Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jakub Špork 20. prosince 2013. O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jakub Špork 20. prosince 2013. O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing."— Transkript prezentace:

1 Jakub Stránský @ Špork 20. prosince 2013

2 O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing

3 Marketing?  Uskutečnění směny na trhu  „Marketing je společenský a řídící proces, ve kterém jednotlivci a skupiny získávají to, co potřebují a chtějí, a to tvorbou, nabídkou a směnou hodnotných výrobků s ostatními.“  Cíl: Tvorba hodnot  Pro koho?

4 Průběh směny  Product – co  Promotion – jak se o tom dozvím  Price – za jakou cenu  Place – jak to dostanu  People – s kým se setkám

5 Než začne směna…  Volný trh – příležitost – tržní nika (market niche) – neuspokojená potřeba  Podnikatelský nápad – vytvoření nabídky – zrod produktu – nová služba  Výzkum trhu – testování poptávky – testování produktu  Segmentace trhu – volba cílové skupiny – positioning  Marketingový mix – 4P/5P

6 Značka  Co to je  Jak vznikla  Proč se používá  Hierarchie značek  Jazyk značek

7 Měření v marketingu  Preference  Touhy  Spontánní reakce  Znalost značky  Zásah


Stáhnout ppt "Jakub Špork 20. prosince 2013. O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing."

Podobné prezentace


Reklamy Google