Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Specifika vztahu ředitele a zástupce ředitele umělecké školy - příležitost k aplikaci leadershipu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Specifika vztahu ředitele a zástupce ředitele umělecké školy - příležitost k aplikaci leadershipu."— Transkript prezentace:

1 Specifika vztahu ředitele a zástupce ředitele umělecké školy - příležitost k aplikaci leadershipu

2 Jaký je student na umělecké škole? Symfonický orchestr Divadelní orchestr Sólová dráha Práce v oblasti kultury Pedagogika

3 Jaký je začínající učitel na umělecké škole? Nemá dostatek informací z oblasti obecné pedagogiky Neorientuje se v nových metodách pedagogické práce Nezná specifika výuky žáků se spec. vzděl. potřebami Neovládá správné vedení třídní dokumentace na umělecké škole Nemá základy v komunikaci s rodiči ….

4 Jaký je začínající učitel na umělecké škole? Je v přístupu k dětem samostatný a značně tvořivý Je vnitřně motivovaný na studijních výsledcích žáků Je schopen před žáky předstupovat jako aktivní vzor Je flexibilní v používání různých forem výuky Disponuje přirozenou empatií a mimořádnou emoční inteligencí

5 KONKURZNÍ ŘÍZENÍ NA ŘEDITELE

6

7

8

9 Jaký má být zástupce ředitele na „leadershipácké“ škole?

10 Jak se má chovat ředitel, aplikující leadership, ke svým zástupcům? Jiří Stárek ředitel ZUŠ Hostivař


Stáhnout ppt "Specifika vztahu ředitele a zástupce ředitele umělecké školy - příležitost k aplikaci leadershipu."

Podobné prezentace


Reklamy Google