Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29."— Transkript prezentace:

1 Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29

2 Z á kladní informace o firmě N á zev : Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Adresa : Valdštejnovo n á městí 44, Jičín Forma podnik á ní : Fyzick á osoba Vedení evidence podniku : Daňov á evidence Předmět činnosti : N á kup, výroba a prodej pokrmů Počet zaměstnanců : 2 Vznik :

3 Cíl z á měru Tento z á měr podnikatelské činnosti jsem si zvolil vzhledem k mé dlouholeté z á libě v jídle a vaření. D á le chci zjistit, jestli m á firma je schopna prosperovat takovým způsobem, aby vůči okolí působila jako siln á konkurence.

4 Popis firmy Naše občerstvení se specializuje na přípravů rychlých světozn á mých pokrmů, jak teplých, tak studených. Občerstvení se nach á zí v historickém centru Jičína na Valdštejnově n á městí. Kapacita občertvení je 10 hostů k sezení + 8 na st á ní.

5 Investice : Nejdůležitější investice byl n á kup zařízení na výrobu pokrmů. Strategie : Chceme splňovat takové kvality, aby se k n á m z á kazník st á le vracel a o našich kvalit á ch informoval své zn á mé.

6 Organizační struktura Jiří Ullrich majitel, ředitel Vasil Hejtm á nek kuchař, výdej jídel Jana Nov á kov á pomocnice, uklízečka Povinnosti pracovníků Vedoucí : Řízení firmy, koordinace Pracovník A : Příprava a výdej pokrmů Pracovník B : Pomocn á síla v kuchyni

7 Analýza SWOT Silné stránkySlabé stránky -kvalifikovaný personál -vzhled občerstvení -finanční situace -moderní technologie -rychlost přípravy jídel -spolehlivost strojů -nedostatek kvalitních dodavatelů PříležitostiHrozby -zájem sponzorů o spolupráci -funkční způsob komunikace se zákazníky -konkurence v okolí občerstvení

8 Komunikační mix Reklama : propagovat se chceme reklamními předměty ( zapalovače, deštník ) a reklamními let á ky. Podpora prodeje : Dny ochutn á vek pokrmů v naší provozovně. Public relations : Poskytujeme d á rkové poukazy na naše pokrmy. Osobní prodej : Zaměstnanci jsou jednou za půl roku proškoleni v přístupu k z á kazníkům.

9 Stručn á analýza finanční č á sti Nejdůležitější položky : Poč á teční vklad : ,- Kč Největší investice : N á kup vybavení na přípravu jídel ( gril, trouba ) Pro osobní spotřebu každý rok : ,- Kč Zisk v prvním roce : ,- Kč

10 Závěr Určené oček á vané cíle při zač á tku této činnosti se splnily. D á le je pro n á s dobrým důkazem spokojenosti našich z á kazníků st á le větší navštěvovanost našeho občerstvení a kvalitní pověst ve společnosti. Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29."

Podobné prezentace


Reklamy Google