Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Metodika tvorby a didaktika e-learningu Josef Hajkr

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Metodika tvorby a didaktika e-learningu Josef Hajkr"— Transkript prezentace:

1 Metodika tvorby a didaktika e-learningu Josef Hajkr

2 O čem budeme v sekci hovořit ? - Jaká je nejúčinnější metodika tvorby kursu z pohledu vyvážení off-line forem, interaktivních forem a presenčních WS? - V čem je specifický přístup při vzdělávání managementů a vlastníků oproti zaměstnancům a studentům? - Lze realizovat zcela virtuální kursy, co je podmínkou (konkrétní příklady)? - Lze pomocí vhodného přístupu trénovat souvislosti? - Jak motivovat a hodnotit studenty? - Lze využívat vazby na běžné manažerské přístupy typu balanced scorecard a pod.? - Jaké jsou kritické faktory úspěchu kursu e-learningu z pohledu vhodné metodiky a didaktiky?

3 Případová studie Marketplace tvorba, realizace a kontrola obchodní strategie 3-7 firem (každá po 3-5ti hráčích) výroba, distribuce a prodej počítačů na globálních trzích jednotlivé firmy si navzájem konkurují

4 Trénink pomocí simulace rozvoj strategie, koncepčního myšlení marketingové dovednosti řízení výroby a inovačního cyklu řízení financí presentační dovednosti

5 Globální přístup a trhy

6 Zákaznické segmenty Cena Výkonnost Spořílek Tažný kůň Cestovatel Inovátor Náročný

7 Rozhodování po kolech první kolo (formování týmu…) druhé kolo (analýza trhu a stanovení strategie) třetí kolo (vstup na trh,distribuce,výroba) čtvrté kolo (zpětná vazba z trhu,marketing) páté kolo (strategický partner, kvalita…) od šestého kola (inovace, globální strategie..)

8 Verze hry a výměna dat windows a web v jazyce anglickém a českém …100% lokalizace…. diskety, lokální síť a internet Internet přináší nové prvky, spojené s opravdovou internacionalizací hry!

9 Přehledné uživatelské rozhraní

10 Učení se a růst Hodnocení Hodnocení prostřednictvím balanced scorecard Podnikové procesy Finance Zákazník Poslání a strategie

11 The Global Marketplace Strategická marketingová simulace v různých verzích ji absolvuje ročně v ČR cca 400 osob včetně studentů MBA vzdělávací koncept je neustále vyvíjen od roku 1987

12 Flexibilní přizpůsobivost Simulaci Marketplace lze flexibilně přizpůsobovat požadavkům zadavatele a je možné ji realizovat v řadě různých variant obtížnosti i času. od intenzivního kurzu 3-denního, 2x2 dny, či týdenního až po půlroční komplexní program

13 Simulace pomůže k nácviku tvůrčího řešení problémů tréninku rozhodování za podmínek rizika a v omezeném čase. nácviku a formování firemní kultury rozvoji dovedností týmové práce rozvoji interpersonálních schopností ….. nést odpovědnost za rozhodnutí v rámci týmu. To vše s neustálou zpětnou vazbou a v souvislostech!

14 Jak často vidíme naši firmu? Řekněte mi, co je to? To je had To je deka To je kmen stromu To je trubka

15 Pomoc při vnímání souvislostí! Vždyť je to firma! Lidské zdroje Výroba Marketing Finance

16 Shrnutí zkušeností do diskuse Trénink pomocí eLearningu přispívá ke zvýšení kvality managementu. simulace se maximálně blíží obchodní realitě proces strategického myšlení pomáhá účastníkům jít daleko za hranici řešení okamžitého problému cvičení reprezentuje sérii propojených případů s promyšlenou koncepcí Optimální formou vzdělávání v e-learningu je forma kombinovaná. Lez vytvořit model využitelný k tréninku souvislostí mezi jednotlivými business oblastmi.

17 A ještě... Vedeme s účastníky dialog jako se svými zákazníky … pracujeme se zpětnou vazbou … myslíme na detaily … slibujeme pouze to, co dokážeme splnit

18 Co napomůže k úspěchu? Jasná vize Podpora klíčových osob Princip osobní odpovědnosti Řešení jako projekt Procesní přístup Týmová práce a motivace Školení s individuálním přístupem Důslednost Důraz na kvalitu Public relations


Stáhnout ppt "Metodika tvorby a didaktika e-learningu Josef Hajkr"

Podobné prezentace


Reklamy Google