google