Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace na téma: " Do Prahy jsme jeli autobusem v 10:35 hod. od,,Mléčných lahůdek“. Jeli jsme tam 93 minut. Cesta byla docela dlouhá. Autobus nás dovezl na konečnou zastávku,,Florenc“"— Transkript prezentace:

2  Do Prahy jsme jeli autobusem v 10:35 hod. od,,Mléčných lahůdek“. Jeli jsme tam 93 minut. Cesta byla docela dlouhá. Autobus nás dovezl na konečnou zastávku,,Florenc“ a potom jsme museli jet metrem. Pak jsme nasedli do Pak jsme nasedli do autobusu a ten nás dovezl autobusu a ten nás dovezl až na letiště Václava Havla. až na letiště Václava Havla.

3  Když nás autobus dovezl na letiště, museli jsme zjistit, v kolik hodin se budeme odbavovat. V hale jsme objevili, že o kus dál jsou na zemi nakreslené šachy a hra Člověče, nezlob se. Šli jsme si to zahrát. Když jsme dohráli, tak jsme se šli nechat odbavit a pak jsme prošli kontrolním rámem. Za rámem byl McDonald´s a další jiné obchody. Šli jsme se do McDonaldu najíst. S Diou jsme McDonaldu najíst. S Diou jsme si daly jahodový milkshake. si daly jahodový milkshake. A dále jsme všichni šli ke vstupu A dále jsme všichni šli ke vstupu do letadla. do letadla.

4  Cesta letadlem byla delší, ale byla pěkná. Cestou jsme viděli krásně zasněžené Alpy, moře a krajinu. V letadle jsme s Diou hrály hry: Dobble, karty a chvíli i hry na mobilu. Do Barcelony jsme doletěli v 17:45 hod. Dále jsme pokračovali rychlovlakem,,Renfe“ do Zaragozy.

5  Na rychlovlak jsme čekali delší dobu. Rychlovlak přijel na nádraží ve 20:00 hod. Nastoupili jsme do rychlovlaku a asi 10 minut jsme čekali, než se rozjede. Cesta rychlovlakem rychle utekla a na nádraží na nás čekaly naše rodiny, které si nás odvezly k nim domů.

6  Když jsem přijela do domu, tak se mi všichni představili. Mamka se jmenovala Reyes, táta Juanjo a jejich dcera Liyan. Do rodiny také patřily dvě kočky. Pak jsem si vybalila věci a šla jsem se navečeřet. Po večeři jsem se osprchovala a šla spát. Ráno jsem vstávala v 8:30 hod..

7  Na 9:00 hod. jsme šly s Liyan do školy. Ve škole nás přivítali, hráli jsme různé hry a soutěže. Ve 12:30 hod. jsem šla domů na oběd. V 15:00 hod. byl sraz znovu ve škole, kde se pokračovalo v soutěžích a hrách. Na závěr jsme se přetahovali o provaz. Po skončení programu jsme šly s Liyan domů. Po večeři jsme si hrály a ve 21:00 hod. jsem šla spát. škola a hřiště škola a hřiště

8  Ve čtvrtek jsem vstávala v 8:30 hod. Nasnídala jsem se a pak jsem šla s Liyan do školy. U školy na nás čekal autobus, s kterým jsme jeli do speciální školy Angel Riviere. Tam jsme viděli, jak se děti s různým postižením učí. Škola se mi líbila. V 12:45 hod. jsme přijeli a šlo se domů na oběd. V 15:00 hod. jsme měli prezenta- 15:00 hod. jsme měli prezenta- ci o folklóru. Tu jsme zvládli ci o folklóru. Tu jsme zvládli dobře. Ve 20:00 hod. byl folklórní dobře. Ve 20:00 hod. byl folklórní festival. Tam jsme viděli různé festival. Tam jsme viděli různé kroje a také se zde zpívaly písně. kroje a také se zde zpívaly písně. Ve 21:00 hodin byl konec progra- Šli Ve 21:00 hodin byl konec progra- Šli mu. Po návratu byla podávána mu. Po návratu byla podávána večeře. večeře.

9  V pátek po snídani jsem šla s Liyan do školy. Všichni nasedli do autobusu a jelo se na hrad,,Castillo de Loarre“, který leží 100 km od Zaragozy. Je to jeden z nejzachovalejších hradů v Evropě. Natáčel se zde film Království nebeské. Na hradě jsme zhlédli krátký film o historii hradu. Dozvěděli jsme se, že od 12. století je uvnitř hradu kostel svaté Marie. Tento hrad byl v 15. století dobýván. Také jsme si tam zahráli na dobývání hradu. Rozdělili jsme se do dvou skupin na Křižáky ( ) a na Muslimy ( ), dostali jsme meče a štíty. Snažili jsme se ubránit hrad, druhá skupina se musela dostat po schodech do hradu. Hra mě bavila. Když jsme prošli celý hrad, tak jsme nasedli do autobusu a ten Když jsme prošli celý hrad, tak jsme nasedli do autobusu a ten nás popovezl o kousek níž, kde byla restaurace. nás popovezl o kousek níž, kde byla restaurace.

10 V restauraci jsme dostali těstoviny s kečupem – předkrm, smažený karbanátek a hranolky s tatarkou – hlavní jídlo a smažený karbanátek a hranolky s tatarkou – hlavní jídlo a Panacotu – dezert. V 17:00 jsme se vrátili a šli jsme s rodinou Panacotu – dezert. V 17:00 jsme se vrátili a šli jsme s rodinou nakupovat suvenýry. Také jsem se byla s Liyan podívat u nakupovat suvenýry. Také jsem se byla s Liyan podívat u baziliky,, del Pilar“. baziliky,, del Pilar“. V budově se křtí malé děti. V budově se křtí malé děti. Pilar se mi moc líbila. Pak jsme Pilar se mi moc líbila. Pak jsme šli na večeři do King Burgru šli na večeři do King Burgru a tam jsme se potkali s Diou. a tam jsme se potkali s Diou. Měli jsme kuřecí nugetky s Coca Měli jsme kuřecí nugetky s Coca Colou a zmrzlinu jako dezert. Colou a zmrzlinu jako dezert.

11 Když jsme se najedli, tak jsme se rozloučili a Když jsme se najedli, tak jsme se rozloučili a jeli jsme domů. Také jeli jsme domů. Také jsem si musela sba- jsem si musela sba- lit věci do kufru, ráno lit věci do kufru, ráno se odjíždělo. se odjíždělo. Pilar Pilar

12  V sobotu jsem vstávala v 6:15 hod., protože nám v 7:40 hod. odjížděl rychlovlak a nádraží bylo od jejich domu celkem daleko. Když jsem vstala, tak jsem si sbalila zbývající věci. Oblékla jsem se a nasnídala. Potom mě rodiče odvezli na Oblékla jsem se a nasnídala. Potom mě rodiče odvezli na nádraží, kde už na mě čekali ostatní. Pak se jen čekalo na nádraží, kde už na mě čekali ostatní. Pak se jen čekalo na rychlovlak, až přijede. Když přijel, tak jsme se rozloučili a rychlovlak, až přijede. Když přijel, tak jsme se rozloučili a odjeli jsme. Ve 12:20 hodin jsme odlétali z Barcelony. odjeli jsme. Ve 12:20 hodin jsme odlétali z Barcelony. Do Prahy jsme přilétli ve 14:45 hod. Po vyzvednutí zavazadel Do Prahy jsme přilétli ve 14:45 hod. Po vyzvednutí zavazadel na nás rodiče čekali u východu. Po radostném přivítání jsme na nás rodiče čekali u východu. Po radostném přivítání jsme odjeli domů. odjeli domů.

13 Ve Španělsku se mi líbilo.

14 Děkuji za pozornost

Stáhnout ppt " Do Prahy jsme jeli autobusem v 10:35 hod. od,,Mléčných lahůdek“. Jeli jsme tam 93 minut. Cesta byla docela dlouhá. Autobus nás dovezl na konečnou zastávku,,Florenc“"