Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_13.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_13."— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_ L

2 Hodnota značky Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Marketing a management Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Hodnota značky, cenový rozdíl značkového a neznačkového zboží Tematická oblast: Produkt a propagace

3 Značka – hodnota značky Hodnota značky zejména vyplývá z cenového rozdílu značkového a neznačkového zboží a objemu prodeje. Dále je závislá na „prestiži“ značky, vztazích a komunikaci se zákazníky, loajalitě zákazníků apod. Firmy, pokud chtějí získat značku, často kupují celou konkurenční firmu. 2012

4 Nejcennější značky světa 2012 PořadíBrand Cena mld USDUSD 1Apple182,957 2IBM115,985 3Google107,857 4McDonald's95,188 5Microsoft76,651 6Coca-Cola74,286 7Marlboro73,612 8AT&T68,870 9Verizon49,151 10China Mobile47,041 11GE45,810 12Vodafone45,033

5 Značka – hodnota značky – úkol V internetovém vyhledávači najděte nejcennější české značky

6 Značka – hodnota značky – řešení V internetovém vyhledávači najděte nejcennější české značky odhady: SAZKA, BUDVAR, PILSNER, BAŤA pivovary nejcennejsi-znackou-v-evrope-je-opet-louis-vuitton- v-cesku-pak-sazka/

7 Zdroje  Wikimedia Commons: commons.wikimedia.org. Datum citace [ ]. Dostupné na: zdroj:http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Googlelogo.png o_japan.jpg  Zdroj: Millward Brown BrandZ Global Top 100 (2012) [2]  Zdroj: Události ČT, uched.jpg e%2C_Wenceslas_Square.JPG  Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing,  Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992


Stáhnout ppt "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_13."

Podobné prezentace


Reklamy Google