Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

MARKETING STAVEBNÍHO PODNIKU, NABÍDKOVÁ PŘÍPRAVA DODAVATELE 126EMM - Ekonomika a management letní semestr 2011/2012 Ing. Eduard Hromada, Ph.D.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "MARKETING STAVEBNÍHO PODNIKU, NABÍDKOVÁ PŘÍPRAVA DODAVATELE 126EMM - Ekonomika a management letní semestr 2011/2012 Ing. Eduard Hromada, Ph.D."— Transkript prezentace:

1 MARKETING STAVEBNÍHO PODNIKU, NABÍDKOVÁ PŘÍPRAVA DODAVATELE 126EMM - Ekonomika a management letní semestr 2011/2012 Ing. Eduard Hromada, Ph.D.

2 MARKETING ● je aktivita k uspokojování potřeb a přání zákazníka, která se provádí na trhu, ● je filozofie úspěšného podnikání v tržní ekonomice, kde základem úspěchu je spokojený zákazník. ČINNOSTI MARKETINGU: ● vyhledávání příležitostí na trhu, ● řízení produktu, ● řízení distribučních kanálů, ● reklama a propagace výrobků a služeb, ● navržení ceny a termínu dodání zboží, ● plánování. SPECIFIKA MARKETINGU VE STAVEBNICTVÍ: ● výrobek = stavba ● stavební výroba ● stavební trh

3 PŘÍKLAD ANALÝZY CÍLOVÉ SKUPINY ZÁKAZNÍKŮ:

4 MARKETING STAVEBNÍHO PODNIKU ÚTVAR MARKETINGU: ● Analýza konkurence ● Analýza a prognóza stavebního trhu ● Analýza potenciálních zakázek ● Marketingový informační systém ● Výrobní program ● Zakázková komise ● Internetové stránky ● Marketingové prezentace MARKETINGOVÝ MIX: ● Product (výrobek) ● Price (cena) ● Place (distribuce) ● Promotion (podpora prodeje)

5 MARKETING STAVEBNÍHO PODNIKU SWOT ANALÝZA:

6 NABÍDKOVÁ PŘÍPRAVA DODAVATELE ● Cíl - zpracovat takovou nabídku, aby byla získána zakázka. ● V případě neúspěchu pak alespoň prezentování firmy a získání základních informací o konkurenci účastí na otevírání obálek. ● Začíná vyzvednutím zadávací dokumentace (u veřejné zakázky) nebo (písemným či osobním) projevením zájmu o neveřejnou zakázku. ● Končí podáním nabídky. ● Navazuje na předcházející související činnosti, zejména marketing. ● Nabídku zpracovává např. Obchodně technický útvar.

7 NABÍDKOVÁ PŘÍPRAVA DODAVATELE ZADÁVACÍ DOKUMENTACE: ● Hlavní podklad pro zpracování a podání nabídky ● Zadavatel nese odpovědnost za úplnost a správnost ZD Příklad obsahu zadávací dokumentace: I.Identifikační údaje zadavatele II.Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky III.Doba a místo plnění veřejné zakázky IV.Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny V.Podmínky a požadavky na zpracování nabídky VI.Požadavky na prokázání splnění kvalifikace VII.Obchodní podmínky VIII.Ostatní podmínky IX.Závěrečná ustanovení X.Přílohy zadávací dokumentace: - Projektová dokumentace včetně výkazu výměr s podrobným soupisem prací a dodávek, který bude obsahovat podrobný popis požadovaných standardů - Vzorová smlouva o dílo


Stáhnout ppt "MARKETING STAVEBNÍHO PODNIKU, NABÍDKOVÁ PŘÍPRAVA DODAVATELE 126EMM - Ekonomika a management letní semestr 2011/2012 Ing. Eduard Hromada, Ph.D."

Podobné prezentace


Reklamy Google