Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM. Hodnota vnímaná zákazníkem Pevný vztah se zákazníkem = podnikové aktiva Problém na trhu: – Síla značky a image firmy.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM. Hodnota vnímaná zákazníkem Pevný vztah se zákazníkem = podnikové aktiva Problém na trhu: – Síla značky a image firmy."— Transkript prezentace:

1 TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM

2 Hodnota vnímaná zákazníkem Pevný vztah se zákazníkem = podnikové aktiva Problém na trhu: – Síla značky a image firmy KLESÁ s důvodu Větší informovanosti zákazníka o alternativách Věrnost značce je pomijivá Co to znamená: Budovat pevný vztah se zákazníkem

3 Budování vztahu se zákazníkem Znamená: Udržet si zákazníka – loajalita Poznat jeho nejvyšší hodnotu Zaměřit se na procesy – přinášející hodnotu Cíl – zvýšit hodnotu vnímanou zákzníkem Zaměřit se na ty vlastnosti výrobků které pokládá zákazník za nejdůležitější Hodnota (vnímaná zákazníkem) rovná se: Cena výrobků Další přínosy pro zákazníka

4 Kdo je zákazník? Konečný spotřebitel Odběratel v řetězci Hodnota poskytovaná zákazníkovi (HPZ)-poměr mezi: Vnímané přínosy - vyšší než Celkové náklady na držení výrobků – Náklady na skladování – Náklady na provoz – Náklady na údržbu Každý má své cíle

5 Jak zvýšit hodnotu vnímanou zákazníkem? Maximalizovat poměr mezi těmito dvěma faktory tzn: – Zvýšit hodnotu výrobku – Snížit náklady Logistika je nástroj jak zlepšit – čitatele i jmenovatele Například maloobchodní prodej: Měřítko hodnoty poskytované odběrateli dodavatelem je vliv na: Růst tržeb Růst zisku

6 Jak zvýšit hodnotu poskytovanou zákazníkovi pomoci logistických procesů? Hodnota poskytovaná zákazníkovi Vnímané přínosy Vnímané Oběti (cena) (náklady) Včasné dodávky Zkrácení dodací lhůty Pohotová reakce Méně zásob Menší objednací náklady Nízké náklady z deficitu zásob

7 Předání námi vytvořené hodnoty zákazníkovi znamená: Akt fyzického předání Schopnost pružné odezvy Propojení informačního systémů – Zkrácení času vyřízení objednávek – Zkrácení času dodání – Sledování stavu zásob u odběratele


Stáhnout ppt "TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM. Hodnota vnímaná zákazníkem Pevný vztah se zákazníkem = podnikové aktiva Problém na trhu: – Síla značky a image firmy."

Podobné prezentace


Reklamy Google