Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost."— Transkript prezentace:

1 Michal Vondráček, Pavla Zadáková

2 Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost

3 Propagace Brožury, letáky, propagační materiály, katalogy Média (tisk, rozhlas, televize, internet) Osobní styk Sponzorské dary

4 Reklama Placená forma propagace výrobku, služeb či myšlenek, zprostředkovaná obvykle reklamní agenturou s využitím placeného prostoru v médiích a na plakátovacích plochách Plní 3 základní funkce: informační, přesvědčovací, připomínací Zaměření na neopakovatelnost zážitku, výjimečnost služeb

5 Zkušenosti Zkušenosti budou stimulovat turisty k návštěvám již navštívených destinací v minulosti, se kterými byli spokojeni Spotřebitelé mají stále více zkušeností s cestováním a tím i přesnější představu o svých potřebách a právech – více pozornosti tedy věnují kvalitě služeb, zejména ve vztahu k jejich cenám

6 Módnost Stále více mladých lidí preferuje cestování spojené s aktivním odpočinkem a zábavou Rostoucí význam manažerských a jiných komerčních pobytů v lázních Rostoucí obliba tzv. prodloužených víkendů Zvyšuje se zájem o „wellness“ produkty, agroturistiku a zimní dovolené u moře

7


Stáhnout ppt "Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost."

Podobné prezentace


Reklamy Google