Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

4.4.2005 Portál veřejné správy Stav projektu, služby zajišťované Českým Telecomem Pavel Paták.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "4.4.2005 Portál veřejné správy Stav projektu, služby zajišťované Českým Telecomem Pavel Paták."— Transkript prezentace:

1 Portál veřejné správy Stav projektu, služby zajišťované Českým Telecomem Pavel Paták

2 Strana Testovací zápatí Obsah O Portálu veřejné správy Prvky portálu Informační část Transakční část Řízení projektu Komunikační infrastruktura Centrální podpora uživatelů ISSS, Hradec Králové

3 Strana Testovací zápatí O Portálu veřejné správy Ministerstvo informatiky ČR Historie vývoje portálu Dodavatelé Spolutvůrci TV spot ISSS, Hradec Králové

4 Strana Testovací zápatíISSS, Hradec Králové

5 Strana Testovací zápatí Prvky Portálu veřejné správy Informační část portálu – IBM Transakční část portálu – Microsoft Komunikační infrastruktura – ČTc Služby ISSS, Hradec Králové

6 Strana Testovací zápatí IMPLEMENTOVÁNO Zákony Adresář úřadů Životní situace Tiskové zprávy Obchodní věstník Informační část PVS ISSS, Hradec Králové PŘIPRAVUJE SE Centrální adresa Mapové služby Evidence a zveřejňování el.adres e- podatelen Registr živnostenského podnikání Webové služby Rozšíření adresáře o agendy úřadů Evidence a zveřejňování el.služeb úřadů VS Životní situace v samosprávě

7 Strana Testovací zápatí IMPLEMENTOVÁNO ČSSZ Roční evidenční listy důchodového pojištění Přehled o vyměřovacích základech a pojistném malé organizace Úřad vlády Informační systém o státní službě a platech KÚ Středočeského kraje Dokumenty týkající se stavebního řízení Transakční část PVS ISSS, Hradec Králové PŘIPRAVUJE SE MI ČR Roční statistické hlášení o poštovním provozu MF Daňová správa ČSSZ Přihlášky a odhlášky nemocenského pojištění ČSÚ Statistické výkazy pro podnikatele

8 Strana Testovací zápatí Transakční část – statistika ISSS, Hradec Králové

9 Strana Testovací zápatí Řízení projektu EPMS Řízení realizační a provozní fáze projektu Řízení smluvních vztahů Integrace subdodavatelů Projektové týmy Koordinace, kontrola plnění a akceptace ISSS, Hradec Králové

10 Strana Testovací zápatí Řízení projektu EPMS - Realizační fáze ISSS, Hradec Králové

11 Strana Testovací zápatí Řízení projektu EPMS - Provozní fáze ISSS, Hradec Králové

12 Strana Testovací zápatí Řízení projektu Návaznost smluvních vztahů ISSS, Hradec Králové

13 Strana Testovací zápatí Řízení projektu Projektové týmy ISSS, Hradec Králové

14 Strana Testovací zápatí Komunikační infrastruktura Schéma infrastruktury ISSS, Hradec Králové

15 Strana Testovací zápatí Komunikační infrastruktura ISSS, Hradec Králové

16 Strana Testovací zápatí Komunikační infrastruktura Schéma infrastruktury Služby dohledu a monitoringu Projekt redundance Govnetu ISSS, Hradec Králové

17 Strana Testovací zápatí Centrální podpora uživatelů Kontaktní místo pro všechny subjekty veřejné správy 1. úroveň podpory ISSS, Hradec Králové

18 Strana Testovací zápatí CPU - charakteristika Provozní doba 24 hodin / 7 dnů v týdnu Vazba na nižší úrovně podpory uvnitř ČTc i mimo něj Příjem všech typů obchodních požadavků, příjem hlášení poruch pro všechny služby, informování o plánovaných výpadcích služeb 7 specialistů v hodinách klíčového provozu Implementace ITIL Service Desk a Incident Management ISSS, Hradec Králové

19 Strana Testovací zápatí CPU - schéma ISSS, Hradec Králové Zákazník VS Konsolidované pracoviště CS FO v Praze 24 hod./7 dnů specialisté na obchodní požadavky a specialisté na řešení incidentů Obchodní požadavek TOP zákazníka Kontaktní osoba v CS FO KM CPU Příjem požadavku Přidělení požadavku Převzetí požadavku Realizace požadavku + avízo o dokončení Ověření a uzavření požadavku Monitoring požadavku IVR 1. Obchodní požadavek 2. Ohlášení poruchy

20 Strana Testovací zápatí CPU – Incident management Detekce a zápis Počáteční klasifikace a analýza Podpora uživatele nebo předání na nižší úroveň podpory Monitoring, tracking a komunikace s uživatelem Odhlášení a uzavření poruchového lístku ISSS, Hradec Králové

21 Strana Testovací zápatí CPU – Statistiky 02/2005 Přehled požadavků Veřejné Správy Statistika kontaktů s uživateli ISSS, Hradec Králové

22 Strana Testovací zápatí Děkuji za pozornost. Pavel Paták Projektový manažer PVS Portál veřejné správy ISSS, Hradec Králové


Stáhnout ppt "4.4.2005 Portál veřejné správy Stav projektu, služby zajišťované Českým Telecomem Pavel Paták."

Podobné prezentace


Reklamy Google