Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum 9.6.2011,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum 9.6.2011,"— Transkript prezentace:

1 Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum 9.6.2011, Svaz polygrafických podnikatelů

2 založena: březen 1992 2011: 47 členů kumulovaný obrat: 1.47 mld Kč (odhad) člen, partner: ČMS, Rada pro reklamu, AK RPR, POPAI ČR, Anopress IT, MaFra, OSPAP, Europapier, Česká Unigrafie, MF, Český rozhlas, Česká televize, ČEZ, MPO ČR, MV ČR, HK ČR, Médea Group a další... Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

3 ...“Tisk je nejstarší a nejrozvětvenější prostředek masové informace“... Všeobecná encyklopedie Diderot Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

4 Tištěná média – důležitý komunikační nástroj Tisk jako nástroj komunikace Tisk v média mixu reklamních a komunikačních agentur Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

5 Reklamní agentura v ČR v průměru realizuje: 60% ATL 40% BTL, od roku 1996 tendence    Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

6 Reklamní trh v USA: ATL: 30% BTL: 70% Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

7 určení cílové skupiny přizpůsobení textu a vizualizace inzerátu Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Ukázka kreativity:

8 Ukázka kreativity: Arcor Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

9 Výhody tisku (jako nástroje komunikace): fyzická podstata média, feeling,... trvalejší působení díky přímému fyzickému kontaktu, emoce... Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

10 složitá technologie časová náročnost vysoké náklady Nevýhody tisku: Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

11 Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Příklad: ČR 2010, reklamní letáky více než 370 letáků na obyvatele/rok v roce 2009: dtto objem nákladu distribuce a tisku: 8-10 mld. Kč zdroj: Mediar.cz

12 Agentury AČRA MK, kumulovaný obrat (odhad): 1.47 mld. Kč 0.59 mld. Kč = BTL 0.18 – 0.29 mld. Kč = tisková produkce Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

13 Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace ?

14 Ukázky reklam: Tide

15 Přeji Vám abyste byli vždy vidět Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

16 Ukázky reklam: Tide2

17 Děkuji za pozornost Mgr. Pavel Brabec Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace 9. června 2011


Stáhnout ppt "Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum 9.6.2011,"

Podobné prezentace


Reklamy Google