Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/21.0987 Dětský domov, základní.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/21.0987 Dětský domov, základní."— Transkript prezentace:

1 rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní družina a školní jídelna, Kostelec nad Orlicí, Pelclova 279

2 Rudolf Čechura, Jiří Šalamoun
Fík ve škole Rudolf Čechura, Jiří Šalamoun Čítanka 5. ročník Str Monika Čapková, , 5. ročník, český jazyk – čtení, čtení s porozuměním, práce s textem

3 Které hlavní postavy v textu vystupují
Které hlavní postavy v textu vystupují. Zakroužkujte je a napište jak se jmenují.

4 Doplňte věty. Jednoho dne ležel Fík pod …………..…. a dělal, jako že ………..………. . „Kdo se chce naučit něco …………………….,“ vysvětlila mu Ája, „musí chodit napřed do ……………….. .“ Maxipes Fík se posadil do ………………….. vedle Áji a dával velký …………………….., aby se toho hodně ……………………………………. . Všichni psali …………………………. a každý napsal jednu, jenom žák ……………….. napsal osmičky …………………. . Při čtení a psaní se naučili F, T a K a Fík se radoval, že už se umí ………………………….. . Jen čistota ……………………… mu dělala trošku potíže. osmičky autem spravuje školy sešitu přečíst Fík naučil lavice pozor dvě pořádného

5 Vyluštěte v tajence, jaký předmět šel Fíkovi na jedničku.
Co Fík spravoval? Jak Fík uměl mluvit? Fík se posadil do ……….. . Dával veliký …………… . Učitel obcházel ……………. . Jakou rukou měli žáci psát? Jakou číslici měli psát? Jaké písmeno se naučil psát ? Kontrola na dalším snímku

6 KONTROLA

7 Seřaďte obrázky podle pořadí, jak šel děj příběhu.
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. kontrola

8 Prohlédni si natočený příběh a porovnej jeho obsah s psaným příběhem
Prohlédni si natočený příběh a porovnej jeho obsah s psaným příběhem. Co je v ukázkách shodné a co rozdílné?

9 Zdroje: Maxipes Fík - Ája - Malá čarodějnice - Štaflík - Manka - Čítanka pro 5 ročník – Fík ve škole – str. 4 – 7, Parta Praha 1996 Video Fík ve škole - <object style="height: 390px; width: 640px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vPxBrprMm-w?version=3"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/vPxBrprMm-w?version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></object>


Stáhnout ppt "Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/21.0987 Dětský domov, základní."

Podobné prezentace


Reklamy Google